‘t is hier wreed kalm

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne ‘t is hier wreed kalm

• Maker
    Discussie

• raf

zo weinig cayenne rijders hier?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
      • funny schrijft:

Prachtig ,in zelfde kleur besteld maar platinagrijze binnenbekleding en geen zwart pakket rondom genomen .
        Hoelang nu nog wachten tot levering 🙁 🙁 🙁 🙁 .
        Morgen is hij exact 6 maanden besteld .

K wil jou niet ontmoedigen maar ik heb bijna negen maand moeten wachten 🙄

Maar het lange wachten was ik na de eerste kilometer met de Cayenne al vergeten hoor,
        het is zo een fantastisch leuke auto, dat ik iedere keer spijt heb als ik op de bestemming ben.
        Dat gevoel heb ik bij een ander merk nooit gehad.

rjf

Thx !

Ben er helaas niet geraakt, volgende keer dan maar.

Er reden er trouwens opvallend weinig rond in Manhatten …

Graag gedaan 😉
            En nu oefenen hé 😈

Dank iedereen,

@911-lover
              dubbel bedankt om de foto’s te posten.
              Zal eens proberen zelf foto’s te posten van men 997.

@funny
              maak U geen zorgen het wachten wordt beloond met een uitzonderlijke wagen 😆

filip schrijft:

Maakt toch eigenlijk niet uit welk model het merk gered heeft,zolang wij der maar kunnen van genieten om zalig rond te toeren met onze machine.

Tuurlijk niet, je koop toch geen wagen omdat hij het merk gered heeft 🙄 . Je moet er gewoon zelf plezier aan beleven.

Prachtige wagen trouwens, al zou ik zelf voor andere velgen gaan. Is natuurlijk weer een kwestie van smaak 😉 . Nog veel plezier ermee.

zalige bak!

Anoniem

Prachtig ,in zelfde kleur besteld maar platinagrijze binnenbekleding en geen zwart pakket rondom genomen .
                    Hoelang nu nog wachten tot levering 🙁 🙁 🙁 🙁 .
                    Morgen is hij exact 6 maanden besteld .

De foto’s zijn aangekomen .
                      Ik zal er eens een paar uploaden en hier neerzetten . De rest ( je hebt er eventjes 12 gestuurd 😯 ) mag je dan zelf ergens uploaden en in een voorsteltopic van je neerzetten .
                      Quote even mijn post en dan zie je hoe het werkt 😉
                      Er zijn op het net voldoende plaatsen waar je gratis foto’s kan uploaden zoals Imageshack , Magix ,Flikr enzoverder .
                      Eventjes googelen en je vind honderde plaatsen .

Er was hier ooit een verklarend draadje met hoe je foto’s moet posten doch ik vind het niet meer terug 😕

Stuur het anders maar even naar pktuning hotmail dot com

Maakt toch eigenlijk niet uit welk model het merk gered heeft,zolang wij der maar kunnen van genieten om zalig rond te toeren met onze machine.
                          Ik zelf rij nu een drietal jaar met men 997 en vind het een zalige wagen.
                          Maar vorig jaar heb ik me laten verleiden door de nieuwe Cayenne,besteld op 6juni 2010. 😆
                          We hebben hem mogen ophalen op 24februari 2011 net op tijd om der mee op krokusvakantie te vertrekken naar Oostenrijk.
                          Het rijden naar Oostenrijk,wat ik nu toch al 22jaar tweemaal per jaar doe,is nog nooit zo plezant geweest.
                          Ik moet wel toegeven de autostrades lagen er super bij ➡ een gemiddelde van 129km/u op 928km.
                          U snapt het dus,ik draag men Cayenne zo hoog in men hartje dat men 997 der momenteel een beetje verweesd bij staat.
                          Maar dat maak ik de komende weken bij dit mooie weer wel goed.
                          O,ja op de terug weg van Oostenrijk hebben we ook zeer vlot kunnen rijden tot enkele km voor Aalst echter.
                          Plots file, der stond op het tweede rijvak een Nederlandse 993 turbo met pech.Toen ik onze Nederlandse vriend voorbij reed lachte hij wel nog naar ons t’zal dus wel geen al te groot probleem geweest zijn.

Ziezo, dit was mijn verhaaltje van men Cayenne k’heb der ook nog mooie foto’s van maar het lukt me niet om ze te posten.
                          Kan der mij iemand me helpen bij het plaatsen van de foto’s. 😳

Gr Filip

Het zijn al die zotten die Porsches kopen die het merk recht houden
                            Wij dus 😈

Koen, je hebt het helemaal juist. Het was mijn 924 die al jullie P-tjes heeft gered ;-). En laat dat nu iemand nog maar eens ontkennen …

raf

rjf schrijft:

Niet dat het veel uitmaakt maar het was de BOXSTER die Porsche gered heeft.

nee 8)

rjf schrijft:

Niet dat het veel uitmaakt maar het was de BOXSTER die Porsche gered heeft. Financieel liep het niet te best toen die uitkwam. Toen de Cayenne uitkwam was Porsche al zeer winstgevend, dus er was geen enkel risico op dat moment.

Waren dat niet de transaxels die Porsche gered hebben 🙄 😈

Anoniem

rjf schrijft:

PS. Weet er iemand of er een P. dealer is in NY ?

Meer dan 1 blijkbaar.
                                    http://www.porschedealer.com/dealer/usLocator/search.php

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.