Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › stuur van rechts naar links?
- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 11 maanden geleden door Porchitis.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Luke”:irplegdk][quote=”MRD-Porsche”:irplegdk]Je moet eens opletten daar in Engeland, de linksgestuurde gaan er soms aan spotprijzen weg ❗ [/quote]
op welke sites vind je die dan?[/quote]
Linkje met Porsche dealers uit de UK.
mobile , ebay enz en een koppel vrienden van mij die daar wonnen Luke
zo is het
of je koopt een rechts gestuurde en je houd die zo of je koopt een links gestuurde
en als je der aan begint te smodderen krijg je een swaardeloze auto veel geld en veel tijd en een kenner ziet het en daar sta je dan met uw opgelapte ketel
en de rechtsgestuurde zijn hier goedkoper en de links gesturrde zijn in engeland goedkoper
Ja, “alles is mogelijk” maar dan heb je liggen slijpen en lassen en heeeel veel kosten gemaakt om dan geen zuivere wagen meer te hebben.
Idioot om daar aan te beginnen, zelf al heb je een rechtsgestuurde P gekregen!
Als je toch in de UK gaat shoppen ga dan voor een linksgestuurde, die zijn daar trouwens goedkoper dan de rechtsgestuurde…
Is niet mogelijk!
is wel mogelijk maaaaaaaaaaaaaaaaaar
dashbord eruit slijpen en een ander inlassen pedalen omzetten stuurgat maken ander stuurhuis plaatsen kabelboom aanpassen enz……
veeeeeeel werk met redelijk wat benodigde onderdelen dat we der beter van uit gaan
” is niet mogelijk ” 😆
[quote=”MRD-Porsche”:3lg0q0np][quote=”sunshine”:3lg0q0np]heb al veel elfjes in engeland gezien aan schapelijke prijzen maar bon de meeste zijn daan ook rechts gestuurt 😥
wat noem je duur?[/quote]
Je moet eens opletten daar in Engeland, de linksgestuurde gaan er soms aan spotprijzen weg ❗ [/quote]Spotprijzen zou ik niet durven zeggen… het is een tijd geweest dat je hier en daar eens wat interessant tegen kon komen maar die tijd is voorbij hoor. Uiteraard staan er nu nog soms wagens op die gunstiger geprijsd zijn dan de rest maar in Engeland heb je 2 uitersten… de dure wagens die dan ook heel mooi in orde zijn en de goedkope wagens die voorgesteld worden alsof ze heel mooi in orde zijn… tot je daar komt… dan kom je nogal wat wrakken tegen hoor! En ik spreek uit ervaring, kan al een boek schrijven over de wrakken die ik in Engeland gezien heb!
[quote=”MRD-Porsche”:2i2gb92g]Je moet eens opletten daar in Engeland, de linksgestuurde gaan er soms aan spotprijzen weg ❗ [/quote]
op welke sites vind je die dan?
[quote=”sunshine”:30uwkduj]heb al veel elfjes in engeland gezien aan schapelijke prijzen maar bon de meeste zijn daan ook rechts gestuurt 😥
wat noem je duur?[/quote]
Je moet eens opletten daar in Engeland, de linksgestuurde gaan er soms aan spotprijzen weg ❗Ik denk dat je dan beter hier kunt kijken voor een mooie Porsche, als je alleen al dan de aanschaf in Engeland, transport en invoer e.d. gaat rekenen plus de aanschaf van materiaal voor ombouw, denk ik dat je duurder uitkomt, naar mijn gedachte dan.
heb al veel elfjes in engeland gezien aan schapelijke prijzen maar bon de meeste zijn daan ook rechts gestuurt 😥
wat noem je duur?Waarom ❓ . Heb ooit eens een Engelse Triumph Stag recht gestuurde koets gerestaureerd, en daarna alles van rechts naar links ingebouwd, niemand die ooit tegen mij gezegt heeft dat het een omgebouwde was.
Is dus goed te doen, maar het mooiste is dat je een links gestuurde als donor hebt staan, want alle leidingen, bedrading, kabelboom, stuurhuis enz. moeten allenmaal geschikt zijn voor links gestuurde.
Is mogelijk maar niet goedkoop. Dus, alleen in sommige gevallen interessant.
Een aantal jaren geleden heeft 911&Porsche World eens een feature gedaan over een 993 Turbo die zo omgebouwd was.
Persoonlijk vind ik het een beetje ‘over de top’. En volgens mij draagt ie dat stigma altijd mee.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.