- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
15 juli 2006 om 03:24
1 uur ‘s nachts, eingelijk thuisgeraakt …
Na wat rond te cruisen rond een uur of 9 ‘s avonds valt de motor in een een bocht ineens uit. Hij schokt nog wat na, maar nadien is er geen leven meer in te krijgen. De startmotor gaat rond, maar de motor slaagt niet meer aan. Het lijkt wel of hij geen ontsteking heeft. Mijn eerste idee was de relais onder de bestuurdersstoel. De reserve ( die ik steeds mee heb ) ingestoken, maar geen geluk. Na veel proberen is er een benzinegeur waar te nemen en besluit ik maar om mijn poging tot starten te staken. 2 uur nadien ( 23 uur ) probeer ik nog eens. De motor slaagt onmiddellijk aan maar draait heel onregelmatig. 10 sec pruttelt hij wat op 500 toeren om dan terug stil te vallen. Weer hetzelfde verhaal, startmotor draait snel , er is duidelijk benzine, maar de motor slaagt niet meer aan.
Iemand een idee waar ik kan beginnen te zoeken? Het is een 3.2 van ’85. Hij is in februarie nog op groot onderhoud geweest bij Luc. Toen zijn kleppen geregeld, fitlers, riemen, etc en draaide hij als nooit tevoren. Out of the blue heb ik ineens dit voor…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.