- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
15 juni 2008 om 17:08
Even voor wie het interessert:
Ik heb m’n wagen pas, heeft ‘n 19.000km, Carrera S, 997. Batterij was er ook al aan voor de moeite, helaas geen garantie. Nieuwe geplaatst en ook ‘n druppellader aangeschaft. Wat blijkt, als ik gereden heb, en ik hang hem niet aan, dan is ze zo plat als ‘n vijg, na ‘n week!
Vreemd! Ik heb nog nooit ‘n auto gehad die die verschijnselen vertoonde.
hetgeen er bij geplaatst is geweest ivm beveiliging, neemt maar enkele milli amperes weg…dus niet de oorzaak. Ben er mee, na afspraak naar Porsche center Geel gereden en ze hebben er vastgesteld dat de alternator gewoonweg niet voldoende levert, ‘n fout in ‘n besturingsmodule! Misschien toch wel es de moeite om dit te laten uitzoeken. Verder ‘n voorkomende probleem is dat de auto niet in de slaapmodus gaat, dit zou na 2 uur stilstand moeten gebeuren, om dit te laten nazien, dien je je wagen dan ook 2 uur te laten stilstaan voordat ze het kunnen meten. Wat ‘n druppellader betreft, heb ik gekozen voor eentje van Ctek, Multi XS 7000, prima werkend apparaat en z’n geld meer dan waard.
Maar alle gekheid op ‘n stokje, dien je je wagen toch met ‘n gerust hart ‘n week of 14 dagen te kunnen parkeren, als je op reis gaat bv, en hem dan ook zonder aarzelen aan de praat krijgen na terugkomst!
Greetz..
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.