Summertour 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Summertour 2011

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 103)
    • Mushroom schrijft:

Ik ga me vanavond inschrijven ! 🙂

@ audiotronics : als ik er nog bij ben zal ik zeker de lanyards bijhebben 😉
      Mijn in te bouwen brol : nog steeds een beetje in dubio, maar besteld is besteld hé?! 😉 Anders maakte mij een schoon prijske voor uwen 4S en zetten we ‘t daar in ? 😉

Is nog goed verkopend materiaal dus slaapt er nog maar eens over 😆
      Mijne 4S : mag weg voor 25000 euro + BTW (BTW kan dus schommelen 😉 )

Ik zou er heel graag bij zijn. Alleen nog checken wie ik meeneem als copiloot.

Als je heel snel bent nog net! 😉

Ik ben tot donderdag nog met verlof, kan ik dan nog inschrijven?

En ingeschreven !!! 8) 😛

Alain en Snoer… “Die van ons” vraagt of jullie komen met “de bende” 🙂

Ik ga me vanavond inschrijven ! 🙂

@ audiotronics : als ik er nog bij ben zal ik zeker de lanyards bijhebben 😉
                Mijn in te bouwen brol : nog steeds een beetje in dubio, maar besteld is besteld hé?! 😉 Anders maakte mij een schoon prijske voor uwen 4S en zetten we ‘t daar in ? 😉

Me like RJF! 😀

De weersvoorspelling ziet er voor het weekend best goed uit. Al is het altijd wel een beetje afwachten.

http://www.meteovista.be/Europa/Belgie/Antwerpen/4053795

rjf

Onverwacht toch aanwezig, en wel met 2 auto’s 😈

Overschrijving ligt klaar om straks samen met al de rest te betalen. En gezien de plumber vorig jaar zijn zoon bij had en ook er geraakt is breng ik misschien mijn zoon mee. Dan is het zijn eigen schuld als hij geen beker heeft 😆

@ Mushroom : brengt ge lanyards mee want op de miss coast tour vergeten (we zaten toen elders met ons gedachten). En dan kunnen we verder afspreken voor uw veranderingen (alles is op vooraad, als ge dit nog gaat doen of niet 😉 )

Ik heb zo laatste keer met ‘Poca’s Midzomernacht’ ook een vriend meegenomen als co-piloot. En dat was idd al een zorg minder. 😆

Ik zeg het bij deze! Als Lou dit jaar voor de 3de keer op rij met de eerste prijs naar huis gaat, scheer ik mijn haar zo kort als dat van hem! Alles eraf! Zelfs die avond nog.
                        Dat is een belofte ❗

Man man man we zijn echt goed bezig. Ik zit weer met veel te veel bezig de laatste tijd. Ik vergeet zelfs sommige afspraken met vertegenwoordigers of klanten? Dat is het probleem als ge op drie bedrijven bezig zijt en eigenlijk maar één job tegelijk kunt doen. Aiaiai en vanaf oktober nog één erbij genomen 😳 (wat ne mens allemaal niet doet om ne nieuwe P te kunnen kopen 🙄 )

Maar de’n 28e komt beter uit. Dan kan de madam zeker niet mee want is ze zelf op de lappen 😀

Audiotronics: het beste argument voor thuis:

“Wat gaat zoonlief zeggen als ik geen beker mee naar huis breng dit jaar???”

😆 😆

Vind ik leuk!
                              😆

t’Zal de ouderdom zijn. 😉

Op wat stickers na op de lampen is die imho niet meer gecamoufleerd hoor 🙄 😉

Audioman?
                                  Drinkte gij niet wat veel? 8)

Eerst ne gecamoufleerde 991 bestempelen als niet gecamoufleerd en daarna problemen maken over de rondrit die niet de 28e zou zijn terwijl deze wel degelijk de 28e is 😈

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 103)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.