- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
5 januari 2010 om 00:23
Voor zij die vinden dat hun 915 bak wat bokkig is, zij die het gevoel hebben dat ze elke schakelbeweging 10 minuten op voorhand moeten plannen, uittekenen, een project voor moeten starten en een stuurgroep voor moeten oprichten, etc etc
Wanhoop niet!
Op aanraden van RP-Carrepair en CCR (Timo & Wim) heb ik swepco in mijn bakje laten gieten (ok, de vorige olie was ook niet meer vers te noemen, niettemin..) en het resultaat is redelijk verbluffend!
Het ding schakelt als een nieuwe ! Elke versnelling gaat als boter en ik kan veel sneller wisselen. Kostte geen geld (relatief) en het lijkt alsof mijn bak gereviseerd is (ook relatief natuurlijk ).
Echt een aanrader, in die mate zelfs dat ik die 964 (die thread in ondertussen verloren gegaan) toch weer uit mijn hoofd gezet heb.
Bovendien was de service van zowel RP Carrepair als CCR uitmuntend! Vriendelijk welkom, tijd genoeg om uitgebreid antwoord te geven op vragen, steeds “koffietje?” en perfect afgeleverd werk (deuren moesten ook juist gezet worden => eigen knoeiwerk 🙄 )
Dit alles voor meer dan aanvaardbare prijzen! Dus wederom chapeau voor beide bedrijven !
❗ Oh ja: mensen met 911jes van ’72 tot ’87 hebben een 915 bak ❗
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.