‘t is gebeurd!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 ‘t is gebeurd!

• Maker
    Discussie

• Cab2S
    Deelnemer

Er zijn hier al enkelen die het weten. Het spookte al langer in mijn hoofd…. Al 2 keer eerder had ik ‘m te koop gezet maar even snel weer van gedacht veranderd.
      Nu, na er 7 jaar mee gereden te hebben en intussen 261000km op teller te hebben, kreeg ik vorige week een bod dat overeen kwam met de prijs waaraan ik hem 7 jaar geleden kocht.
      Mijn 4S-ke is weg … En heel binnenkort laat ik hier weten wat er in de plaats komt (‘k ga me eens aan een waterkoker wagen).

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
      • En weer eentje die ervaren heeft dat Porscherijden eigenlijk goedkoop rijden kan zijn .
        Proficiat met de verkoop .

Persoonlijk vind ik het mooi ,kom je niet bij elke Porsche tegen .
          Maakt je wagen weer een beetje exclusiever .

[quote=”Funny” post=98028]Pascal ik kan ze niet zo goed zien de versnellingspook .Maar Porsche heeft ongeveer dezelfde in het assortiment exclusief of tequipement .Het lijkt erop maar ben niet zeker of het origineel Porsche is .[/quote]

Bedankt voor de tip Funny!!! Het is er wel degelijk eentje van Porsche uit de Tequipment catalogus (2de op de foto) :relaxman:

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/401/shiftz.jpg/][IMG]http://img401.imageshack.us/img401/7087/shiftz.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

Pascal ik kan ze niet zo goed zien de versnellingspook .Maar Porsche heeft ongeveer dezelfde in het assortiment exclusief of tequipement .Het lijkt erop maar ben niet zeker of het origineel Porsche is .

[quote=”Xaverius” post=98023]Mooie en ‘propere’ P! Proficiat! Knappe versnellingspook vooral :D[/quote]

Thanks! Wat die versnellingspook betreft… ik heb er ook zitten op kijken. Is volgens mij niet standaard Porsche. Ik had liever eentje met Porsche logo gehad 🙄

Mooie en ‘propere’ P! Proficiat! Knappe versnellingspook vooral 😀

Proficiat ! Nette wagen denk ik

Pascal

Als dat de 911 is waarvan ik denk dat t m is dan heb je sowieso een goeie koop gedaan!

Zelden iemand zo secuur geweten op zijne auto.. 😉

proficiat!

En blijkbaar gekocht bij een man waar Porsche nauw aan het hart ligt! :first:

Zeer mooi en veel plezier ermee :driver:

Proficiat Pascal ,
                            De foto’s van de wagen eens goed bekeken alles ziet er heel mooi en verzorgd uit.
                            Zoals Cedric al aangeeft kom de wagen maar eens tonen .Op een mooie zonnige dag dat we kunnen cruisen aan de kust . 😉

Proficiat, prachtige cabrio :respect2:

Proficiat Pascal, hem eens komen tonen he! :drink:

proficiat met de aankoop, knappe wagen :first:

Mooie wagen ,proficiat..
                                    Grtz Pascal911;

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.