stoelen?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen stoelen?

• Maker
    Discussie
  • hoi,
    ik ben nieuw hier. aangezien ik nog geen porsche heb, ben ik er wel zot van. heb al wel twee kevers maar de volgende wordt een oude porsche. 😀
    ik heb een vraag. ik heb een tijd terug een vw kever gekocht en heb er twee porschestoelen (zo vertelde de meneer 😳 ) bijgekregen.
    nu zou ik graag weten welke het zijn en wat ze waard zijn. dit zijn ze

alvast bedankt.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Heb ze ooit in mijn 944 gehad.

ik heb nog een identieke set gekregen van een maat, die ze uit een 911 donor had gehaald , dus ze hebben zeker in 911’s gezeten, 944 waarschijnlijk ook, maar ben het niet zeker

Denk dat dit eerder 944 stoelen zijn.
          Indien ze dringend wegmoeten wil ik u altijd een bod doen.

100 euro of zo, zeker niet meer als er beschadigingen zijn…
            schade aan de vinyl is minder erg dan aan de stof zelf… de vinyl is makkelijker te vervangen dan de stof, toch zeker zwarte vinyl , kleur is ander verhaal.

Ze zijn meer waard als het de sport versies zijn, maar dat lijkt er niet naar op de foto, wangen van de onderkant zijn niet hoog genoeg.

Ik vermoed dat geen van beide electrisch bedienbaar zijn, en dan zijn ze waarschijnlijk van een 911 SC ipv een 3.2, of misschien van een type 1 944.

bedankt voor de reactie. ze zijn licht beschadigd. gaatje van een sigaret en de andere heeft een klein scheurtje. dus maximum 100 euro waard dan?
              groeten en bedankt!
              serge

Wim

Deze komen waarschijnlijk uit eerste type 3.2, zijn enkel hand verstelbaar.
                Had deze ook in de mijne zitten.
                Waarde denk ik is zo rond de 250 a 350 euro (set) als ze in goede staat zijn zonder beschadigingen.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.