‘t is gebeurd!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 ‘t is gebeurd!

• Maker
    Discussie

• Cab2S
    Deelnemer

Er zijn hier al enkelen die het weten. Het spookte al langer in mijn hoofd…. Al 2 keer eerder had ik ‘m te koop gezet maar even snel weer van gedacht veranderd.
      Nu, na er 7 jaar mee gereden te hebben en intussen 261000km op teller te hebben, kreeg ik vorige week een bod dat overeen kwam met de prijs waaraan ik hem 7 jaar geleden kocht.
      Mijn 4S-ke is weg … En heel binnenkort laat ik hier weten wat er in de plaats komt (‘k ga me eens aan een waterkoker wagen).

8 reacties aan het bekijken - 46 tot 53 (van in totaal 53)
      • Net met Cedric zijn GT3 gereden :relaxman:
        Zalig brute machine! Maar waarvoor ik mijn P wil gebruiken, is dat er net iets over …

Buy low, sell high!!
          Altijd een goed principe… :respect2:

Hallo Pascal;,
            zonde dat je hem weg doet,had nog een foto verwacht van onze 2 wagens samen…
            hopelijk heb je er geen spijt van,veel succes met je volgende aankoop;)
            Grtz Pascal911.

‘k vind een GT3 écht de max en als ik het budget had om een 997 GT3 te kopen, dan deed ik het. Maar ik ben niet verzot op de looks van de 996 (is persoonlijk hé), ook al blijven het ook mooie auto’s!
              ‘t gaat denkelijk een 997 S worden al dan niet dakloos :relaxman:

Ik ben benieuwd pascal, je moet eerst maar eens met mijn GT3 rijden. Dan ben je direct verkocht! 😀

😉 …zo’n rollbar? Misschien, maar misschien ook HELEMAAL niet 8)

ik denk ook aan een roll bar ,Gefelisiteerd met de verkoop in alle geval .Dat ze nog eens zeggen dat ze hun waarde niet houden :applaus:

Congrats!! :first:
                      Zal er een roll-bar in uwe waterkoker staan? :mrgreen:

8 reacties aan het bekijken - 46 tot 53 (van in totaal 53)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.