SuperSunday 28 september 2014

Home Forum Porsche Uitstappen SuperSunday 28 september 2014

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
    • Ja maar nog geen tijd gehad ,er moet ook nog gewerkt worden he Dirk .
      Nog even geduld !

Heb je al foto’s, Snoer ?
        :driver:

Amuseer jullie he mannen het weer zit alvast mee. :driver:

Vorig jaar was ik erbij en was inderdaad top en goed geregeld (behalve te weinig personeel bij de 1e stop daar hielden de serveersters het niet bij… :mrgreen: ).
            Helaas kan ik er nu niet bij zijn ivm weekje Pyreneeën anders was ik er zeker weer bij geweest, veel plezier voor diegenen die gaan! :driver:

ver rijden is zeker geen straf in de *porsche , integendeel.
              maar 2 uur op en 2 uur af, is 4 uur verloren tijd voor mij…..heb het de laatste maanden superdruk (werken 6-7 op 7) en dan is 4 uur veel
              Nu zondag kan ik me bijvoorbeeld wel een dagje vrijmaken en gaan we naar de meeting in Lille, ook een eindje rijden maar het past in de planning.

De supersunday is vooraf inschrijven, probleem is dat ik nu nog niet weet of ik het kan halen.

Moet helaas werken anders was ik zeker meegegaan :driver: :driver: :driver:

[quote=”stijnG” post=179289]tis zo ver rijden Dirk, tegn dat ik er ben……. :bounce:[/quote]

Ik ben ook ingeschreven (@StijnG voor wa heb je een *porsche )ver rijden is geen straf in zo een *porsche .

tis zo ver rijden Dirk, tegn dat ik er ben……. :bounce:

[quote=”carbonman” post=179285]ik doe mee, organisatie en rit was TOP vorig jaar, echte aanrader, en
                      je ziet ook eens iets anders dan alleen *porsche[/quote]

:applaus: :applaus: :applaus:

ik doe mee, organisatie en rit was TOP vorig jaar, echte aanrader, en
                        je ziet ook eens iets anders dan alleen *porsche

Allé mannen, niemand anders die meegaat ???
                          Is nochtans een zeer leuk programma hoor !!!

Voorlopige deelnemerslijst

:relaxman:

wij zijn ingeschreven, zeer goede organisatie, :up: :driver: :happydance:

ziet er inderdaad top uit.
                              Ik zal nog zien, beetje te zien hoe het zit in de workflow…

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.