Subforum circuitrijden trackdays enz ?

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Circuit Talk Subforum circuitrijden trackdays enz ?

• Maker
    Discussie
  • Mods request, om wat goed is nog beter te maken :up:
    Zoals in de trackdays post voorgesteld zou het wel leuk zijn om een soort subforum “Porsche on track” te maken aangezien nu alles door elkaar ofwel wel heel verspreid zit…
    Met “trackday tips en comments” en een “trackday event kalender” en…
    Andere mogelijk topic’s daarin:
    Trackday video’s
    Personal Best Laptime register
    Organisatoren en Circuits
    Banden en afstelling
    “Porsche Motorsport” nieuws ook erbij in onder brengen?
    Daarom … aan iedereen die dit wel leuk zou vinden, graag een +1 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 76)
    • Ben van plan dit seizoen wel eens deel te nemen aan een track day. Een van de benodigdheden is natuurlijk een helm. Welke helm (of zelfs winkel in de buurt van het Leuvense) kunnen jullie aanraden? Vind bijvoorbeeld van Sparco de erg schappelijk geprijsde Club X1. Deze is voornamelijk bedoeld om te karten (wat ik er ook voornamelijk mee ga doen), is zoiets ook toegelaten op trackdays? Of is het misschien wel toegelaten maar niet aan te raden? Ga er sowieso voornamelijk mee karten en enkele keren per jaar in de auto dragen…

Sparco Club X1
      http://www.alltec-seys.be/?p=webshop&d=artikel&detail=251&cat=6&sub=58

Ok no comment 🙂

Inderdaad Crazy Ivan 😀 :up:

[quote=”Ghost” post=174179]Ik ben daar zeker.
            Heb een passagier rit geboekt in Nissan gtr. Chauffeur is vorige eigenaar van mijn ford focus rs.
            laaste 2 uur ga ik wellicht zelf ook rijden[/quote]

Ivan 🙂

U ‘r’ welcome

:respekt: :applaus: :respect2:

Nu kunnen we ruzie over banden en setups

:popcorn: bij de video’s

:first: bij de laptimes

Afspreken waar er iets te :coolness: valt of beter nog, waar er te :driver: valt !

m.aw. :happydance:

Bedankt admin, thx mcklusky!

En bij deze zijn de gevraagde categorieen een feit !
                  Have Fun !

[quote=”Boxsterwalter” post=174140]Gaat er iemand op Woensdag 30 Juli naar zolder tracday ?? is altijd leuk enkele forumers te ontmoeten zowel op de baan als er naast
                    Enkel de reuk van verbrand rubber en de heerlijke benzine dampen maken mij in mijne oude dag nog zeer gelukkig , en natuurlijk niet te vergeten lekker pintje drinken en ff lekker bijkletsen . Wie nog ????[/quote]

zie mijn post hierboven

Ik ben daar zeker.
                      Heb een passagier rit geboekt in Nissan gtr. Chauffeur is vorige eigenaar van mijn ford focus rs.
                      laaste 2 uur ga ik wellicht zelf ook rijden

ik zal er de komende dagen eens wat tijd insteken :driver:

Ik ga donderdagavond naar de nachtqually en zaterdag. Zondag weet ik nog niet.

@krok en Bruno

Was de minste trackday bij RSR die ik ooit meemaakte, het gerommel door de 24u voorbereiding, het weer, het oliespoor, beperkte boxen beschikbaar, paddock niet niet beschikbaar…. Niet representatief voor normale gang van zaken maar bon …. Weer veel bijgeleerd en leuke mensen ontmoet tijdens het wachten 😉

Iemand naar de 24u by the way ? Ga zelf op zaterdag.

Gaat er iemand op Woensdag 30 Juli naar zolder tracday ?? is altijd leuk enkele forumers te ontmoeten zowel op de baan als er naast
                              Enkel de reuk van verbrand rubber en de heerlijke benzine dampen maken mij in mijne oude dag nog zeer gelukkig , en natuurlijk niet te vergeten lekker pintje drinken en ff lekker bijkletsen . Wie nog ????

Beelden ochtendsessie …. Veel droger dan dit hebben we niet gezien 😉

Bruno, fantastisch relaas man ! :up:
                                  Je doet me dromen … ik moet toch eens gaan doorduwen met mijn trackday plannen …

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.