stoerdoenerij kan bestuurder van paarse Porsche zuur opbreken

Home Forum Porsche Talk stoerdoenerij kan bestuurder van paarse Porsche zuur opbreken

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • 123

[quote=”G-man” post=274291]een rond punt dat je niet in één oogopslag kan overzien, maw één lange blinde bocht[/quote]

Die diameter van dat rond punt, en de hoogte en opbouw van het middenpunt, je kan best wel ver door die bocht kijken hoor. Meer dan ver genoeg voor de snelheid, en als er iets in beeld komt kan hij heel kort remmen, ruim binnen zijn gezichts veld.

0

Heb vroeger (15 jaar geleden) ook eens zoiets gedaan met m’n Capri,
        had de pech dat er net een combi kwam aangereden en was wss
        minder spectaculair ook 😆
        Was toen 150€ wegens onverantwoord rijgedrag..
        (Handrem trekken op de rijbaan met m’n golfje was ook zoiets :mrgreen: )

0
        J

Ik rij ook wel eens te snel hoor.
          Maar ik weet de plaats en moment wel beter te kiezen dan deze idioot. (bv niet op een rond punt dat je niet in één oogopslag kan overzien, maw één lange blinde bocht)
          Enkel en alleen al omdat hij zo stom is geweest om het te (laten) filmen, verdiend hij de boete en rijverbod.
          Enjoy, zou ik zeggen 🙂

0

Idd, zie niets verkeerds en meer driving skills dan de gemiddelde wagenbestuurder 🙂

0

Hoeveel van dat Molenbeekse crapuul hebben ze al opgepakt ? staat dat niet in het artikeltje ernaast vermeld ?

deze Porsche rijd(st)er, die zich net van pedaal vergiste bij het nemen van het ronde punt, maar wegens mooi
              beheersbaar rijgedrag toch zonder de minste schade zijn of haar weg kon verder zetten, daarvan staan alle
              gazetten vol…
              ik zou als journalist net schrijven ‘dit leer je jammer genoeg nog niet op de rijschool’ !

0
              123

zijn er hier nog die sinds deze hetze, bij het naderen van een rond puint nerveus worden?
                checklist doorlopen, TC on
                niet al te lage versnelling
                ziet het er glad uit?
                rustig aan met het rechter pedaal !

Down boy, eaaasy does it.

0
                123

dat de media de boel graag opklopt en sensatie verkoopt , tuurlijk roepen ze enkel maar over maximums, niet over de gemiddelden…

Net die VTM bijdrage gezien, ze zeggen niks dat niet in de gazet stond.

0
                  Ive

Volgens VTM nieuws daarstraks toch niet. Parket heeft hem blijkbaar geïdentificeerd en riskeert 4000€ en 5 jaar rijverbod. Maar VTM heeft het natuurlijk niet altijd juist he

0
                    123

It takes 2 to Tango als het gaat over racen.

0
                      Ive

Ik denk wel dat ze hem iets ten laste kunnen ivm illegaal straatraces of zo.

0
                        123

schijnt nu dat er wel zichtbare nummerplaat was op whatsap
                          maar goed, het tijdstip dat de video is opgenomen is daar mee nog niet bekend.

eigenaar kan dus niet antwoorden op welk moment iemand met zijn auto reed. want politie weet het moment zelf niet.

en eigenaar moet zichzelf niet incrimineren natuurlijk.

Van den domme begaren en advokaat laten doen.

Weinig bewijslast
                          Geen schade
                          geen slachtoffer
                          Ik zie daar weinig van komen als die piloot tenminste zoveel mogelijk zijn mond houd.

0
                          123

Maakt niet uit hoeveel er daar rondrijden, das geen argument.
                            Er kan één of anderen buitenlander op bezoek zijn.

Al zijn er maar 2 in gans de EU in dat kleur. Er moet bewijs zijn welke van de 2 het was.
                            Met 2 wordt het uiteraard makkelijker om 1 van de 2 uit te sluiten. de vijver om in te vissen is kleiner
                            maar dan nog..’t kan ene zijn met vinyl wrap die niet op de papieren zo bekend is in dat kleur.

Dat hij bekend is volgens de media, politie vroeg informatie,
                            dan ga ik er vanuit dat de video zonder nummerplaat was en dan kunnen zij verder vissen natuurlijk

Bewijs hebben ze niet.

En zoals je link zegt, politie kan mag niks ondernemen, maar vissen doen ze graag.
                            Als je dan verhoord wordt en met je domme kop toegeeft tja, dan praat je jezelf aan de galg.

Je hebt bv die meldings plicht, jet moet zeggen wie er met je auto reed op het moment van een overtreding.
                            Maar die video heeft geen tijdstip. Er is dus geen moment waar jij van antwoord op kan zijn.

mond houden dus.

Das gelijk die nitwit die rond Lo Reninge met zijn Yamaha aan 200+ werd geflitst op de neus.
                            politie vroeg informatie

en die pipo is zich gaan melden (ik gok na gezaag van zijn madam)
                            als hij gewoon zijn moto een paar maand in de garage had laten staan, en misschien t kleur van zijn helm of motopak veranderde, was hij er gewoon van af.

0

Tja, hoeveel viola paarse GT3’s rijden er in de regio Roeselaere ?

De eigenaar van een paarse, uitgebouwde Porsche die halsbrekende toeren uithaalt op een rotonde in Roeselare is bekend. De man riskeert een boete tot 4.000 euro en een rijverbod tot 5 jaar.

Wel vreemd en dubbel want eerder deze week verscheen in een reportage op het nieuws dat de politie niks kan/mag/wil ondernemen op basis van foto’s en filmpjes die hen door particulieren worden aangeleverd.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190113_04098818?hkey&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=lunchnieuwsbrief&adh_i=f89c53789b976acc39eb7692e5815b30&imai=43c3d360-b3a4-445d-8e1f-579c8fc456e1&m_bt=4379499178768&fbclid=IwAR0XFbrHoPDSgI067puN55QYNqpGiQPxS_Pqdl1SAhBzRm3XAYpqhs8ipxU

0
                              123

volgens mij hebben ze niks zolang iedereen die er was zijn mond houdt en er geen videootje naar bovenkomt met daarop een zichtbare nummerplaat. (En zelfs dan nog.. er is geen staandehouding gebeurd, geen meting, geen vaststelling) .

Allemaal dus mond houden
                                en eventuele originele videootjes asap goed doen verdwijnen…

En zelfs als het verder gaat.
                                Niemand in gevaar
                                Niemand in de buurt
                                Geen schade
                                Wat is dat dan , overtreding 2e graad, 500 Euro, gerechts kosten en een week of 2 rijbewijs?
                                at most.

Volgens mij zal het parket hier voor niet eens de moeite willen doen want er is te weinig inhoud en te weinig te bestraffen.

En wat betreft “toch niks mis mee”

Tja, als die foto van kapotte Porsche in het artikel dezelfde Porsche is als in de video..
                                Vind ik het wel mis, want das erg zoeen kapotte Porsche 😀

Belangerijkste denk ik is om de TC de komende weken gewoon aan te laten, en ons zelf niet te laten vangen aan de verhoogde aandacht voor onze achterwiel aandrijvende Porsches 😀

0
                              14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.