Home › Forum › Porsche Uitstappen › Summertour 2011
- Dit onderwerp bevat 103 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 7 maanden geleden door Plumber.
-
MakerDiscussie
-
17 juni 2011 om 21:16
Alle info vind je op onze nieuwe site.
Hopelijk allemaal tot dan! 8)http://psummertour.wordpress.com/
Attachments: -
MakerDiscussie
-
Anoniem1 september 2011 om 00:19
8ees bedankt voor de link en info .
Ik ben als een kind ik wil nu ook zo’n vlag voor in mijn garage .Ik zou nog zo zot zijn om ze in de slaapkamer te hangen maar vrees als ik dat doe ik alleen mag slapen 👿Jeroen, hartelijk dank voor de link, mijn zoon is je zeeeeeer dankbaar 8)
Je hebt een pint van mij te goed op het volgende treffen !
Alee dan, kzal het verklappen. Maar niet verder vertellen eh! 😉
http://www.moto5.be/pc/92/nl-BE/vlaggen 💡
plumber schrijft:
Effe off topic gaan: mijn zoon (en dochter) waren mee en de zoon was gebrand om een beker en een vlag te winnen… Maar daarvoor was pa niet slim genoeg met de vragen….
Mijn vraag: weet iemand waar ik een Porsche vlag zou kunnen kopen voor mijn zoon? Ik heb al enkele mails gestuurd naar mensen die er verkopen op 2e hands etc maar tot nu toe geen reacties 🙄 (ik vraag me af waarom mensen iets te koop aanbieden als ze toch niet reageren nadien… 🙄 )
Dus alle links, tips, etc zijn welkom…. Mijn zoon dankt jullie 8)
X2. Zo een vlag voor op de kleinste zijn slaapkamer, naast zijn vitrinekast met auto’s in 😀
En als we toch offtopic zijn : ik zag bij Walter Verellen enorm grote foto’s hangen.
Wie heeft daar meer info over? Ik zou graag een foto formaat 2 X 4 meter hebben voor op een zijmuur van de garage. Eigenlijk geen foto maar op een doek of dergelijke.plumber schrijft:
[quote]Mushroom schrijft:Dat, en ‘t is dan ook de mooiste hé?! 😈
Van vanachter misschien wel maar met de voorkant van de 997 dan 😆 :twisted:[/quote]
De meeste zien hem ook alleen maar van vanachter hé? 8) 😆
En zijn “muil” begint me meer en meer aan te staan. Die van de 997 is al wat “te braaf” in vergelijking…
Eigen kind, schoon kind zeker? 😉Effe off topic gaan: mijn zoon (en dochter) waren mee en de zoon was gebrand om een beker en een vlag te winnen… Maar daarvoor was pa niet slim genoeg met de vragen….
Mijn vraag: weet iemand waar ik een Porsche vlag zou kunnen kopen voor mijn zoon? Ik heb al enkele mails gestuurd naar mensen die er verkopen op 2e hands etc maar tot nu toe geen reacties 🙄 (ik vraag me af waarom mensen iets te koop aanbieden als ze toch niet reageren nadien… 🙄 )
Dus alle links, tips, etc zijn welkom…. Mijn zoon dankt jullie 8)
Mushroom schrijft:
plumber schrijft:
[quote]Mushroom schrijft:
[quote]Fotookes zijn mega-mooi ! 🙂
‘t Was wel weer precies (net zoals verleden jaar) een 996 4S bijeenkomst, ik denk 5 of 6 ??tja, de Porsche voor de gewone man zekers … 😆 😆 8) 😆 :lol:[/quote]
Dat, en ‘t is dan ook de mooiste hé?! :twisted:[/quote]
Van vanachter misschien wel maar met de voorkant van de 997 dan 😆 😈
Anoniem31 augustus 2011 om 11:18Van de mooiste Porsche ooit gemaakt waren er maar 2 hoor 😀 😀 😀
Een zilver grijze en een blauwe 😀
Al zijn die 4S’en ook mooi met hun brede kont.
Wil er ook bij schrijven dat alle anderen er ook zeker goed uitzien, alle modellen hebben hun eigen karakter en schoonheid.plumber schrijft:
Mushroom schrijft:
[quote]Fotookes zijn mega-mooi ! 🙂
‘t Was wel weer precies (net zoals verleden jaar) een 996 4S bijeenkomst, ik denk 5 of 6 ??tja, de Porsche voor de gewone man zekers … 😆 😆 8) 😆 :lol:[/quote]
Dat, en ‘t is dan ook de mooiste hé?! 😈
Anoniem30 augustus 2011 om 22:23Zeker doen, was super georganiseerd.
Waarvoor ik de organisatie nogmaals wens voor te bedanken.
Ook weer enkele mooie foto’s erbij van een mooi evenement.
Tot volgend jaar.Zag er tof uit, volgend jaar toch eens proberen er bij te zijn 👿 8) 👿
t’was inderdaad weer super leuk en weeral enkele oude gekenden tegengekomen.
Is steeds weer een prettig weerziens !En zelfs een Nederlandse Belg (of is het Belgische Nederlander ?) leren kennen met een mooie Cayman. Kreeg hem zelfs niet van mij afgeschud op een lange rechte baan 😆 8) Tot binnen 7 weken MBEMBE op de “Tour des bulles” van Rufie !
En inderdaad ondertussen ook mooie fotos reeds gezien !
Mushroom schrijft:
Fotookes zijn mega-mooi ! 🙂
‘t Was wel weer precies (net zoals verleden jaar) een 996 4S bijeenkomst, ik denk 5 of 6 ??tja, de Porsche voor de gewone man zekers … 😆 😆 8) 😆 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.