Home › Forum › Porsche Uitstappen › Summertour 2012
- Dit onderwerp bevat 91 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 3 maanden geleden door SL33PY.
-
MakerDiscussie
-
1 april 2012 om 20:27
http://psummertour.wordpress.com/
:driver:
-
MakerDiscussie
-
Vorig jaar was ik het idd … Na 20km was het over & out 🙁
MAAR dit jaar ben ik samen met mijn dochter met de 3de plaats – beker en champagne gaan lopen 🙂 :relaxman:
[quote=”Mushroom” post=105128]Als ‘t ‘n troost mag zijn, 2 jaar geleden was ik het…
Op 5 km van de Porsche garage in Geel! :first:
Mooie Speedster trouwens! Heb je d’r meer foto’s van?[/quote]
En vorig jaar was het een andere bekende van het forum die op de Ambulance stond . 😥Damn dus ook pech die keer!
Maar nu hadden wij het voordeel van het goede weer waardoor het wachten geen straf wasNou er zullen nog wel meer foto’s voorbij komen van die oranje speedster, ik heb nog een overbelicht exemplaar;
En nog eentje uit een andere foto geknipt;
Als ‘t ‘n troost mag zijn, 2 jaar geleden was ik het…
Op 5 km van de Porsche garage in Geel! :first:
Mooie Speedster trouwens! Heb je d’r meer foto’s van?Nog een paar foto’s.
Deze bijzondere speedster van 911 motors mocht er zijn;
330pk op 900kg…, 3.6L motor en een heerlijk geluid.
Is trouwens te koop ivm nieuw project.
Eigenaar was behulpzaam met het zoeken naar een oplossing voor mijn startprobleem trouwens, aardige vent! (en tevens sponsor van de toertocht).
En in de kleur oranje echt prachtig, zeker naast dat geel haha.Aanblik bij de start;
En de tussenstop;
Damn, dat is minder !
Ondanks dat het een mooie rit was vandaag toch een beetje het gemis van wat aktie zoals de vorige editie. Voor de rest dik in orde.
Tot volgend jaar !
Geert.
Nooit gedacht dat ik terug thuis zou zijn met allemaal handafdrukken achterop mijn bumper met allerlei verschillende ijsco smaken….
Tja het einde was iets anders dan gedacht, daarover zometeen meer.
Al met al een prachtige dag, goed georganiseerd (thx organisatie!), heerlijke brunch, gezellige mensen en goede sfeer.
Mooie route, en dankzij de hoge temperaturen konden we met de ramen open rijden waardoor je al die heerlijke geluiden kon opsnuiven… met de oren.Bij de start kreeg ik een Poolse co-piloot toegewezen die heel bedreven bleek in het kaartlezen EN tegelijk fotograferen EN tegelijk foto’s spotten EN kletsen in het Engels.
Een heel aparte en leuke ervaring.
Hou die schoonbroer in ere Koen! :first:De tussenstop was gezellig en dankzij het drankpakketje dat door Koen werd verstrekt hoefden we niet op zoek te gaan naar een cafeetje.
Na de tussenstop en de kaartfout reden we eigenlijk foutloos tot we na bijna 70km tot stilstand kwamen omdat mijn P plots afsloeg en niet meer aan de praat de krijgen was…
Vermoedelijk een defect in de injectiecomputer, morgen weet ik meer.
Afsleepauto gebeld en een uurtje later kwam deze in beeld.
We hadden NET ijsjes geregeld dus de camion kwam 5 minuten te vroeg, nu kreeg ik dus welkome hulp van allemaal ijshandjes die de P goed positioneerde voor de afsleepwagen;Deze wagen bracht me vervolgens keurig naar huis, goede service!
En och er is nog veel meer te vertellen maar nu stop ik even.Hoi,
heb mij net nog ingeschreven en de betaling gedaan, mijzelf en mijn dochterke zonder BBQ!
tot zondagKijk, je hebt er toch verstand van :applaus:
Als ik mijn blok nu eens laat opboren naar 6.0L mmm dat zou wat zijn he?😆 haha Koen!
Van alleen mijn motor kan ik al 2x 968 voeden… 8)[quote=”Remmel” post=104868]@ 8ees: je hebt me er opgezet met een 968!
[/quote]De Yellow Submarine is een prachtige wagen , maar dat is toch en beetje teveel eer voor deze wagen hé 😈 😉
:happy: :happy: :happy:
@ 8ees: je hebt me er opgezet met een 968!
Moet ik deze nog snel kopen of mag ik toch met de 928 komen?En mijn voornaam Jean-Pierre mag er gerust bij hoor, of puilt je site uit?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.