Home › Forum › Porsche Uitstappen › SuperSunday 28 september 2014
- Dit onderwerp bevat 58 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door Wim.
-
MakerDiscussie
-
15 augustus 2014 om 13:10
Hey guys,
Wie gaat er allemaal mee naar de 2de editie van SuperSunday op zondag 28 september a.s. ?
Het programma ziet er alvast veelbelovend uit :
http://www.supersunday.eu/pages/register-now.phpOm jullie een idee te geven:
http://www.youtube.com/watch?v=9Lmu00fOkVQ:relaxman:
-
MakerDiscussie
-
@Frederik, bedankt voor uw uiteenzetting en ook reacties van de andere forummers.
Maar aangezien het toch altijd een discussiepunt blijft (kosten en organisatie) gooi ik het nu op slot want ieder heeft zijn zegje gedaan.Het SuperSunday-concept is blijkbaar niet aan jou besteed, je goed recht, maar wel geen reden om ‘omdat het your-kind-of-thing niet is’ het concept neer te halen of foutief te interpreteren en op basis van dat af te schieten. Je haalt ook wat feiten door elkaar of brengt nieuwe zaken aan om je eigen visie op de zaak te verantwoorden.
Dat je de woorden ‘een dag vol teleurstellingen’ in de mond neemt vind ik nog het ergste … er was geen 924S op het evenement aanwezig, dus neem ik aan dat jij helemaal niet kan uitspreken over het verloop van de dag.
Veel mensen hebben een fantastische dag gehad, en er loopt bij elke organisatie wel es iets fout, soms zelfs dingen dat deelnemers niet eens merken.
Wat ik vaststel is dat de (meeste) porscheforum leden die hebben deelgenomen zeggen dat ze een heel leuke dag hebben gehad en de porscheforum leden die er niet bij waren alles uit de kast halen omdat het dan hun ding niet is. vreemd 😉Iedereen maakt uiteraard zijn eigen keuzes, als SuperSunday niet uw ding is, geen probleem … even goede vrienden. Maar ik vond het gewoon belangrijk om toch wat puntjes op de i te plaatsen. Zeker aangaande de kostprijs en de reacties daarop, mensen staan niet altijd stil wat alles kost.
Wat een beetje frustrerend is, is dat tegenwoordig veel mensen er van uit gaan dat alles gratis is, als er moet betaald worden dan nemen ze automatisch aan -dat de mensen het doen om zich te verrijken-. Wel bij ons is dat helemaal niet zo, vandaar ik het zo vervelend vind.
Als je een autogids of autowereld koopt, dan koop je ook niet alleen het drukken en het papier van het magazine. (enja, je vind ook alles online) snap je wat ik bedoel? 🙂
Wij bieden een totaalconcept waarbij je als deelnemer ‘op de aankoop van brandstof over de volledige dag’ je portefeuille niet moet bovenhalen. We zoeken leuke en exclusieve locaties zodat de wagens en deelnemers een leuke dag beleven en steken erg veel tijd en werk in het roadbook want daar gaat het tenslotte om. Als dat niet geapprecieerd wordt dan kan ik begrijpen dat het niet uw (hun) ding is…
Mensen die liever kleinschaliger een rondrit rijden met een afgeprint roadbook van het internet, zonder afgesproken stopplaatsen en alles op eigen kosten, uiteraard kost dit enkel de prijs van een gedrukt roadbook. Dat is een volledig andere insteek, maar haal alstublieft beide concepten niet door elkaar …
[quote=”XiPHiAS” post=180999]
1. Kostprijs
voor die 130e kreeg U dus :2x ontbijt (koeken + koffie) op een toplocatie Goed. :up:
1x tijdschrift twv 6€ Heb ik niets aan.
1x full color rallyplaat Heb ik niets aan.
2x full color deelnemers-badges Heb ik niets aan.
1x plastic zakje Heb ik er al 100 van hier in de kast liggen. 🙄
2x drankbon aperostop Neem mijn eigen flesje drinken wel mee.
2x aperitief (biertje + kaas) Goed. :up:
2x soep Goed. :up:
2x koude schotel met frietjes Goed. :up:
2x dessertje Goed. :up:
2x consumtie (biertje, water of softdrink) Goed. :up:
2x drankbon namiddagstop [color=#ff0000]Neem mijn eigen flesje drinken wel mee.
[/color]2x drankbon eindpunt Neem mijn eigen flesje drinken wel mee.
1x full color roadbook [color=#ff0000]Een simpele zwart-wit copy is even goed, of de deelnemers het zelf laten afdrukken is zelfs nog beter.
[/color]2x reeks full color geperforeerde bonnen Wat moet ik me hierbij voorstellen? :think:En? krijg je bij dat gratis evenement waarover je spreekt dat ook allemaal?
Meer dan de helft heb ik helemaal niet nodig, is dus weggegooid geld. :bounce:
Trouwens als organisatoren hebben voor SuperSunday +4.500km rondgereden, deze worden uiteraard ook meegerekend in jullie deelnameprijs. We doen het uit passie en als echte autoliefhebbers, we steken er erg veel vrije tijd in om alles te organiseren en te regelen, maar deze kosten (de kilometers die we verrijden) wordt aan de persoon die de kilometers maakt wel vergoed. Ook de kosten voor onze promotionele flyers, de website (domeinnaam en hosting) en andere algemene kosten als vlag(gen) en ander promomateriaal moet ook verrekend worden in de deelname prijs … dan is 65€ pp heel snel op hoor. Misschien een goed idee om sponsors te zoeken? Ik vind niet dat ik als deelnemend lid voor al deze kosten op moet draaien. 😕
2. de route
Menen jullie nu echt dat ons harde werk “om een eigen roadbook te maken” niet geapprecieerd wordt en jullie eerder verkiezen dat wij een route gewoon ergens klakkeloos kopiëren? Het heeft in mijn ogen geen meerwaarde of de route zelfgemaakt is of ergens gedownload. Als het maar een leuke, mooie route is.Daarbij vergeet je nog de horeca… de route zelf wordt voor 100% bepaald door je horeca-locaties, én locaties vinden voor +200 personen is helemaal niet simpel, in dat geval zijn alle andere roadbooks zelfs nutteloos. [color=#ff0000]Dat is waar, maar bestaande routes kunnen ook hier en daar aangepast worden om aan de wensen te voldoen.
[/color]
3. deelnemersveld
Wat betreft de selectie van de wagens is er niets veranderd tov vorig jaar. Ons verwijten dat we “jan en alleman” aanvaarden met oog op meer inkomsten vind ik wel bij het haar gegrepen. Waarom zouden we een Focus RS met +300pk weigeren terwijl we een Porsche Boxster aanvaarden met 220-250pk of een Mercedes 300SL of Lotus Exige met amper 190pk? Trouwens, de eigenaar van de Carrera GT was er dit jaar ook weer bij … zijn CGT stond in de garage en was met zijn Ferrari 458 gekomen. Nurburgring laptimes: Porsche Boxster S 987 8:17m / Focus RS 8:26m. 🙄Vorig jaar in onze enquête kwam er zelfs naar voren dat onze selectie uit oogpunt van de deelnemers ideaal was, en het overgrote deel vond dat we helemaal niet strenger moesten selecteren, vandaar zijn we verder gegaan op het elan van vorig jaar. Goed. :up:
4. tempo van de rondrit
Als je voorganger te traag rijdt, kan je die altijd voorbij gaan of even wachten en dan weer inpikken. Ook niet iedereen komt tonen hoe snel zijn wagen wel kan of welke zware voet hij wel heeft. Goed. :up:En om af te sluiten …
Om dat het evenement en onze hobby/passie zo nauw aan het hart ligt, net daarom doe ik de moeite om hier enige repliek te geven op enkele aangehaalde punten.
Wij als organisatoren kunnen best tegen wat kritiek, indien deze volwassen, onderbouwd en terecht gegeven word. Maar ik verdedig (eerder verduidelijk) ook graag foute denkpistes van deelnemers met bepaalde opmerkingen. Het zijn geen “foute denkpistes”, het zijn gewoon denkpistes van mensen met andere prioriteiten. 😉U zal me nooit horen ontkennen dat de horeca vlot ging, het in Maredsous vlot ging, of de parking op de einstop geen chaos was. Dat zijn dingen die we meenemen naar volgend jaar, om uiteindelijk een nog beter event op poten te zetten. Jammer dat er zoveel misgelopen is. 130 Euro is redelijk veel geld voor een dag vol teleurstellingen (waarvan ik niemand met een beschuldigende vinger aanwijs! Noch personeel van de betreffende zaken, noch organisatie van het evenement).
Trouwens over prijzen gesproken… wat zou jij kiezen?
op een plein gaan staan a 75€ per dag
of SuperSunday a 65€ 😉
Doe mij maar een gratis in elkaar gestoken rondrit en daarna samen lekker uit gaan eten. 😉 Dan ben ik goedkoper uit dan meedoen met jouw manier van organiseren én heb ik mijn benzine van heel de dag betaald. No offence! Tenslotte is aan het aantal deelnemers van SuperSunday te zien dat jullie denkwijze ook succesvol is, alleen is het niet wat iedereen wil… 🙂
[/quote]Xiphias. Je kan niet voor iedereen goed doen. Maar wees blij met het grote publiek en je succesvolle organisatie. Er is geen indicatie dat dit in de toekomst negatief zal evolueren. En dat vind ik prima. Denk ook niet dat iemand anders daar problemen van maakt.
Maar de realiteit is dat er ook mensen zijn die zoiets maar niks vinden. Ik vind het niet verkeerd dat ook die afwijkende mening mogen geuit worden, en dat ook deze mensen zich mogen verenigen in een niet commercieel kleinschaliger samenkomen met de focus op wat zij essentieel vinden.
En garde Fré le mousquetaire 😉
(heb je een Porsche ?)
Kiezen tussen Knokke Rally en Supersunday. Als ik zelf moet betalen geen een van de twee.
Was al wel op de Knokke Grand Prix op uitnodiging van een van de hoofdsponsors, met champagne en andere toeters en bellen. Not my thing.
Van de Supersunday heb ik nog geen VIP uitnodiging gehad 😉Beste vrienden, Porschisten …
Frederik hier, één van de drie musketiers van SuperSunday. 😉
Ik wil toch enkele zaken verduidelijken en nuanceren aangaande de discussie…1. Kostprijs
Wij zijn 3 liefhebbers en doen dit echt zonder winstoogmerk.
Bepaalde deelnemers maken blijkbaar onze rekening (dewelke zelfs volledig fout is) en vinden dat ze weinig krijgen voor veel (geld).
Ik zal even wat duidelijkheid scheppen inzake het organiseren van rondritten en de daarbij komende kosten, voor die 130e kreeg U dus :2x ontbijt (koeken + koffie) op een toplocatie
1x tijdschrift twv 6€
1x full color rallyplaat
2x full color deelnemers-badges
1x plastic zakje
2x drankbon aperostop
2x aperitief (biertje + kaas)
2x soep
2x koude schotel met frietjes
2x dessertje
2x consumtie (biertje, water of softdrink)
2x drankbon namiddagstop
2x drankbon eindpunt
1x full color roadbook
2x reeks full color geperforeerde bonnenEn? krijg je bij dat gratis evenement waarover je spreekt dat ook allemaal?
Trouwens als organisatoren hebben voor SuperSunday +4.500km rondgereden, deze worden uiteraard ook meegerekend in jullie deelnameprijs. We doen het uit passie en als echte autoliefhebbers, we steken er erg veel vrije tijd in om alles te organiseren en te regelen, maar deze kosten (de kilometers die we verrijden) wordt aan de persoon die de kilometers maakt wel vergoed. Ook de kosten voor onze promotionele flyers, de website (domeinnaam en hosting) en andere algemene kosten als vlag(gen) en ander promomateriaal moet ook verrekend worden in de deelname prijs … dan is 65€ pp heel snel op hoor.
2. de route
Menen jullie nu echt dat ons harde werk “om een eigen roadbook te maken” niet geapprecieerd wordt en jullie eerder verkiezen dat wij een route gewoon ergens klakkeloos kopiëren?Daarbij vergeet je nog de horeca… de route zelf wordt voor 100% bepaald door je horeca-locaties, én locaties vinden voor +200 personen is helemaal niet simpel, in dat geval zijn alle andere roadbooks zelfs nutteloos.
3. deelnemersveld
Wat betreft de selectie van de wagens is er niets veranderd tov vorig jaar. Ons verwijten dat we “jan en alleman” aanvaarden met oog op meer inkomsten vind ik wel bij het haar gegrepen. Waarom zouden we een Focus RS met +300pk weigeren terwijl we een Porsche Boxster aanvaarden met 220-250pk of een Mercedes 300SL of Lotus Exige met amper 190pk? Trouwens, de eigenaar van de Carrera GT was er dit jaar ook weer bij … zijn CGT stond in de garage en was met zijn Ferrari 458 gekomen.Ons evenement heeft de naam SuperSunday, maar daarom hoeft voor ons niet allemaal pure Super- of hypercars te zijn. OK, de VW Scirocco en de Crossfire waren misschien niet 100% op hun plaats, maar zij kwam mee met de groep Runballers. Verder was het mooie mix van snelle én supercars, misschien wel wat teveel Porsches, maar daar zijn er ook het meeste van.
Over de selectie en wat wel of niet “echt sportief” of “grijze muis” is, kan je uren disccusieren. We hebben een lijn getrokken, en voor sommige gevallen wijken we daar uitzonderlijk wel es vanaf. vb. VW en Crossfire (samen met de groep Runballers), Audi S5 (wegens Mustang met problemen) …
Vorig jaar in onze enquête kwam er zelfs naar voren dat onze selectie uit oogpunt van de deelnemers ideaal was, en het overgrote deel vond dat we helemaal niet strenger moesten selecteren, vandaar zijn we verder gegaan op het elan van vorig jaar.
Ook zijn we SuperSunday gestart om gelijkgestemden bijeen te brengen, tenslotte zijn we allemaal autoliefhebber, en daar gaat het om. Ook maken we duidelijk dat onze rondrit eerder gericht is naar het rijden dan naar het culinaire. Er zijn al genoeg rondritten waar je 300€ betaald voor een 3u-durende sterrenmaaltijd gekoppeld aan een ritje van amper 50km. Daarom nemen we ook al te graag “niet voor garagequeens” in de mond. Alle respect voor dergelijke evenementen, maar dat is helemaal niet onze insteek.
4. tempo van de rondrit
We organiseren een toeristische rondrit, we weten ook dat bepaalde mensen graag komen om es goed te gassen. Tot zover geen probleem, al maken we wel een duidelijk onderscheid tussen “es goed doorgaan” en “roekeloos rijden”, laat dit duidelijk zijn. Maar geef asjeblieft niet af op andere mensen die de rondrit aan hun eigen tempo afwerken. Bij bepaalde deelnemers kruipt ook wel eens de vrouw/vriendin achter het stuur, of gaan de heren es bij elkaar zitten en rijden de dames een stuk samen af.Als je voorganger te traag rijdt, kan je die altijd voorbij gaan of even wachten en dan weer inpikken. Ook niet iedereen komt tonen hoe snel zijn wagen wel kan of welke zware voet hij wel heeft.
En om af te sluiten …
We zijn er ons van bewust dat we nooit voor iedereen het ideale evenement zullen kunnen organiseren. We drukken onze eigen stempel op het evenement wat ons dan weer uniek maakt (target op het rijden), we hebben zeer goede reacties gehad, ook mensen met een kritisch oog en de daarbij horende opmerkingen. We zijn nuchter genoeg om te durven erkennen dat we fouten maken en nog steeds (bij)leren (ondanks onze +10 evenementen ervaring). Maar als we veranderen en elke opmerking aanpassen dan hebben we volgend jaar gewoon geen evenement meer. Iedereen tevreden stellen is helaas onmogelijk, maar het is aan ons om ons concept bij te werken met de punten die wij belangrijk vinden die vooral komen van deelnemers.
Omdat het evenement en onze hobby/passie zo nauw aan ons hart ligt, net daarom doe ik de moeite om hier enige repliek te geven op enkele aangehaalde punten.
Wij als organisatoren kunnen best tegen wat kritiek, indien deze volwassen, onderbouwd en terecht gegeven word. Maar ik verdedig (eerder verduidelijk) ook graag foute denkpistes van deelnemers of mensen met bepaalde opmerkingen.U zal me nooit horen ontkennen dat de horeca vlot ging, het in Maredsous vlot ging, of de parking op de einstop geen chaos was. Dat zijn dingen die we meenemen naar volgend jaar, om uiteindelijk een nog beter event op poten te zetten.
Trouwens over prijzen gesproken… wat zou jij kiezen?
op een plein gaan staan a 75€ per dag
of SuperSunday a 65€ 😉ps. even goeie vrienden hoor 😉
Maar als mensen foutieve info de wereld insturen en je dat allemaal uit passie en hobby doet, dan kriebelt het, dan kriebelt het om te gaan verduidelijken. Terwijl ik me er wel van bewust ben dat dit eigenlijk helemaal niet hoeft.Met sportieve groet,
FrederikPorschisten zijn blijkbaar fijnproevers , die gaan liever eten als met den otto te rijden.
Raar volkske die porschisten :sarcastischindien regio kust, regio noord frankrijk…count me in
Voor de ritten in Antwerpen, Limburg, Brussel pas ik beleefd. Ook al is het leuk rijden in een Porsche: 4 uur rijden om er te geraken en thuis te komen zie ik niet zitten.Sorry Beltar, vind daar niks grof aan. Het gros van de inspanningen gaat in mijn ogen naar nevenactiviteiten die weinig tot niks met het rijden op zich te maken hebben, maar deste meer met cashgeneratie/commercialisering. Ieder zijn gedacht he.
Ik zie dat er wel wat interesse om in beperkte groep van autorijders een leuke gratis trip op te zetten. Ducdirk, Wes-RS en 993 hebben al interesse in een DVV ritje. :up:
(en ja wes, kom af met uwe wrx als ge daar goesting in hebt, coole bak, leuke boxermotor, we zijn ottofreaks he !)Ik ga in navolging van DeePee eens proberen iets uit mijn mouw te schudden. Natuurlijk is het seizoen stillekes aan voorbij, vele P’kes gaan al richting winterstalling … to be continued …
[quote=”beltar” post=180858]Het enige minpunt was idd het eten ‘s middags, maar meer dan 200 mensen eten geven is idd niet zo simpel, dat kon idd beter en dat weten de organisatoren ook denk ik.
maar 65€ pp voor: roadboek, ontbijt, apero, middageten (biertje, soep, koude schotel met frietjes , chocolademousse), koffiestop en afscheidsdrink is niet weinig , maar nog net verantwoord vind ik. Enige ander oplossing is sponsoring zoeken vrees ik. [/quote]Dit is dus de voornaamste reden dat ik geen ritten mee doe. Zoals bccars het al omschrijft, betalen om met je eigen wagen te rijden op de openbare weg. :wtf: En dat er een beetje betaald moet worden voor hetgene dat je krijgt, akkoord, maar zoals jij het omschrijft beltar spreken we over €130 om mee te mogen doen (vriendin en ik). En daar krijgen we een sandwich, sla, frieten en een pint voor terug. 😐 Dat er veel werk aan kan zijn om het allemaal geregeld te krijgen, dat kan ik ook nog begrijpen. Maar het MOET niet zo moeilijk zijn. Zoals bccars ook zei, je kan ontelbare routes gratis downloaden om te rijden. Die zijn kant en klaar en rijd je één keer om te controleren en het zit in de sjakos. 😉 Nu, begrijp me niet verkeerd, ik wil het niet simpeler laten uitschijnen dan het is. En ik heb veel respect voor alle mensen die iets willen organiseren. :respect2: Maar het moet ook makkelijker / goedkoper kunnen. Mooiste voorbeeld is de rit van deepee. :applaus: Want zolang de ritten zoveel moeten kosten, doe ik er niet aan mee want dat vind ik het niet waard. Just my 2 cents…
[quote=”bccars” post=180811]Ben blij dat jullie dat eens zeggen. Voor mij persoonlijk is 130 EUR voor een equippe een waanzinnige prijs maar durfde dat niet schrijven, kwestie van niemand tegen de borst te stoten, of voor gierige pin verweten te worden. Nu dat ik zie dat er nog mensen zo over denken kan ik iets loslippiger zijn.
130 EUR om met uw eigen auto te rijden op de openbare weg. Ze moeten daar NIKS aan doen he, da’s geen afgesloten parcours. Dat kan je even goed zelf, en voor niks, gratis. Roadbook, tja, van internet zijn gratis fantastische trips te downloaden die je zo via je iphone kan rijden. Geeft nog stukken meer gebruikgemaks dan de papieren versie ook moest er plots een markt, een kermis, een koers of wegenwerken opduiken.
Plus als ik de commentaren hier mag geloven (en dat doe ik), dan zit je de hele tijd achter trage sukkelaars en is het eten zwaar ondermaats.[/quote]
WOOOOOOOOw, dat vind ik nu weer grof… Je hebt duidelijk nog niets georganiseerd voor zoveel auto’s. Mocht je weten hoeveel dagen werk er nodig is om zo’n parcours uit te stippelen (we hebben prachtige wegen voorgeschoteld gekregen , practisch allemaal door mooie natuur) dat gaat niet vanzelf, zo’n mooi roadboek is niet in 1-2-3 klaar. Het moet gecontroleerd, gecontroleerd en gecontroleerd worden.
Weet je dat in Vlaanderen (ik weet niet in Wallonie) aan elke doorkruiste gemeente een toelating moet gevraagd worden sedert kort?
Zelf hebben we een 3-daagse in Engeland georganiseerd, wel we wren 2 maal ter plaatse , routes idd gemaakt met routeyou en in GPS gedownmoad. Maar je moet ze wel controleren.
We hadden geen roadboek te maken vermits maar met 10 auto’s.
Maar alle afspraken ivm catering , parking, timing…het vraagt immens veel werk.Het enige minpunt was idd het eten ‘s middags, maar meer dan 200 mensen eten geven is idd niet zo simpel, dat kon idd beter en dat weten de organisatoren ook denk ik.
maar 65€ pp voor: roadboek, ontbijt, apero, middageten (biertje, soep, koude schotel met frietjes , chocolademousse), koffiestop en afscheidsdrink is niet weinig , maar nog net verantwoord vind ik. Enige ander oplossing is sponsoring zoeken vrees ik.Porschen met pasen bewijst dan weer dat het culinair wél mogelijk is beter te doen voor die prijs.
Besluit: eten kon beter voor die prijs, maar zo’n mooie organisatie zo afbreken zoals jullie nu doen is er toch over.
Wie beter kan ,voor minder centen, doe maar, wij schrijven zeker in :respekt: :driver:
Ik was er niet bij, maar kan het wel beamen….dat is waarom het in een klein groepje….3 tot max vier auto’s veel en veel plezieriger is om een toer te doen, lekker op een terrasje onderweg en ‘s avonds eens simpel maar lekker gaan eten…en dat kan al voor 35 euro hé.
Ik heb maar een dorpje in te tikken in de GPS en ik krijg de mooiste route’s voorgeschotelt…..GRATIS[quote=”DucDirk” post=180806]Beste dank voor de leuke foto’s, Snoer !
Knap !
:applaus: :respect2: :applaus:Wij vonden het al bij al een erg leuke rit, met een prima organisatie en vooral een super goed roadbook (nooit eerder gezien, zo’n kwaliteit, zowel grafisch als qua betrouwbarheid !).
:driver:Maar anderzijds vond ik eerlijk gezegd (en je hebt hier zeker een punt, Mush!) de prijs absoluut niet in verhouding met de geleverde kwaliteit, en dan heb ik het vooral over het gastronomisch gedeelte, dat erbarmelijk pover uitviel (zeker in vergelijking met de ritten die wij doorgaans doen met de PCT), en ook wel over de zgn. “goodybag”, die nauwelijks die naam waardig was en gewoon bestond uit een hoopje totaal overbodige reclame …
:roll:[/quote]+ 10 Dirk :up: :up: :up: Het (culinair) eten was zeker niet in verhouding met de deelname prijs .
[quote=”bccars” post=180811]Zijn er hier mensen, liefhebbers van autorijden, die goesting hebben om een toerke te gaan doen ?
En ik bedoel dan RIJDEN (DVV Defensief Verantwoord Vlot als kernwoorden, “vlot” rijden met verstand, geen racen, geen cowboy streken, veiligheid prioriteit) he, en eventueel indien interesse nadien eens goed gaan eten ?[/quote]
Zeker interesse in! :up: Maar wel met de WRX en niet met de P want dan zit je terug met:dan zit je de hele tijd achter trage sukkelaars
😳
Of ik moet vanachter rijden. 😆[quote=”bccars” post=180811]Ik zeg het nogmaals. Als je hier op het forum zoals DeePee leuke dingen organiseert voor noppes, dan kan je samen met de groep voor die 130 EUR GOED gaan eten en heb je nog overschot om je benzinetank terug bij te vullen!
Zijn er hier mensen, liefhebbers van autorijden, die goesting hebben om een toerke te gaan doen ?
En ik bedoel dan RIJDEN (DVV Defensief Verantwoord Vlot als kernwoorden, “vlot” rijden met verstand, geen racen, geen cowboy streken, veiligheid prioriteit) he, en eventueel indien interesse nadien eens goed gaan eten ?[/quote]:up: :up: :up:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.