Stoel geblokkeerd

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Stoel geblokkeerd

• Maker
    Discussie
  • Hallo

heeft er iemand een idee hoe je een zetel van een 928 kan demonteren als ie helemaal naar voor is geschoven. Ik heb de zetel helemaal naar voor gezet om aan de koffer te werken maar ik krijg hem niet meer terug.Het motortje werkt nog maar heeft gelijk de kracht niet om de zetel terug naar achter te doen. Ook duwen heeft geen zin. Beu probleem dat er weer moest bijkomen 👿

Ik heb al in mijn workmanual gekeken maar kan niet aan de delen dat zij aantonen. Heb al heel wat geprobeerd maar kben bang dat ik iets ga kapotmaken als ik zo voortdoe.

groeten

Jacob

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • De zetel is eindelijk gemaakt 8) , er zat dus toch iets kleins tussen de rails . Ondertussen is ook de airco gemaakt en zo blijven we bezig op het gemak.

We hebben al een paar zeer mooie ritjes kunnen maken deze zomer. Gewoon genieten.

groeten

Ik zou eerst zien of er geen andere oplossing is dan iets af te breken, want alles wat kapot is kost geld 😉

Op een site heb iets gevonden , en die spreken over de rubbers die de eindelopen voorstellen kapot te snijden en er af te snijden:

http://www.nichols.nu/tip118.htm

beetje naar beneden scrollen en je kan het lezen.

Iemand ervaring mee?

of iemand die het helemaal snapt 😉

kijk eens links onder de zetel vooraan, ben niet zeker maar bij die oude modellen zit de manuele hendel daar en als hij links niet zit, probeer eens rechts 😉

Op pelicanparts stond er niets over.

Op een andere website von ik deze zin:

You can also try the emergency manual drive on the front of the seat

waar zit dat? 🙄

bedankt voor reacties

Anders even op http://www.pelicanparts.com kijken, misschien vind je iets tussen de technische artikels?

Groeten

kun je niet meeduwen als je terzelfdertijd electrisch werkt, indien je het nog niet geprobeerd had natuurlijk

en anders het motorke ontkoppellen onder uw zetel of 1 iemand trekken en de andere duwen 😕

[quote=”Talbot”:1n07ibpx]nee , die stoel wordt op die draadstangen voortgeschoven. Kan er dus niet aan. Ofwel is mijnen sleutel te kort 😆

Moet ik aan die draadstangen iets doen? maar daar kan ik ook niet goed aan.

[/quote]

Kan er mij iemand nog iets over vertellen?
                    Kzou dit graag dit weekend van de baan hebben 🙄

thanks

nee , die stoel wordt op die draadstangen voortgeschoven. Kan er dus niet aan. Ofwel is mijnen sleutel te kort 😆

Moet ik aan die draadstangen iets doen? maar daar kan ik ook niet goed aan.

groeten

Kun je niet aan die bouten met een steeksleutel?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.