stuurwiel opnieuw bekleden

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 stuurwiel opnieuw bekleden

• Maker
    Discussie
  • 20121211_192026.jpg
    20121210_150641.jpg
    Vandaag mijn stuur binnengebracht bij T&T Interior Design om op nieuw te laten bekleden met leder.
    Bij het demonteren van de achterste kap is 1 van de 3 plastiek bussen uit de kap gescheurd (broos). Ik zal dat wel gerepareerd krijgen.
    Heeft er toevallig iemand nog zo’n kap liggen en wil er van af?

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Stuur is precies mooi gedaan. :first:

0

vandaag mijn stuur gaan ophalen, alles terug gemonteerd en terug geplaatst.
        In afwachting had ik alle klokken uit het dashboard gehaald, gedemonteerd en de ringen terug mooi zwart gespoten. Ze hadden na 35 jaar wat last van pitting.Glas opgekuist, wijzerplaat van miles naar km verwisseld en alles terug geplaatst. In de nabije toekomst ga ik alle lampjes vervangen met leds.
        Nu enkele vragen:1- ik heb een lelijk gat in het dashboard waar vroeger een aftermarket knop heeft gezeten. Hoe kan ik dat best oplossen?
        2- mijn sigarettenaansteker (da’s een lang woord) is niet origineel, heeft er mss iemand nog 1 op overschot die hij wil verkopen?
        3- ik denk dat mijn lichtschakelaar ook zijn beste tijd heeft gehad; als ik de weerstandfunctie van de dashverlichting draai dan vallen de kruislichten uit tot ik weer het juist punt raak dan gaan ze weer aan?? Verder kan ik de knop zelf in alle richtingen bewegen dus niet draaien maar op en neer, links en rechts. Nieuwe plaatsen denk ik?

Groetjes,
        Paul.

Attachments:
        • 20121222_125500.jpg
        • 20121222_125307.jpg
        • 20121222_125322.jpg
        • 20121222_125341.jpg
        0
      2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.