stilvallen porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 stilvallen porsche

• Maker
    Discussie
  • na enkele zorgeloze km gisteren terug gekeerd op de transporter tijdens het rijden plots stil gevallen . Hij wil nog starten maar niet meer aanslaan . iemand enig idee
    groeten

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • we gaan er ons eens meebezig houden , dank voor de antwoorden

groeten

De dme kan nog altijd de oorzaak zijn. Na afkoelen of na dagje rust kan die terug werken. Als er geen andere oorzaak is zoals die bedrading zou ik die DME vervangen. Kijk ook eens alle zekeringen na op oxidatie. Even er uit halen en de zekeringdoos insuiten met contactspray.
        groet

voor zot van te komen.
          Daarjuist even naar de 911 geweest batterijsleutel op on gezet geprobeerd te starten, wat denk je na blijvan doorstarten start hij . De dme klikt nu weet ik het niet meer.zekering had ik gisteren nog gecontroleerd is in orde , wel gezien dat de vorige eigenaar zot was ven het bijleggen van draadjes , we gaan nekeer moeten selecteren .

groeten

Wim

Is niet zo moeilijk hoor. 😉

https://porscheforum.be/index.php/forum/fbprofile/userid-5781

Maar hebt hebt je eigen nog niet opgegeven voor de lijst. 😈

De DME is het kleine zwarte doosje naast de computer. Als je het contact opzet moet die klikken, als je start nog is.
              Kan ook zijn dat de zekering van de benzinepomp kapot is, normaal de 6e zekering als je begint te tellen vanaf de kant van het remvleoistofreservoir. Best ook is kijken op het schema vam de zekeringen. Zekeringdoos staat in de kofferruimte, onder de maat aan de linkerkant.

8)

dank voor antwoord
                he wim bedankt dat je het type nog weet
                volgende dingen doet hij nog
                startmotor draait rond
                bij veelvuldig proberen starten geen benzine geur eventueel pomp?
                waar zit die?
                de dme is dat het koperen cilinder naast de grote box? onder de zetel
                Gr
                in de loop van het jaar reeds vervangen
                alternator
                batterij
                benzineleidingen in de motorruimte
                maar denk niet dat die er 🙁 iets mee temaken hebben ,reed tot gisteren perfect

merci Wim 8)

Hey simontarga,

volgende even nakijken:

– DME relais, zit onder de zetel naast de computer

daar zou ik mee beginnen. 😉

Wim

3.2 targa van ’88. 😉

Hallo,

kun je wat duidelijker zijn aub ivm type Porsche? Wat doet de motor nog? Gaat de startmotor vlot rond? Batterij?

groet

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.