Stoplicht vervangen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 Stoplicht vervangen

• Maker
    Discussie
  • Het linker stoplicht is stuk, heb al een nieuw lampje gehaald maar het verwijderen van de achterlichten en vervanging van het stoplicht lijkt niet zo simpel. Iemand enige tips?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Graag gedaan :up:

Bedankt!

Bij de 968 zit er in de koffer effectief een dikke rubberen dop. Achter deze dop bevindt er zich een vijs die je kan losdraaien en waarop je vervolgens de hele lichtunit eruit kan nemen en het lampje kan vervangen. Ging uiteindelijk goed!

Nogmaals bedankt voor de info!

Thx! Die rubberen beschermdop heb ik gezien. Ga het eens proberen vanavond, will keep you posted!

Ik ken niet overdreven veel van automechaniek, maar de lichtunit is er zeer eenvoudig uit te halen! Heb dit zelf eens gedaan en is in feite slechts een kwestie (als ik het mij goed herinner) van een rubberen beschermdop (?) weghalen en een vijs of bout uitdraaien en dan komt de hele unit proper los.

Succes, moest het echt niet lukken wil ik eventueel wel foto’s nemen 😉

Bedankt! Ik ga dat eens proberen!

ik had bij een 944 de mistlampen en stoplichten omgeschakeld. dat leek me toen niet echt rocket science. en een 968 is toch niet zo verschillend.

beschermplaat achter het koffertapijt wegnemen

en sokkel van de lampen uitnemen om aan de lampjes te kunnen

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.