stoel verplaatsen naar achter

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster stoel verplaatsen naar achter

• Maker
    Discussie
  • Van de week nog eens aan de grote lenteschoonmaak begonnen, en bij het stofzuigen aan de bestuurderszetel merkte ik dat er extra bevestigingspunten (gaten met schroefdraad in) zitten in de zetelrails, ongeveer 1.5 cm verder naar achter dan degene waarin hij nu (standaard) gemonteerd zit. Iemand een idee of de zetel gewoon achteruit te plaatsen is naar deze bevestigingspunten? ik ben 1.93m dus een extra cm’tje is altijd meegenomen . 😛

(Boxster S bj 2002)

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • je model is nog de eerste 986-reeks, niet? Ik weet wel dat de tweede 987-reeks zetels had die 5 cm meer naar achteren konden ivm de 986, omdat blijkbaar nogal wat klanten er over geklaagd hadden…(bron Flat Six)

zal het vanavond eens bekijken, maar op het PFF-forum wist men ondertussen te melden dat het niet zou gaan, omdat de voorkant vastgemaakt zou zijn of zoiets, ik ben benieuwd… en laat het nog wel weten.

Anoniem

Altijd mijn eerste werkje bij aankoop van een andere P. En zeker die van de bijzit, kan die lekker languit hangen 😉 .

Wim

In onze Porsche 3.2 cabrio zaten zelfs 3 gaten om te verstellen, en aangezien ik ook boven de 190 ben, heb ik deze dus ook verplaatst.

Thnx, ga het dan maar eens proberen. Vond het raar dat ik er nog nergens iets van terugvond, hoewel er genoeg postings in porsche-forums terug te vindne zijn van mensen die de zetel niet ver genoeg naar achter vinden staan.

Wim

Kan je gewoon zonder problemen verplaatsen in de andere bevestigings punten.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.