Home › Forum › Porsche Uitstappen › Summertour 2011
- Dit onderwerp bevat 103 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 6 maanden geleden door Plumber.
-
MakerDiscussie
-
17 juni 2011 om 21:16
Alle info vind je op onze nieuwe site.
Hopelijk allemaal tot dan! 8)http://psummertour.wordpress.com/
Attachments: -
MakerDiscussie
-
Funny, stoppen met posten; je zit aan 911 posts!! Het heilige getal :happy:
Beste veraarem ,welkom op dit forum .
Misschien kan je ons via een kleine voorstelling wat meer vertellen over jezelf .
Best maak je een nieuwe topic aan in de rubriek stel jezelf voor .Funny
Aangezien ik aan het heilige getal 911 zit mag ik niets nieuw meer posten van plumber ,alles bewerken in mijn vorige posts 😉 😉 :happy:
Hi Geert, ook al een pmbgestuurd. Als je foto’s hebt van het opknap werk, hou ik me aanbevolen.
groet, Remon
Attachments:Idd, een 911 Sc van 78. Geleverd 13/01/1978 in Nederland
kleur is L443 Koperbruin metallic met Cork interieur.Indien gewenst stuur ik u nog enkele fototje van tijdens de opknapwerken 😉
Geert.
@veraarem,als het over die van Gette gaat is het een Sc van ’78 :relaxman: die van ne mens gkocht heet uit het brusselse(dilbeek) :geek:
Hallo Geert, ik kwam toevallig dit bericht tegen en zag op de foto’s een 911 die erg veel op die van mij leek (alleen met B-kenteken ipv NL). zie bijgevoegde foto’s. Van welk jaar is die van u?
Attachments:Mushromm ik heb de foto’s met dat programma gemaild, mischien zit het in uw spamfilter, je moet deze foto’s wel downloaden via de link van het programma.
986@telenet.be dat was toch uw adres? Ofwel heb ikw raadseltje verkeerd begrepen.
Laat maar iets weten anders proberen we het nog eens.Ik denk het wel, ze zijn allezins verzonden, ik weet niet of ze aangekomen zijn?
Bedankt.Foto’s zijn verzonden, ik moet nog altijd wat filmpjes plaatsen.
Foto’s zijn verzonden, ik moet nog altijd wat filmpjes plaatsen.
Cool thx !
Is Telenet bij mij dus ik vrees dat dat 6MB/mail is zeker?
Anders die link van de Koen eens proberen want ik zou eens willen kijken om een foto op groot formaat te laten afdrukken en hoe groter de file, hoe beter de kwaliteit hé? 😉Ik heb pas van iemand de volgende link gekregen .
ideaal om grotere bestanden te versturen 😉Mushroom schrijft:
Idd, héél mooie foto’s en mooie effecten toegevoegd !!
Zou ‘t mogelijk zijn om volgende foto’s op groot formaat doorgestuurd te krijgen : 38-39-40-41-42-54-79 😀
Mijn email adres is het typenummer van de eerste Boxster @telenet.be 🙂 (986 dus ;))@ degene die met de zwarte 996 reed met de LED achterlichten : ze passen erin ! Ik vond het heel geslaagd…
Geen probleem ik heb eindelijk mijn computer terug.
Hoeveel MB kan je mailbox aan?
Het zijn foto’s van 9MB.
Ik zal ze nog wat moeten verkleinen denk ik.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.