SW Chip?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Heeft iemand ervaring met de SW chip in een 964 (C2)?
      http://www.swchips.com/c2chips.html

123

Steve Wong, is redelijk goed bekend in de US, ik hoor niks dan goeie dingen op pelicanparts forum
        maar heb er zelf geen gehad die ene SW chip nodig had

Heb zelf goede ervaring met deze chip in een US Carrera 3.2 (vlakkere koppelcurve ofte iets meer koppel bij lagere toeren).

Net een 964 C2 aangekocht die volledig stock is. Twijfel om chip ook bij deze in te bouwen, vandaar mijn vraag.

Je kan eventueel eens contact opnemen met Kappi2907 op het Nederlandse forum.

Is geloof ik van in de buurt van Eindhoven, en verkoopt aangepaste chip speciaal ontwikkeld voor de 964.

Ik lees hierover toch goede reviews op bovenstaande forum.

J

You can’t go wrong with a chip from Wong!

Ik heb er eentje in mijn 3.2. Zeer tevreden van.
              Steve is een toffe kerel met een heel goede reputatie op Pelican en in de Amerikaanse Porsche scene.
              Hij schrijft de software op maat, aan de hand van eventuele modificaties die al aan de motor gebeurden, of nog gaan gebeuren.

Aanrader!

Hey G-man, zelf geplaatst ?

J

Ja, met de uitleg die erbij zit en een beetje voorzichtigheid is dat goed te doen voor de gemiddelde doe het zelver.

Zonet zelf ook chip geplaatst, om met de conclusie te starten…

los van de veel te korte testrit in de regen, merkte ik onmiddellijk dat de wagen vlot opneemt in toeren, alsof elke moderne wagen dat nu zou doen.
                    Geen kleine haperingetjes meer, ook in lage toeren in 2de versnelling (wat soms een ‘stop-go’ gevoel gaf met lichtje schokjes, waardoor je liefst het stadsverkeer en files ging vermijden) geen ‘sputters’ meer. Echt vlot…

Nog niet km’s aan een stuk kunnen cruisen om alle toerental regio’s uit te gaan testen, maar het lijkt mijn kleine frustraties te hebben opgelost alvast…

rechts boven de oude chip (zwarte blok met witte sticker)

en dan met de nieuwe chip in place (kleine halve maantje naar voren gericht)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.