Summertour 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Summertour 2012

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 91)
    • Nu je het zegt , idd , daar staan we bij.
      Net als dit

[quote=”Website Summertour”]

Inschrijven

Inschijven doe je via een overschrijving
      met vermelding van: naam – type Porsche en e-mailadres
      Het is belangrijk je e-mail adres te vermelden zodat wij een bevestiging van betaling kunnen zenden.

[/quote]

Daar was ik dus op aan het wachten , en ging niet zelf op zoek waar ik zou kunnen zien of ze mij wel dan niet al in de lijst gezet hadden .

Op de website kun je het zien Koen: http://psummertour.wordpress.com/register/

Wij hebben ook al effe ingeschreven en betaald .
          Helaas nog geen enkele bevestiging van de organisatie gehad dat het in orde is 😕 ( betaling is wel correct afgegaan)

Even terug naar boven halen.
            Ik ga toch samen met mijn vriendin de toer rijden.
            Bedankt om haar mee te overtuigen Bart :respect2: Zie U daar terug.

Ben benieuwd Jim !Proficiat

Even de Big Boss hier een mailtje sturen .
                Die kan dat wel 😉
                Btw , proficiat :drink:

Zal op termijn hier nog wel wat uitgelegd worden 😉 Is de laatste weken veel gebeurd.

Misschien een vraag aan de moderators : de nicknaam, kan deze gewijzigd worden? Audiotronics is niet meer van mij en misschien daarom deze veranderen in gewoon jim of zoiets? Oeps nog niet rond en niets van gepubliceerd. Alleen dat ik vanaf 01/01/2012 al geen zaakvoerder meer was maar meer nog niet.

[quote=”Audiotronics” post=103273]… DIV die een versnelling hoger gaat zetten. Nummerplaatje gereserveerd :D[/quote]

Heb ik hier iets gemist ❓

[quote=”Audiotronics” post=103273]of er moet een mirakel gebeuren en dan nog de DIV die een versnelling hoger gaat zetten. Nummerplaatje gereserveerd :D[/quote]

Wij hebben pas een nummerplaat aangevraagd via de makelaar .
                      Die loggen rechtstreeks in en twee dagen later lag de plaat er .
                      Niet zoals in de kranten staat uren aanschuiven voor niks en 5 tot 7 weken wachten .
                      Aan de DIV zal het dus niet liggen 😉

Ook deze editie aanwezig :lekker:

Geert.

Oeps 12 augustus is er sneller als verwacht. Gaat dit jaar niets worden of er moet een mirakel gebeuren en dan nog de DIV die een versnelling hoger gaat zetten. Nummerplaatje gereserveerd 😀

Lukt dus wel .
                            Was op ons werkweekend , maar daar we ontslag hebben gegeven en dus een extra maandje verlof nemen zijn we er toch bij .
                            Nu terug van verlof dus kan ik de betaling in orde maken :relaxman:

De eerste inschrijvingen zijn alvast binnen! :drink:

Iedereen krijgt bevestiging van betaling via e-mail.

Grtz

Mijn vraag was eigenlijk of de afkorting PCT ‘Porsche Club Tielt’ betekende… ja dus.

Neen de summertour is geen rit van PCT ,Er was normaal die dag een rit van PCT die verplaatst is naar het volgende weekend .zodoende kunnen we de 2 ritten rijden . :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 91)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.