Studieboeken : Voertuigtechniek

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Studieboeken : Voertuigtechniek

• Maker
    Discussie

• S2

Ik ben mijn bureau wat aan het opruimen en ik doe enkele studieboeken weg om plaats te maken.

Let op: Dit zijn studieboeken, dus verwacht geen ontspannende lectuur voor een koude winteravond!

Alles is wel in nieuwstaat.

Bosch – Technische leergang – L-jetronic : 5 Euro GERESERVEERD voor G-man

Bosch – Technische leergang – Startmotoren : 5 Euro

Bosch – Technische leergang – Dynamo’s : 5 Euro

Elektriciteitsleer voor de motorvoertuigentechniek : VERKOCHT (en verstuurd)

Eigenschappen en toepassingen van materialen : 7,5 Euro GERESERVEERD voor G-Man

Vaktekenen en Tekeninglezen (Delen 1 – 2a – 2b ) : 5 Euro per deel (Gebruikte staat!)

Auto elektroschema’s – Elektrische schema’s begrijpen, storingen verhelpen : VERKOCHT (en verstuurd)

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • S2

Alles is weg dus : *slotje

S2

L-jetronic en Materialenleer zijn ook afgehaald!

Enkel nog beschikbaar:

Bosch startmotoren en dynamo’s
          Vaktekenen

Update: Ook vaktekenen is verkocht!

Dus enkel nog de 2 Bosch boeken

S2

Intussen al veel weg, maar toch nog enkele leuke boeken zoals de BOSCH boeken over de Starter en Dynamo.

En zeker de boeken over vaktekenen, het is misschien een saaie kaft, maar dit zijn heeeel interessante boeken als je ooit iets wil laten maken.
            Stel je wel een adapter voor iets laten draaien, dan zijn deze boeken onmisbaar om een correcte tekening te maken waar de metaalbewerker (draaibank / freesbank /…) ook iets mee kan aanvangen.
            Ik denk dat er veel ateliers hun leven een pak makkelijker zou zijn mochten er meer mensen kennis hebben van dit soort tekenen 🙂

Efkes een bladje ingescand :

S2

Auto-elektroschema’s toegevoegd aan openingspost.

S2

Ik ben nog volop aan het toevoegen 🙂

Voorlopig is dit het even voor vandaag.

Iemand die “speciale” interesse heeft mag me steeds een pb sturen, dan zie ik wat ik nog liggen heb. Zullen dan wel “gekopieerde” cursussen zijn.

Maar alles kan in principe: Remmen, ABS, inspuiting, Diesel, Benzine, LPG, …. noem maar op. Ergens op zolder moet het terug te vinden zijn 🙂

Maar ook hier is van toepassing: Het is geen “makkelijke” lectuur als je geen achtergrond hebt.

J

Ik neem die over L jetronic en de eigenschappen van materialen
                  Stuur je een pb met je gegevens? Dan spreken we verder af.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.