Summertour 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Summertour 2011

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 103)
  • Anoniem

Mooie foto’s ,spijt dat ik er niet bij was .
      Volgend jaar probeer ik er zeker bij te zijn .

Photo’s 2011

Enjoy! 8)

rjf schrijft:

Antwerpen is t stad, en de rest is parking. Ik ga het nog moeten geloven 😈

😀

@ Organisatie ➡ Graag even een berichtje als de fotokes online staan he !

Geert.

rjf

Ja die wegen man 😯

Antwerpen is t stad, en de rest is parking. Ik ga het nog moeten geloven 😈

PS. Was weer leuk toertje, thx aan de organisatie ❗

heb me geamuseerd gisteren
              wat jammer van het asfaltloze 1e deel, maar kon de pret ni bederven. 8)

Dank je wel voor de gezellige dag gisteren. Kan weer wat gezichten plakken op nicknames, altijd leuk.

Greets,
                Rufie.

Inderdaad, ‘t was weeral plezant 🙂

Luc

Summertour van gisteren (zondag 28.08) was schitterend, toffe collega’s, mooie porsches en prima organisatie en mooie tour. Tot volgend jaar!

zojuist thuisgekomen. het was een leuke tour met een toffe sfeer en goed georganiseerd!

@plumber
                      : leuk om u en uw gezin ontmoet te hebben, was heel aangenaam. Tot over 7 weken!

@rufie
                      : leeuk om alvast kennis gemaakt te hebben

verder gezellig om met iedereen zo wat te kletsen, ik was met de Cayman zwaar in de minderheid maar het was leuk om al die fantastische 911’s en Boxsters te zien!

Wat mij betreft tot volgend jaar!

Groeten Marc

Inderdaad , en maar klagen………. ik zou als ik van U was toch nog een weekje daarblijven , zelfs porscheloos.

Eerste rit gedaan en ons enorm geamuseerd, zeker voor herhaling vatbaar!

Ook leuk om enkele forum Porsches en hun eigenaar in real life te zien.
                          De regenbuien en de asfaltloze wegen konden de pret niet bederven 😀

Tot de volgende !

Geert.

Anoniem

De ene heeft toch meer geluk dan de andere!
                            Lig hier Porscheloos!!!! in 28 gr met een glaasje wijn ah zwembad nog wa te luieren. Vanavond ‘t vliegtuig op.
                            Plezante rit mannen!

Veel plezier gewenst aan iedereen .
                              Met spijt in het hart kunnen we dit jaar niet meedoen .
                              Werk en plichten hé.
                              Ik zal het moeten doen met jullie berichtgevingen en fotootjes

Anoniem

Amuseer jullie allemaal morgen en ben al benieuwd naar de verslagen en foto’s .
                                Probeer er volgend jaar bij te zijn .

Amuseer jullie mannen!
                                  Wij hopen ook op goed weer, wij rijden in Kasterlee de jaarlijkse shortrally!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 103)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.