Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche filmpjes › Super filmpje
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 7 maanden geleden door
XXX.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Alleen al door de foto’s en de filmpjes krijg je :respekt: voor die kerel. Dat wit wagentje waar hij mee rijdt schakelt perfect, zal geen standaard boitteke meer zijn zeker?
Yummie :driver:het doet inderdaad vreemd aan hoor; de eerste keer dat je in amerika op de snelweg rijdt, en inderdaad langs alle kanten voorbijgestoken wordt. Wij zijn dat hier absoluut niet gewoon… maar misschien rijd ik in België doorgaans ook sneller dan ik daar reed…
[quote=”Funny” post=102623]Moet toch leuk zijn zo ongestraft rechts voorbijsteken. 😉
Je moet op een zomerdag eens naar de kust rijden iedereen hangt op het midden- of rechtervak . 👿 Je moet al Heel veel karakter hebben om rechts niet in te halen . :cry:[/quote]
@Funny,In Amerika mag je op een meersbaanvak (in LA heb je op sommige plaatsen 8 rijvakken in 1 richting) langs alle kanten voorbijsteken dit in tegenstelling tot bij ons waar je alleen links mag inhalen.
Het uiterst linkse rijvak is in LA meestal voorbehouden aan wagens waar meer dan 1 persoon in zit. Alle opritten werken ook met lichten waar maar max. een drietal wagens worden doorgelaten om de zoveel seconden. Het verkeer in LA is dan ook hectisch zowel overdag als s’nachts.
Moet toch leuk zijn zo ongestraft rechts voorbijsteken. 😉
Je moet op een zomerdag eens naar de kust rijden iedereen hangt op het midden- of rechtervak . 👿 Je moet al Heel veel karakter hebben om rechts niet in te halen . 😥als ik dat filmpje bekijk…
wat zijn die Amerikanen irritante middenvakslakken!!! 😈[quote=”porsche” post=102616][quote=”Luckyslevin” post=102615]Kan je zomaar een afspraak maken met die Magnus?[/quote]
Ik volg hem al enkele jaren en heb er al meer dan een jaar geleden contact mee. Enkel jaren geleden was ik ook al in LA maar toen liet mijn planning niet toe om hem te ontmoeten. Nu gaat dit dus wel lukken.[/quote]Dat beloofd een leuk bezoekje te worden!
Keep us informed zou ik zeggen, met de nodige pics en details.
Veel succes![quote=”Luckyslevin” post=102615]Kan je zomaar een afspraak maken met die Magnus?[/quote]
Ik volg hem al enkele jaren en heb al meer dan een jaar geleden contact met hem opgenomen. Enkele jaren geleden was ik ook al in LA maar toen liet mijn planning niet toe om hem te ontmoeten. Nu gaat dit dus wel lukken.
Buiten het feit dat de kerel schatrijk is blijft hij zeer “down to earth” en dat siert hem.
Uiteraard is hij een buitenbeentje in de Porsche wereld, zeg maar Porsche freak in de letterlijke zin. Zijn doel is om van elk productie jaar een Porsche te bezitten, hij is goed op weg want heeft er reeds 40. Maar zijn passie is eigenlijk custom Porsches.Zijn verzameling beperkt zich trouwens niet alleen tot Porsche. Ik heb van hem foto’s gezien uit de privat collection die je niet voor mogelijk houdt en je laten watertanden. Daarom ben ik ook zo benieuwd de collectie IRL te kunnen aanschouwen en hopelijk mag ik wat foto’s maken.
Als je hem de eerste keer op een foto ziet denk je eerder aan “ZZ Top” dan aan een Porsche liefhebber.
Door de communicatie heb ik hem ook beter leren kennen. In 1994 is hij begonnen met een kledinglijn samen met zijn partner Karen.
Bekijk de website klik hier
[quote=”Funny” post=102579]@Porsche als je nog iemand nodig hebt om je valies te dragen . 😉
Gaat Rennsport Reunion dit jaar door ?Volgens mij niet. Is toch ook in die periode .[/quote]
@Funny, valies dragen mag altijd hoor 😀
Ik dacht dat de Rennsport Reunion dit jaar in Oktober is als ik me niet vergis.
@Bully, leuk filmpje van Magnus Walker met zijn vinnige rit in LA.
Als je dan weet hoe streng men daar is 🙁
Enkele jaren terug daar aan de kant gezet met een huurauto omdat ik iets te snel reed. Ik kan je verzekeren dat ik dat daar nooit meer zal doen.[quote=”Sigrid” post=102578]Wie Bul??[/quote]klikhierop Maurice-DutchmanPhotos.
@Porsche als je nog iemand nodig hebt om je valies te dragen . 😉
Gaat Rennsport Reunion dit jaar door ?Volgens mij niet .Is toch ook in die periode .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.