‘t is een afwijking ik weet het…..

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 ‘t is een afwijking ik weet het…..

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

…..ik kan het niet laten……, aangeboren zekers 💡 💡

Zag op t net een klein spoilertje voor achteraan, ééntje van “Vorsteiner” en ééntje van “Moshammer”, in kleur gelakt denk ik wel dat dit mooi staat op zijn dikke poep… maar welk van de twee… ❓
      éérste 3 foto’s zijn van Vorsteiner en de 3 laatste zijn van Moshammer… 🙄 🙄

Attachments:
      • vorsteiner2.jpg
      • vorsteiner3.jpg
      • vorsteiner4.jpg
      • moshammer2.jpg
      • moshammer3.jpg
      • moshammer4.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
      • [quote=”ZUFF-718″ post=269697]Is dat nu de allerlaatste update of volgen er nog ? :drink: :drink:[/quote]

Voorlopig……………………………………………………………………………..:D . is het dit dan…………:engeltje: , nu :driver:

Is de paus katholiek?

Is dat nu de allerlaatste update of volgen er nog ? :drink: :drink:

Zwarte kachelpijpen van Techart zijn ook gemonteerd, i like it….. :up:

Thanks guy’s….:up:

vind het mooi, staat er goed mee, proficiat!

Die kleine subtiele spoilers zijn gewoon discreter en geven voldoende down force bij de toegestane snelheden op Belgisch wegen.

Die extra grote spoilers van de GT 1, 2, 3, 4, en RS’ s daarentegen die remmen eerder het voertuig af ( bij de toegestane snelheid) en doen het brandstofverbruik en bijgevolg ook de CO2 uitstoot naar omhoog gaan.:think: Bij wijze van spreken ga je dan van een euro 6 bijna terug naar een euro 1 of 2.

De XL spoilers zouden resoluut moeten verboden worden op openbare wegen , enkel op het circuit toelaten !

Je moet je eens voorstellen bij aanrijding van een voetganger of een fietser die dan over je wagen wordt gekatapulteerd; op dat moment kan die XL spoiler een soort van snijmes zijn.

Dit is geen kritiek op de boys die met zo’n spoiler rondrijden ,maar een nuchtere vaststelling

Ik ben echt fan van de ducktail! Het enige ‘nadeel’ is dat het echt een extra is, en niet één met de bestaande spoiler. De spoiler van het sportdesign pakket is dan misschien net iets te klein in vergelijking.
                      Anyway, prachtige bolide!

[quote=”wing” post=269447]We will see………….. :popcorn: indeed…….:engeltje:

Natuurlijk is het hier niet iedereen mee eens, maar swat …. :happydance:
                        [/quote]

Klopt, ik zou dit zelf nooit doen. Maar dat wil niet zeggen dat jij naar mijn gezever moet luisteren he ! Jij moet gewoon keihard uw eigen goesting doen met uw eigen voiture en er van genieten !

Heb net de foto’s bekeken. Ziet er goed uit ! Subtiel. I like !

Met deze kleine spoiler krijgt deze 991 een sexy poep ,vgl met het achterwerk van Kylie Minogue 😀

:up:
                            Subtiel…
                            I like that!

We will see………….. :popcorn: indeed…….:engeltje:

Natuurlijk is het hier niet iedereen mee eens, maar swat …. :happydance:

Ondertussen is hij een beetje gepersonaliseerd, en ben bijna rond (op de zwarte uitlaat sierstukken na)
                              Dakspoilertje bovenaan het raam geplaatst achter van Techart, de Vorsteiner spoiler op de vleugel, en de diffuser van Techart op de achterbumper in kleur gelakt.

we will see :coolness: :coolness:

Hum……, durf het haast niet te posten hier……… :engeltje: maar normaal komt er volgende week nog een kleine Vortex spoiler op de beweegbare vleugel achteraan, die is nu binnen in de lakkerij, origineel is deze volledig van Carbon, maar ik vond het maar niks die zwarte kleur, daarom word ie nu in de kleur van de wagen gezet…. :coolness: , en dan denk ik dat ik het er bij laat……………… :happydance:

Attachments:
                                  • vortex.jpg

Nog meer accessoires op komst? of is hem af nu ? 8) 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.