Stockverkoop Carnewal auto hoezen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Stockverkoop Carnewal auto hoezen

• Maker
    Discussie

• Carnewal
    Deelnemer

[i] De Carnewal binnen hoezen worden op maat en op bestelling gemaakt en dit door de leverancier die ook de hoezen maakt voor Porsche, Ferrari, F1 teams en andere topmerken.

Het geeft een perfecte pasvorm in een hoes van het beste materiaal op de markt.
      Terwijl de Porsche Tequipment hoezen enkel in het wit/grijs te krijgen zijn, kunnen wij dezelfde hoezen aanbieden in verschillende kleuren.
      Elke hoes wordt geleverd in een opbergtas, heeft een Porsche logo vooraan en uitsnijdingen voor de spiegels. Het materiaal is synthetisch aan de buitenkant en super zacht aan de binnenzijde. [/i]

We hebben terug een aantal hoezen op voorraad die we via Porsche Forum België met een mooie korting kunnen aanbieden.
      Dit keer zijn het hoezen uit stock en demo hoezen.
      De normale prijs voor onze binnen hoezen is 235 euro btw incl.

Een Porsche Tequipment binnenhoes kost tussen de 300 en 380 euro en die is dus gemaakt door dezelfde leverancier.

Dit is wat we beschikbaar hebben :

Hoes 1:

Verkocht.

Hoes 2:

Nieuwe binnen hoes voor een 911 van ’81 tot en met ’93 964.
      Witte kleur met blauw/rode Martini striping, race nr28, komt in een opbergtas, 2 spiegel pockets.
      Gereserveerd.

Hoes 3:

Turquoise met Gulf kleuren, race nr 70, komt in een opbergtas, 2 spiegel pockets.
      Gereserveerd.

Hoes 4:

Demo binnen hoes voor een 911 van ’81 tot en met 964.
      Witte kleur met blauw/rode Martini striping race nr 1, komt in een opbergtas, 2 spiegel pockets.
      Dit is een demo hoes en is aan de binnenkant op sommige plaatsen wat vuil. (Geen vet!)
      Onze hoezen kunnen gewassen worden!
      Gereserveerd.

Hoes 5:

Prachtige binnen hoes voor een 993 zonder vaste achterspoiler.
      Turquoise met Gulf kleuren
      Dit is een demo hoes en is op sommige plaatsen wat vuil aan de binnen en buitenkant. (Geen vette plekken!)
      Onze hoezen kunnen gewassen worden!
      Prijs : Gereserveerd

Hoes 6:

Nieuwe binnen hoes voor 356
      Wit/grijs, zelfde kleur als de Tequipment hoezen, komt in een opbergtas, geen spiegel pockets, geen Porsche logo.
      Prijs : 160 euro

Hoes 7:

Nieuwe binnen hoes voor 356
      Zilver grijs, komt in een opbergtas, 2 spiegel pockets zijn los meegeleverd om zelf in te naaien, Porsche logo vooraan.
      Prijs : 180 euro

Hoes 8:

Nieuwe binnen hoes voor 914 4 en 6.
      Oranje kleur, komt in een opbergtas, één spiegel pocket met Porsche logo.

Hoes 9:

Nieuwe binnen hoes voor 964 Speedster
      Ferrari rood, komt in een opbergtas, 2 spiegel pockets en Porsche logo vooraan.

Hoes 10:

Verkocht !

Hoes 11:
      Bordeaux hoes voor een 996/997 met grote achterspoiler.
      Gebruikt maar in perfecte staat. Met logo en 2 spiegels.
      Meer info volgt.
      Prijs : Gereserveerd

Hoes 12:

Nieuwe binnen hoes voor de 993 zonder vaste achterspoiler
      Zilver grijs, komt in een opbergtas, 2 spiegel pockets en Porsche logo vooraan.
      Gereserveerd.

Hoes 13:

Zilver grijs, komt in een opbergtas, Porsche logo vooraan, geen spiegel pockets.

Hoes 14:

Verkocht.

Hoes 15:

Demo binnen hoes voor 991.
      Wit/grijs, zelfde kleur als de Tequipment hoezen, komt in een opbergtas, 2 spiegel pockets, geen logo.

Hoes 16:

Nieuwe binnen hoes voor een Panamera.
      Zilver grijs, komt in een opbergtas, spiegel pockets geen Porsche logo.

Interesse ?
      Kom gerust eens kijken, bel 055/499.300 of stuur een email naar info at carnewal.com
      Opsturen kan ook en kost 20 euro.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
      • Euhm…..weer te laat want de mijne is al onderweg. Wordt nu maandag geleverd. 😳 😳

@ DAX Misschien kunnen we ze met drie samen lateen opsturen….scheelt misschien iets

S2

Helaas weer veeeeel te laat om een mooie 996 hoes te scoren 🙁

@Carnewal
            , mocht je nog iets hebben voor een 996, dan hou ik me aanbevolen.

De
              hoezen zijn wel erg rekbaar hoor….ik er al één van Carnewal voor de 993…past perfect, maar denk dat die zich ook wel aanpast aan de 964

2013-06-0822.26.09.jpg

2013-06-0822.27.15.jpg

[quote=”luc993cabrio” post=171544]Zou da goe passen een 993 hoes op een 964???
                Zal wel geen zo een groot zijn zeker :think: :think: :think:[/quote]

Een 964 hoes past beter op n 993 dan andersom ….

Zou persoonlijk toch gaan voor een hoes die echt goed past !

Lucske, als ik u was zou ik er mij gewoon eentje bestellen die perfect past op uw 964, je zult misschien wat moeten wachten maar dan
                  heb je wel een perfecte (Gulf) hoes voor je 964. Geduld hebben is een schoone deugd zeggen ze dan :happy: :happy: :happy:

Zou da goe passen een 993 hoes op een 964???
                    Zal wel geen zo een groot zijn zeker :think: :think: :think:

[quote=”Mart” post=171489]Heb het idee dat de Fat Ass Cars hier worden gediscrimineerd … :ass:[/quote]

Ik heb een hoes van een 993 cabrio en die past perfect op mijn WTL hoor

@PDS Trading: das dus echt wel vlak bij :drink:

Wat insider info :
                          Binnenkort organiseren we een auto hoezen foto wedstrijd voor onze klanten !
                          Stuur ons een foto van je hoes en de 3 mooiste/spectaculairste foto’s worden beloond met een leuke prijs.
                          Meer info volgt later op het forum, maar het geeft jullie al een voorsprong 😀 .
                          Enige vereiste, de auto moet er op staan zoals deze :

PDS

[quote=”Daxmanian” post=171512]@PDS Trading : dan woon je dus eigenlijk ook achter mijn hoekje want ik woon ook achter het hoekje van 993 ;)[/quote]

Had inderdaad ergens gelezen Sint-Job ….

Ik woon over hotel Dennenhof in die wijk :coolness:

@PDS Trading : dan woon je dus eigenlijk ook achter mijn hoekje want ik woon ook achter het hoekje van 993 😉

[quote=”993″ post=171445]Hoi Dax,

Wou je nog attenderen op dit aanbod, maar je was me al voor :drink:
                                Misschien kunnen we die samen eens gaan halen….maken we d’er ineens een :driver: van….[/quote]

Oei Jan, net te laat gelezen. Ik heb ze laten opsturen. Zonde eigenlijk, had idd mooi ritje geweest.

Alle emails en PM’s zijn beantwoord. De lijst is up-to-date.

De hoezen van bvb de 911 van ’81-’93 passen ook op de turbo look, zolang er maar geen vaste achterspoiler op staat.

@Mart: idd! zeg dat wel 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.