‘t is gebeurd!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 ‘t is gebeurd!

• Maker
    Discussie
  • Er zijn hier al enkelen die het weten. Het spookte al langer in mijn hoofd…. Al 2 keer eerder had ik ‘m te koop gezet maar even snel weer van gedacht veranderd.
    Nu, na er 7 jaar mee gereden te hebben en intussen 261000km op teller te hebben, kreeg ik vorige week een bod dat overeen kwam met de prijs waaraan ik hem 7 jaar geleden kocht.
    Mijn 4S-ke is weg … En heel binnenkort laat ik hier weten wat er in de plaats komt (‘k ga me eens aan een waterkoker wagen).

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
    • proficiat :drink: veel plezier er mee :driver:

Ik had de wagen al een tijdje in de gaten … Is zoals mijn 993 van een (Poca) vriend die zich nu een Turbo Cabrio heeft gekocht.
        Ik hou eraan een Porsche ‘in vertrouwen’ te kopen :respect2:
        Vorige eigenaar kwam er niet mee buiten wanneer het regende, reinigde de velgen in de hoekjes met een tandenborstel :applaus: , de wagen verbruikt weinig of geen olie, enfin … ik heb er een goed gevoel bij 8)

dat is snel gegaan 😛 ,proficiat

Proficiat :applaus: :applaus: :applaus:

Proficiat met de nieuwe aanwinst :first:
              Hopelijk krijgen we nog een schitterende zomer, en dan genieten :driver:

Eén van mijn favorieten!
                Proficiat & veel :driver: -genot!

Anoniem

Mooie cabrio heb je gekocht :applaus:
                  Mooi weer is het hier hoor enkel wat koud.

Aangezien iedereen zich hier blijkbaar een GT3 aanschaft, voelde ik me genoodzaakt om voor iets anders te gaan :happy: Ik kijk al uit naar de volgende :drink: bij mooi weer :driver:

Het is dus een 997 S van 2007 … Lederen sportzetels, Pasm, Bose sound, boordcomputer/comm packet, navigatie, … incl. hardtop
                    (@mushroom: ik vind de velgen wél mooi :mrgreen: )

[IMG]http://i1066.photobucket.com/albums/u404/pascal911/37e79ef0.jpg[/IMG]
                    [IMG]http://i1066.photobucket.com/albums/u404/pascal911/2dd4108a.jpg[/IMG]
                    [IMG]http://i1066.photobucket.com/albums/u404/pascal911/e2df071e.jpg[/IMG]
                    [IMG]http://i1066.photobucket.com/albums/u404/pascal911/4013747c.jpg[/IMG]

gaan voor een 997S,zeer goede wagen 😉

idem hier
                        veel plezier met het zoeken en laat het ons weten welke p je zal kopen :applaus:

Proficiat, en veel succes met je zoektocht ❗

…eerlijk gezegd vind ik de 997 4S prachtig en, twijfel ook soms…

Grtz Pascal

Pascal ,je hart volgen !
                              Ondertussen heb je al meer dan genoeg ervaring om te weten wat je wensen zijn ivm Porsche rijden .
                              Wens je succes in je zoektocht .
                              Hou ons op de hoogte .

Ik weet het, maaar na 7 jaar …. met 261000km op teller … en dan de prijs…
                                Eerlijk gezegd heb ik er maar 1 nachtje van wakker gelegen :sleep:
                                (tot nu toe) 🙂

Pascal, wat doe je nu?
                                  Enkele jaren terug heb ik je 4S staan bewonderen van voor tot achter van boven tot onder en kon enkel denken whow :respect2: :respect2:

Hopelijk ga je er geen spijt van hebben!
                                  In ieder geval succes met de aankoop van je nieuwe bolide.

Groeten Bert

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.