Summertour 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Summertour 2012

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 91)
    • iemand had wel iets tegen die blonde moeten zetten, die staat echt verschillende keren dik in de weg, foto naar de vaantjes

hihi

Die had ik idd wel gezien 😉

Haha de mijne staat er verschillende keren op en het blauwtje 0 …
          Maar we staan er toch ook samen op Koen!;

[Img]http://psummertour.files.wordpress.com/2012/08/8421476_orig.jpg?w=297&h=450[/img]

Van de mijn ook geen mooie gezien.
            Wel eentje met een blondje op de koffer, vind ik niet leuk 😈 als ik daar zelf niet bij ben.

Die heb ik wel gezien .
              Maar eigenlijk weinig foto’s , superklein en geen eentje van mijn blauwtje.
              Daarom de vraag .

[quote=”8ees” post=94183]http://psummertour.wordpress.com/

:driver:[/quote]

Koen op hun eigen website zijn ook nog “kleine” foto’s te zien.

Ik heb daar meerderen zien rondlopen met camera’s .
                  zijn er geen andere linkje smet foto’s van deze dag ?

😈

Jean-Pierre gelukkig kan je weer rijden ,je kan beter een lpg-tank steken dan ben je van die vervelende benzinetank verlost . 😉

Dat heb je zeker Bart!
                        Jammer dat je er niet bij was.

Mijn P loopt trouwens weer, net opgehaald bij P&P.
                        Wat was het nu: benzinetank wederom geïmplodeerd.
                        Tank is vervangen, benzinepomp en opvoerpomp vervangen, vlotter vervangen en er is nu een EXTRA ontluchting opgezet daar de standaard ontluchting om een onverklaarbare reden blijkbaar soms afsluit op momenten dat het niet gewenst is…
                        Alles onder garantie, hulde voor P&P! :applaus:

Zo te zien Koen heb ik precies iets gemist 😳 😉 😉 😉

Inderdaad , en dat had je eens moeten zien schudden .
                            Was echt de moeite waard hoor .
                            Ik had het ook dadelijk in mijn zicht .
                            Toen ik voorbij reed (met de raampjes open) was ik luid Wiggle Wiggle aan het zingen .
                            En ineens keek ze ons aan .
                            zou ze het gehoord hebben ❓

😆 😆 😆

Mooi kontje… (en die 968 mag er ook zijn) :mrgreen:

Haha ja zo ging het ongeveer!

Kreeg een goede tip van een andere 928-eigenaar; de distributieriem kan een tandje verschoven zijn zodat de timing niet meer klopt.
                                Dit is heel goed mogelijk omdat ik op het laatste moment door een kuil reed en even de grond raakte met de alu beschermbeugels die er speciaal onder zijn gekomen om de frontspoiler te beschermen.
                                Hij startte daarna namelijk nog af en toe om snel stotterend weer af te slaan…

Hoe meer ik er aan denk hoe meer ik overtuigd raak dat dat het wel eens zal zijn.
                                Enfin de wagen gaat morgen naar de garage en dan begint de zoektocht.

Ik heb zo ne keer enen horen zeggen “ge gaat verlieze….” en ‘t licht sprong op groen :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 91)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.