Summertour 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Summertour 2012

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 91)
    • De rit van PCT is verplaatst naar de week erna, namelijk 19 augustus

Is dit een rit van Porsche Club Tielt of…?

Heb ons ook net ingeschreven, ziet er leuk uit…..

Ghost is afgseproken . 😉

Ha dat ziet er beter uit ,weer een ritje extra .Ik ben net gaan kijken op de site van PCT (wordt waarschijnlijk 19 augustus )dus bij deze wil ik wel mee .Ik zal maandag eens kijken of dit lukt voor mijn madam .heb het nu wat te druk met de rit van morgen .

[quote=”Funny” post=101546]Ghost ik offer me wel op om je co-piloot te zijn .[/quote]

Dat is oké voor mij 😀 zal wel enkel de rit doen denk ik, voor de randanimatie zal ik te weinig tijd hebben vrees ik. Moet ook nog wat werken dat weekend.

Snoer: De rit van PCT is verplaatst naar de week erna, namelijk 19 augustus.
                Dus geen probleem.

Ghost ik offer me wel op om je co-piloot te zijn .

Verdorie juist een rit die dag met PCT . 😥

We zullen zienof wij mee kunnen.voor het moment gaat het niet kwa budget
                      Die zit nu in het restaureren van de p

Keep me posted :first:

kzou super graag dees jaar meedoen met de P dees jaar,want vorig jaar co -piloot van de Gett,maar kzit met dilemma ,3 events op da zelfde w-end pfffff kan moelijk in 3 snijden :puke:

Dit zou wel eens mijn eerste gezamenlijke rit met mijn GT3 kunnen worden.
                          Zal me wel een co piloot moeten zoeken, mijn vriendin ziet het niet echt zitten 🙄

Juist terug uit verlof dan, dus normaal gezien erbij :relaxman:

Inschrijven kan! :driver:

Wij zien jullie allemaal graag op 12 Augustus!

Timmy en Jeroen

Op 12 augustus kan Koen niet…, dan is zijn schoonmoeder voor de 2e keer jarig :mrgreen:

Dat vraagt om een uitleg Koen 😐

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 91)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.