stoelverwarming

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster stoelverwarming

• Maker
    Discussie

• joo

Hallo,

ik zou graag zetelverwarming (laten) installeren in men boxster 2.7 bj 2002. Kan er mij iemand vertellen of de bekabeling naar de zetels er al voor voozien is? ik heb zelf al eens gekeken naar onder de zetel maar geraak er nie echt wijs uit….. Aan de schakelaars in de middenconsole vind ik ook echter niet onmiddellijk iets terug van voorziening….Heb wel lederen zetels.

Heeft iemand dit al achteraf laten installeren (bij porsche zelf) of via aftermarkt? indien mogelijk zou ik wel lieft de originele bedieningsknopjes gebruiken.

Kent er iemand een bedrijf die dit plaatst achteraf en welke kostprijs mag ik verwachten???

Iemand ervaring met het bedrijf “Deca” in Drongen? Wat denken jullie daarover? origineel laten inbouwen of after-market??

Alvast bedankt……..

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
      • Aftermarket stoelverwarming kunnen wij ook inbouwen. Originele porscheknoppen zijn het dan niet, maar kwalitatief zijn deze verwarmingsmatten beter dan de originele.
        131.89 euro per stoel voor de kit + installatiekosten.

[quote=”fdeville”:3hh3sfk1]Misschien een ideeetje: koop je 2de hands stoelen met ingebouwde verwarming en verkoop je eigen stoelen. Alvast het gepruts in de stoelen zelf is daarmee opgelost.[/quote]

Als ik het goed heb is inderdaad het leder van de zetels geperforeerd indien ze uitgerust zijn met verwarming. Gewoon vervangen is daarom nog niet zo’n slecht idee.

Anoniem

Misschien een ideeetje: koop je 2de hands stoelen met ingebouwde verwarming en verkoop je eigen stoelen. Alvast het gepruts in de stoelen zelf is daarmee opgelost.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.