‘t is een afwijking ik weet het…..

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 ‘t is een afwijking ik weet het…..

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

…..ik kan het niet laten……, aangeboren zekers 💡 💡

Zag op t net een klein spoilertje voor achteraan, ééntje van “Vorsteiner” en ééntje van “Moshammer”, in kleur gelakt denk ik wel dat dit mooi staat op zijn dikke poep… maar welk van de twee… ❓
      éérste 3 foto’s zijn van Vorsteiner en de 3 laatste zijn van Moshammer… 🙄 🙄

Attachments:
      • vorsteiner2.jpg
      • vorsteiner3.jpg
      • vorsteiner4.jpg
      • moshammer2.jpg
      • moshammer3.jpg
      • moshammer4.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
      • ik vind het wel cool , die zwarte koplampen ; goede investering Wing :up:

Yep Zuff dat is Ronny Paesen van PRS, en heeft zijn garage nu in Grote Brogel…..
          Deze lampen hebben geen extra functie, stonden gewoon op mijn verlanglijstje van de Porsche Tequipment accessoires, thats all…… :up:

Die zwarte koplampen is dat enkel voor de Look of heeft het een bepaalde funktie ? ik zie dat ook in configurator als o.e. optie

PRS is dat van Ronny Paesen ,die vroeger samenwerkte met Porsche Rob Claes Lommel ?

Gisteren zwarte koplampjes en dagrijverlichting laten plaatsen bij PRS in Grote Brogel, is een mooie meerwaarde al zeg ik het zelf.. :driver:

@ HarleyG “t zijn originele Porsche Tequipment parts dus we gaan nu even niet moeilijk doen hé … :happy: :happydance:

Attachments:
                • IMG_5182.jpg

Mush bedoel je dit type middentunnel ? 😀 😀 😀

Carbonafwerking of ……. ik krijg het 3 letter woord niet meer over de lippen 8)

IMG_6728-Edit.jpg

[quote=”Xaverius” post=266852][quote=”bccars” post=266839]Verkrachting[/quote]

Wansmaak[/quote]

En ‘t ergste zit dan waarschijnlijk nog in de middentunnel :sarcastisch

een stinger , vrij logisch als je naar de nummerplaat kijkt 🙂

[quote=”bccars” post=266839]Verkrachting[/quote]

Wansmaak

Verkrachting

:puke:

Naaijs….. :lekker:

stinger 991

Looks a million bucks!! :first:

[quote=”Mushroom” post=264628]Van Porsche zelf.
                                    Mijn Jubi had die :salut:[/quote]

Thanks Mush voor de tip, spoilertje staat er al op :up: :up:

Attachments:
                                    • spoilerlipS.jpg
                                  15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.