SuperSunday 2013

Home Forum Porsche Uitstappen SuperSunday 2013

• Maker
    Discussie

• Jens Mommens
    Deelnemer

Is er iemand die op 8 september naar SuperSunday in La Roche gaat?
      Is naar het schijnt de moeite!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
      • Mooie fotoreeks! :up:

:up: :up: :up: :first:

Dank mannen, het was ons een genoegen jullie te mogen verwennen met een leuke rit.

De officiële reeks foto’s zijn online
            http://www.supersunday.eu/pages/gallery.php?cat=/2013

(maar er volgt nog een extra reeks) 😉

Thanks JP!

Nog enkele foto’s toen ik achter “carbonman” reed;

Ik ga er zeker bij zijn de volgende keer.

Wij hebben wat gemist zie ik.
                    Bedankt allen voor de foto’s, weet ik wat we kunnen verwachten volgend jaar :relaxman:

Ferm wagenparkske die daar meereed precies *luv *luv *luv

Was inderdaad top geregeld op 1 ding na: serveersters en barkeepers tekort bij de 1e stop!!

Het was leuk om dit allemaal te mogen aanschouwen, toch waren er enkele die ik nog nooit gezien had, het was een prachtige rit met leuke baantjes waar je nu en dan je zware voet kon gebruiken, zeer goede roadbook, top organisatie :up:

en daar sla je de bal wel volledig mis, heb je enig idee wat de engineering gekost heeft van het uitlaattraject… en ja toen was het budget op :mrgreen:

maar terzijde, wel een maf ding zo een tuscan(best laten uitsterven, maar wel een maf geluidje) :popcorn:

Van een auto met uitlaten die eruit zien alsof ze van op een mobilette komen kan ik dat hebben 😉

ja hoor, echt wel hoor :mrgreen:

En tevens zag ik dat de TVR rijders de Porschedames een warm hart toedragen (lees de sticker);

:ass: is toch een grapje van de tuscan trapmobiel eigenaar… toch?!

ergens gemist dat het beestje reeds weg was 😯 maar niet gemist dat er een cupcake aankomt :first:
                                  [quote=”Funny” post=141766]Zoals je schrijft Chris er hing een heel goede sfeer ,iedereen was heel sympathiek en niemand keek op niemand neer ook niet op Funny met ‘maar’ een gewone standaard Boxster .
                                  Oei ik hoop dat ik niet in de weg reed van anderen . 😳 :cry:[/quote]

Nog 2 aparte foto’s;

Funnie gaat even vreemd 🙄 ;

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.