Stoffeerder gezocht

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Stoffeerder gezocht

• Maker
    Discussie
  • Zou mijn stoelen graag opnieuw laten opvullen en behandelen, het lakwerk van het leder vertoont wat kreukjes. Kent er iemand een goede stoffeerder?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Voila, zoals beloofd een foto van de afgewerkte stoelen

DSC05967.jpg

Komt in orde, ga ze weldra opnieuw installeren en zal er dan ook foto’s van maken.

zou je foto’s kunnen plaatsen

Heb de stoelen inmiddels al een weekje terug, T&T uit Lier heeft goed werk geleverd! Nogmaals bedankt voor de tips!

iemand ervaring of andere input over ECA in assenede ?

Thx voor alle tips, heb de stoelen gisteren bij T&T binnengebracht.

Soms Alzheimer -Light, maar dit wist ik nog:
                  http://www.marke-ertel.de/

Weet niet hoe het nu is, maar een kleine 10 jaar terug hadden die goede prijzen.

Weet je nog de naam van de zaak?

[quote=”stefx911″ post=195526]Iemand ervaring met de zetel restoratie kits van deze leverancier?

Makkelijk zelf te installeren?[/quote]

In een vorig leven heb ik de zetels van onze Spitfire gerestaureerd. Was toen een klusje van het type ” de tweede keer zou het beter gaan”.
                      Alhoewel het resultaat zeker niet slecht was, bij een professional was het vermoedelijk beter geweest. Ik had hoezen en de vullingen gekocht in een Duitse zaak. Je kon daar ook zetels binnen brengen en gerestaureerde meenemen. Achteraf bekeken had ik beter deze optie gekozen.

De rommel (stof, …) die uit de stoelen komt bij demontage. Hoe de stofzuiger bij de hand! 😉

Home

Is de man van mijn nicht, bel maar met mijn complimenten!

Bedankt voor de extra tips.

Reeds mails gestuurd naar enkele bedrijven een aantal dagen terug, helaas nog geen reactie ontvangen. Misschien toch de telefoon er eens bij nemen…

Iemand ervaring met de zetel restoratie kits van deze leverancier?

Makkelijk zelf te installeren?

deze is in het Hageland….

Lakewell.com
                              http://www.lakewell.com/en/porsche/911/65-73

De Geet?

is nie ZO ver van leuven en je bent zeker dat er een vakman aant werk is

Bedankt voor de tips!

@ Vonheist: Vlaams-Brabant, regio Leuven

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.