‘t is een afwijking ik weet het…..

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 ‘t is een afwijking ik weet het…..

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

…..ik kan het niet laten……, aangeboren zekers 💡 💡

Zag op t net een klein spoilertje voor achteraan, ééntje van “Vorsteiner” en ééntje van “Moshammer”, in kleur gelakt denk ik wel dat dit mooi staat op zijn dikke poep… maar welk van de twee… ❓
      éérste 3 foto’s zijn van Vorsteiner en de 3 laatste zijn van Moshammer… 🙄 🙄

Attachments:
      • vorsteiner2.jpg
      • vorsteiner3.jpg
      • vorsteiner4.jpg
      • moshammer2.jpg
      • moshammer3.jpg
      • moshammer4.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
      • @Bert V. : Juist ja, je hebt gelijk, die van terrum ! Dat is mich toch een lekker ding man !

nope thanks…. :coolness:

@ wing

Best gewoon ff met Gemballa bellen en er direct volledig voor gaan :happydance: :happydance:

IMG_3917-2-3.JPG

Afwijkingen zijn er om gekoesterd te worden!!! Schoon ding!!!

ok thanks :up:

Van Porsche zelf.
                  Mijn Jubi had die :salut:

weet er misschien iemand van welk merk deze kleine voorspoiler is ?

Attachments:
                    • voorspoiler.jpg

Yep, heel subtiel
                      Zoals de rest van den oto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :happy: :happy: :happy: :happy:

Dat ziet er mooi en subtiel uit … :up: :up:

Voor de Mk2 bestaat de OEM sportdesign uit een subtiele ducktail. Ik heb hem laten zetten op de 911 ERE.
                          IMG_2589.jpg
                          Like it a lot!
                          Zou wel niet passen op de Mk1 omwille van andere bevestigingspunten.

Kan apart besteld worden in de car configurator

De voorspoiler zonder de duck tail, andersom niet

yep ! voorspoiler is prachtig….. :up: , achterzijde…………………….. moet je liefhebber van zijn… :driver:

mm mmma maaaa maaar…. ik vind die ducktale maar niks…. :engeltje:

+1 Jorge !

ALS je hem perse niet standaard wil houden, dan zou ik kiezen voor het Porsche eigen sport design pakket (of hoe heet dat ding ?) met andere voorbumper en met die prachtige ducktail. Er is er hier opt forum toch eentje waar me de naam van ontsnapt die zo eentje heeft int grijs, praaaaaaachtig !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.