T5 Transporter

Home Forum Zeverhoekje T5 Transporter

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een rondje Nederland gedaan op zoek naar een T5 Transporter…
    Behalve het fileleed moet ik het begrip “nieuwstaat” anders gaan bekijken vrees ik (want ‘t zal wel aan mij liggen) :puke:
    Ik zoek dus een T5 om die meer als daily te gaan gebruiken om alzo de 4S meer te gaan ontlasten.
    Veel wil ik niet maar toch teveel als ik zo’n beetje rondkijk.
    In eerste instantie was ‘t de bedoeling om rond de 10.000 Euro (BTW in) klaar te zijn. Daarvoor krijg je een echte Transporter (lees: wit met zwarte bumpers) met de lichtste motor en onder de 100.000 km. Ben er vandaag zo’n 3-tal gaan bekijken en blijkbaar worden die T5’s nieuw met blutsen, roest, siliconenresten, beschadigde zetels etc geleverd in Nederland (het T5-walhalla) want volgens de ad waren ze dus in nieuwstaat.
    Pietje precies in mij begint dan direct te denken “Wetewa? ‘k Zal mij ne nieuwen kopen”, eens gaan snollen op de site van VW en 25.000 Euro (BTW in) ben je snel kwijt :wtf: 😕 😥 (ook met de lichtste motor), da’s dan wel zonder enige dealerkorting oid…

Vandaar mijn vraag aan jullie: weet er iemand een mooie T5 te koop in occazie, of heeft er iemand connecties in een VW garage om een mooie prijs te bedingen, of heeft er iemand access tot de lijst van reeds gefabriceerde T5’s die daar nu ergens op een parking staan te wachten?
    :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 298)
    • Op vuilzakgrijs hoort rode striping 😉

Mush we zullen eens denken aan een gepaste striping voor je T5 .

Wim

Dus wij moeten de bumpers niet meer spuiten. :what:

Kom dan maar voor die matte strepen over de bus. 😉

Goed dat je eruit gekomen bent. :relaxman:

Verschillende voorstellen gehad van de dealer en we zijn er uit.
              Wat ik wou kon dus niet (zoals ook op de configurator stond) dus het open dak wordt gesupprimeerd en in de plaats worden meegespoten bumpers en mistlampen geleverd. In theorie doe ik me een beetje profijt, in praktijk had ik liever gehad wat op de bestelbon stond maar kom: first world problems… en we gaan dus niet zagen voor zo’n prullen.

Moesten jullie ondertussen pics zien van T5’s met mooie velgen op: ik hou me aanbevolen… :up:
              Denk toch minimum voor 19″ te gaan, en so far spreekt die X5 set van hierboven me nog steeds aan.

De open dakjes zullen niet slecht zijn.
                Op voorwaarde dat je het juiste neemt, niet alle daken hebben dezelfde bolling 💡
                Plus moet er iemand laten aan werken die het kent, is volgens mij meer dan zo maar even een gat in uw dak zagen.

ik weet niet of die aftermarketdakjes altijd zo slecht zijn… Toen wij een nieuwe Toyota kochten vorig jaar voor mijn vriendin, vertrouwde de dealer ons toe dat alle open dakjes van de kleinere Toyotamodellen ook bij een aftermarketbedrijf in Oostende geplaatst worden! En je kan het er niet aan zien, het is perfect afgewerkt!
                  Ikzelf mis op de Q7 die ik nu heb ook wel een open dakje,en als ik die Hollandia 500 of 700 zie, zou ik er ook wel durven voor gaan. Misschien ga ik wel eens informeren voor de prijs…

Als je echt een open dak wil, laat dan dat origineel tussenshot vallen (eventueel kijken voor een
                    aftermarket tussenschot die wel past).
                    Een aftermarket opendak, daar zou ik persoonlijk nooit aan beginnen. Het ziet er niet uit, en na verloop van jaren (als je geluk hebt) krijg je miserie (waterinsijpeling, roest). Heb het genoeg gezien bij overnames met zo’n webasto dakje…

Daarnaast: eerst tegen de klant zeggen dat het geen probleem is terwijl de klant al het vermoeden aangeeft (niet mogelijk in configurator) :what:
                    Het zou voor mij al een serieuze deuk zijn in mijn vertrouwen in deze dealer :think:

Just my 2 cents

Die 700 is idd proper gedaan, en zo ziet het origineel open dak er ook uit, echter is er daarvoor geen plaats met dat optionele tussenschot dat ik ook besteld heb.

JP, moest het aftermarket dak eruit zien zoals dat op de 991 ik was al lang verkocht!! :up:

Lijkt mij anders wel proper gedaan.

Misschien de Webasto 700, die is helemaal geïntegreerd en kan helemaal open.?

Proficiat met de nieuwe aankoop maar wat is uw probleem Musch?

[IMG]http://i46.tinypic.com/24mhwqr.png[/IMG]

PB

Zolang je die bon maar aftekent, is alles “geen probleem”… 😈

😯 :puke: :puke:

Aaaaargh!!
                                Dan bestel je een nieuwe auto om geen gedoe te hebben en wat raad je? Gedoe!!
                                Ik *vraag* nog of het problemen geeft om een tussenschot én een open dak te nemen want dat er op de configurator staat dat beiden tesamen niet mogelijk is. Nee nee meneer, geen probleem…
                                Wel probleem dus.
                                Ze willen er nu in de garage zo’n Webasto dak inbouwen dat zonder overdrijven misschien 5 cm open kan (allez ja, misschien toch een beetje overdreven 8) ), anyway, een aftermarket dak is iets uit de jaren ’80 en in mijn nieuw voiture wil ik dat niet hebben. De mail is reeds verstuurd :what:
                                Waarom kan ‘t toch nooit eens gemakkelijk zijn/gaan? :bounce:

Deze miskleun zouden ze er dus willen insteken… 👿

Afgezien van een Porsche is de T5 the next best thing

200% mee akkoord :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 298)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.