T5 caravelle

Home Forum Zeverhoekje T5 caravelle

• Maker
    Discussie
  • Heb me net zoals de mushroom een nieuw buske gekocht, deze is vandaag toegekomen bij de VW dealer en ik hoop der maandag de baan mee op te kunnen :driver:

caravelle comfortline 2.0 tdi 140 pk dsg 7 ,dubbele cabine
    donker grijs metalic buiten, zwart binnen
    opties:
    -voor en achter parkeer sensoren
    -grote boordconputer met kleurenscherm
    Buitenspiegels elektrisch inklapbaar, elektrisch en verwarmd
    -Capaciteit batterij en alternator versterkt
    -Zetel opstelling 2/3/0
    -Glazen kantel/schuifdak
    -Klapdeuren met ruit achteraan
    -Koplampen Bi-Xenon
    -Mistlichten met bochten funktie
    -Lederen multifinctioneel stuur pre gsm
    -Pack licht en zicht2
    -Ruiten ectra isolerend(fonetisch) en verduisterde ramen
    -schuifdeur links en rechts
    -cruise control
    -zetels vooraan verwarmd
    -Trekhaak voor bereiding

Standard uitrusting
    -armsteunen voorstoelen
    -CV met afstands bediening
    -Semi automatische airco
    -luxueuze dakhemel
    -Zonne gordijnen achteraan
    -alles meegespoten in koetswerk kleur
    -Radio 310 met 8 luidsprekers
    -tweetonige hoorn
    -verlichte make-up spiegel
    -Elegant instrumentenbord met vier wijzerplaten en boordcomuter
    -12V stekker passagiers ruimete en koffer
    -elektrische ramen

Plannen
    -afneembare trekhaak overzetten van mijn oude T5
    -Dakgallerij overzetten
    -Grote originele navigatie plaatsen en de originele achteruit rij camera plaatsen
    -Verlagen met eibach spiralen
    -Velgen 18 inch van touareg plaatsen, die heb ik nog van de witte
    -Leder laten steken en gelijk achteraan ook zetel verwarming plaatsen

meer moet dat niet zijn denk ik

[IMG]http://img835.imageshack.us/img835/2932/jb91.jpg[/IMG]

[IMG]http://img12.imageshack.us/img12/8994/2dpm.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • net daarom dat we voor een subtiele verlaging gegaan zijn waarvan de krotere vere dezelfde kleur hebben als de originele en dan zien ze het niet op de keuring :first:

0
      PB

Op een lichte vracht zijn de spatlappen idd verplicht, en daar komt bovenop dat je een lichte vracht niet MAG verlagen. 😉

0

Ik denk als je een verlaagde hebt de spatlappen niet meer verplicht zijn.
          Als de bumper lager komt is er minder kans op opspattende stenen achter u.
          Daarvoor waren de spatlappen verplicht als uw busje hoog van de grond stond.
          De juiste maten weet ik niet meer 😳

Intussen gevonden.

Bij een lichte vracht zijn spatlappen verplicht als uw voertuig meer dan 2500kg weegt en de blauwe lijn meer dan 2/5de is van de rode.
          Het onderste deel van de spatlap mag maximum 12 cm boven de rijbaan hangen.

0

Als het spuitwerk niet zo duur zou zijn dan was het al gedaan, jammer dat ze der drie gaatjes voor maken om die dingen te monteren, drie keer dat ik een T5 koop en drie keer dat ik bijna smeek om ze niet te monteren maar bij dieteren mogen ze blijkbaar niet afwijken van de procedure, telkens krijg je met goede hoop de verantwoordelijke aan de lijn die dan telkens zegt dat ze niet anders kunnen dan ze te monteren, net of iemant ze onder schot houd en dreigt te schieten als ze het niet doen

0

Is natuurlijk een kleintje t.o.v. de vering te wisselen … 😆

0

normaal moeten die flappen maar ik ben al elk jaar gepasseerd zonder, dus de eerste keer dat der gespoten moet worden gaan ze der vanaf :coolness:

0

Ziet er dik in orde uit met de veren en vooral het GTI stuur….

Die veren zijn straks ook van toepassing als ik de nieuwe T5 heb. Heb mijnen buik vol om elk jaar te moeten ombouwen…

Zijn die spatlappen ook niet verplicht op de keuring, want vind ik iets verschrikkelijk!!?

0

dat zijn de veertjes van eibag (prostreet). die zijn zwart van kleur, je moet alleen den tekst die ze er op gestempeld hebben verwijderen maar dat is zo eenvousug dat je die kan verwijderen met een schuursponsje

Voor mij had het nog een centimeterke of twee lager gemogen maar voor het prijs verschil met een KW schroefset plus al het extra werk later voor de keuring die elk jaar terug komt vond ik dit wel OK

De mijne is nu klaar, wel zou ik met den tijd die spatlappen nog willen verwijderen, zelfs nu met deze luttele verlaging slepen ze vaak over de grond als ge nu nen oprit op of af rijd 🙁

grtz Geert

0

[quote=”terrum” post=147009]Ondertussen de kortere veertje geplaatst, resultaat is niet zoals bij de witte bus maar beter dan de originele die toch wel echt hoog op zijn poten staat dat het een dom zicht is, graag had ik hem nog wat lager gehad maar als ik niet elk jaar wil vijzen voor de domme Belgische keuring moet ik tevreden zijn met dit resultaat[/quote]

Welke veren zijn dit? Ziet er best ok uit en als je dan dat gedoe niet hebt met de keuring zie ik zo’n set ook wel zitten.

0

[quote=”terrum” post=147009]Ondertussen de kortere veertje geplaatst, resultaat is niet zoals bij de witte bus maar beter dan de originele die toch wel echt hoog op zijn poten staat dat het een dom zicht is, graag had ik hem nog wat lager gehad maar als ik niet elk jaar wil vijzen voor de domme Belgische keuring moet ik tevreden zijn met dit resultaat/quote]

Welke veren heb je nu laten steken? Ziet er best ok uit en als je dan dat gedoe met de keuring niet hebt zou ik misschien ook wel zo’n setje steken.

0

Flipperen in een Caravelle :respekt: …….het moet niet veel gekker worden :mrgreen:

0

schoon schoon, en durf je daar nog mee te gaan werken :coolness:

0

Heb me gisteren een GTI stuurtje geplaatst met de stuurflippers om te schakelen en tot mijn verbazing werkt dat nog ook, ikke dus héél blij

[IMG]http://img856.imageshack.us/img856/1474/0e9o.jpg[/IMG]

Grtz Geert

0

Ik veronderstel dat jij ook stuur bediening hebt , dan denk ik dat je aan de rechtse kant van je stuur de knoppen van links naar rechts moet verzetten en zo selecteren, anders kan het ook te bedienen zijn met de rechtse hendel van de ruiten wissers, daar zat bij mijn vorige de bediening van de boord computer, indien geen van beide, dan weet ik het ook niet :drink:

0

Vraagje, op mijn Multivan heb ik in de dash een teller voor de versnellingen. Hij geeft aan in welke versnelling de auto zit en of ik op of neer moet schakelen ( met een pijltje). Nu is dit al enkele dagen niet meer zichtbaar en ik vind begot niet hoe ik dat weer moet aanleggen …
                                  Enig idee ??

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.