Subforum circuitrijden trackdays enz ?

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Circuit Talk Subforum circuitrijden trackdays enz ?

• Maker
    Discussie
  • Mods request, om wat goed is nog beter te maken :up:
    Zoals in de trackdays post voorgesteld zou het wel leuk zijn om een soort subforum “Porsche on track” te maken aangezien nu alles door elkaar ofwel wel heel verspreid zit…
    Met “trackday tips en comments” en een “trackday event kalender” en…
    Andere mogelijk topic’s daarin:
    Trackday video’s
    Personal Best Laptime register
    Organisatoren en Circuits
    Banden en afstelling
    “Porsche Motorsport” nieuws ook erbij in onder brengen?
    Daarom … aan iedereen die dit wel leuk zou vinden, graag een +1 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 76)
    • Same here !

Vanmiddag nog even de gt3 een wasbeurt geven, camera en laptimer een opladen, pick-up vullen en de trailer klaarzetten.

Ga ook de 993 nog is een wasje geven, en een ritje doen 🙂

C u tomorrow !

Het weer voor morgen ziet er niet zo goed uit. 👿

Het zal plezant zijn daar op Spa
          Die met zijn daily zal idd bij de snelsten zijn want hij kan een stukje sturen
          De man met de 996cup kan er ook iets van al zit hij in een groeicurve met deze wagen maar met zijn GT3 was hij ook snel
          Ik kijk er al naar uit

@krok
            Yep, gewoon tot aan achterzijden boxen, zowel F1 als 24u.

Normaal alles vanuit F1 boxen echter gezien de voorbereiding 24u weekend erna zal toegang/bezetting deze keer wat anders zijn dan normaal.

Ps… Komt ook een oude bekende van forum langs… surprise guest die van trackdays naar competitie is gegaan 😉
            Hint… Paar jaar geleden, hele leuke filmpjes on track online hier ook op PFB

Jullie weten ons wel te vinden zeker ? :coolness: Voor de zekerheid:
            Ik ga met rode 997.1 gt3 (zwarte striping en velgen), Bruno met z’n 997.2 RS en dan nog een 996 cup en onze oude bekende die met z’n “daily” komt rijden tussen de traagsten en waarschijnlijk sneller dan zijn dan de meesten 😀

kom gerust langs, terras pitbrasserie geopend, open pitlane, heel toegankelijk allemaal. Standaardtarieven en info bij RSR, meer en beter via PB 😉

Grtn en ps… Hoe meer leden interesse in trackdays, hoe interessanter we het op termijn kunnen maken !

Der zal daar precies wa forumvolk rondlopen maandag, kom normaal ook in de namiddag eens langs met de zoon. :driver: :driver: :driver:

Ik kom misschien ook eens kijken maandag op Franco, wil ook wel eens zien hoe het er bij rsr trackdays aan toegaat

+1

+ 1
                    @ pvdw ik zou maandag eens willen langskomen op francorshamps mag je daar met de wagen tot in de paddock rijden ? Wil wel eens zien hoe het er aan toe gaat bij RSR
                    Grts krok..

[quote=”porsche914orange” post=173853][quote=”Bruno RS” post=173851]Ik ben nog een bleuke in het circuitrijden maar ik kan er wel mijn bevindigen posten :driver:[/quote]

Ik denk dat er veel mensen nog iets kunnen leren van u…[/quote]

worsten draaien 😈

(bedankt deze topic te starten 😉 .)

+1

+1

[quote=”Bruno RS” post=173851]Ik ben nog een bleuke in het circuitrijden maar ik kan er wel mijn bevindigen posten :driver:[/quote]

Ik denk dat er veel mensen nog iets kunnen leren van u…

Super voorstel !!!!!
                              Ik ben nog een bleuke in het circuitrijden maar ik kan er wel mijn bevindigen posten :driver:

+1 :driver:

+1 :driver:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.