Summertour 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Summertour 2011

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 103)
    • vawilliam2003 schrijft:

Mogen we al iets weten over de ludieke proeven die gepland staan ❓

Zou naar het schijnt iets met ruiten en codenummers te maken hebben….. 😉

Morgen er de eerste keer bij en kijk er naar uit om een paar forummensen te leren kennen !

Geert.

Anoniem

Mogen we al iets weten over de ludieke proeven die gepland staan ❓

Geen probleem! Je overschrijving was nog niet binnen vandaag.
          Daarom heb ik er over gezien en sta je er nog niet bij.
          Maar we hebben er rekening mee gehouden.
          Ik zet je er zo bij.

Tot morgen!

normaal wel

Ik heb donderdag ingeschreven en betaald en heb ook een mailtje gestuurd.
              Ik zie mezelf echter niet in de lijst staan, krijg ik hier normaal een bevestigingsmail van?

Ja lap!! Net nu dat ik er niet bij ben 🙁

Ziezo, ingeschreven en betaald. Wie weet kom ik wel met Tanja Dexsters ? 😉

snoer 964 schrijft:

@ Muschroom , ik zal er niet bij zijn ,Ik heb een panne met de P en deze staat nog steeds in de garage voor herstelling . 😥 Veel plezier op de summer tour zou ik zeggen .

Amai die bakken weten da zeker… de mijne is hopelijk uit de garage tegen het weekend…

Geert.

Anoniem

snoer 964 schrijft:

@ Muschroom , ik zal er niet bij zijn ,Ik heb een panne met de P en deze staat nog steeds in de garage voor herstelling . 😥 Veel plezier op de summer tour zou ik zeggen .

Bij mij heeft het ook zeeeeer weinig gescheeld of ik had ook panne gehad met de P.
                      Gisteren is mijn ondergrondse garage onder water gelopen 🙁
                      Op 15 min tijd stond er gelijk 15 cm water in, dus net op tijd buiten gereden die P.
                      gelukkig deed mijn contactslot nu niet moeilijk.

Hopelijk zondag droog weer.

Omdat we rekening hebben gehouden met twijfelaars kan je nog inschrijven. 😉

Kan ik nog inschrijven ?

Audiotronics schrijft:

Overschrijving ligt klaar om straks samen met al de rest te betalen. En gezien de plumber vorig jaar zijn zoon bij had en ook er geraakt is breng ik misschien mijn zoon mee. Dan is het zijn eigen schuld als hij geen beker heeft 😆

Dit jaar doe ik straffer, ik breng mijn zoon, dochter en vrouw mee in de P!
                            Als ik nu geen beker win wete ik het ook niet meer 😆

k’Heb alleen schrik van het gezaag na 20 kilometer dat er te weinig plaats is in de P vanachter … 🙄

Rufie schrijft:

Ik zou er heel graag bij zijn. Alleen nog checken wie ik meeneem als copiloot.

Uw fantastisch vrouwken, en als die niet kan breng je Tanja Dexters mee hé?! 😉

Tut tut ! 🙂
                                  Besteld is besteld, laat me het totaal maar weten en welk gerief ik precies heb (want ben wel benieuwd ;)), ik weet alleen nog niet in welke wagen ik het ga inbouwen 😳 😉

Kan er een mooie T5 betrokken worden in de deal met uwe 4S? 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 103)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.