‘t is gebeurd!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 ‘t is gebeurd!

• Maker
    Discussie
  • Er zijn hier al enkelen die het weten. Het spookte al langer in mijn hoofd…. Al 2 keer eerder had ik ‘m te koop gezet maar even snel weer van gedacht veranderd.
    Nu, na er 7 jaar mee gereden te hebben en intussen 261000km op teller te hebben, kreeg ik vorige week een bod dat overeen kwam met de prijs waaraan ik hem 7 jaar geleden kocht.
    Mijn 4S-ke is weg … En heel binnenkort laat ik hier weten wat er in de plaats komt (‘k ga me eens aan een waterkoker wagen).

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
    • Dit weekend de wagen in real gezien ,heel,mooi :applaus:

knappe porsche

:relaxman: Zaaaaaalig gewoon! :relaxman:

En Pascal met de mooie dagen al je hart kunnen ophalen ?

Mooi hok!
              Daar nog andere velgen op en ‘t is af! :sarcastisch :mrgreen:

prachtig :respect2:

[IMG]http://i1066.photobucket.com/albums/u404/pascal911/5e617763.jpg[/IMG]

Sommige delen doe ik zelf met een wattenstokje :mrgreen:
                    Het doet geen pijn in mijn oren dus zal het ook wel geen pijn doen aan de velg neem ik aan :happy:

Voor de binnenkant van de velg gebruik ik de Meguiars velgenborstel (inderdaad, tandenborstel is uit den boze); deze dus:

Klikkerdeklik

[quote=”plumber” post=98234][quote=”Pascal4s” post=97957]
                      … reinigde de velgen in de hoekjes met een tandenborstel :applaus: [/quote]

Proficiat met de aankoop, prachtige wagen en ik kan het weten :first: 😆

En wat die velgen betreft, ik heb dezelfde… heb je inderdaad een tandenborstel voor nodig om te poetsen, zeer mooi maar een miserie om te kuisen :mrgreen:[/quote]

Opletten met een tandenborstel, die hebben harde haren en kunnen krasjes teweegbrengen bij het reinigen!

Als ik een wagen behandel, krijgen de velgen een laagje specifieke velgenwax mee, daarna is het proper maken een fluitje van een cent 😀

Op die manier reinig ik de velgen van onze wagen thuis wekelijks met puur water!

Daarnaast krijgt het vuil niet de kans om in te wreten in de lak van de velg 😉

[quote=”Pascal4s” post=97957]
                        … reinigde de velgen in de hoekjes met een tandenborstel :applaus: [/quote]

Proficiat met de aankoop, prachtige wagen en ik kan het weten :first: 😆

En wat die velgen betreft, ik heb dezelfde… heb je inderdaad een tandenborstel voor nodig om te poetsen, zeer mooi maar een miserie om te kuisen :mrgreen:

mooie wagen, en cabrio is altijd genieten … enkel spijtig van de 993 :mrgreen:

Mooie porsche en ik vind de velgen super staan!

Inderdaad … mooie auto ! Proficiat !

mooie kar die je hebt :relaxman:

Thanks allemaal, ik kom er op de eerstvolgende meeting eens mee af :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.