T5 Transporter

Home Forum Zeverhoekje T5 Transporter

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een rondje Nederland gedaan op zoek naar een T5 Transporter…
    Behalve het fileleed moet ik het begrip “nieuwstaat” anders gaan bekijken vrees ik (want ‘t zal wel aan mij liggen) :puke:
    Ik zoek dus een T5 om die meer als daily te gaan gebruiken om alzo de 4S meer te gaan ontlasten.
    Veel wil ik niet maar toch teveel als ik zo’n beetje rondkijk.
    In eerste instantie was ‘t de bedoeling om rond de 10.000 Euro (BTW in) klaar te zijn. Daarvoor krijg je een echte Transporter (lees: wit met zwarte bumpers) met de lichtste motor en onder de 100.000 km. Ben er vandaag zo’n 3-tal gaan bekijken en blijkbaar worden die T5’s nieuw met blutsen, roest, siliconenresten, beschadigde zetels etc geleverd in Nederland (het T5-walhalla) want volgens de ad waren ze dus in nieuwstaat.
    Pietje precies in mij begint dan direct te denken “Wetewa? ‘k Zal mij ne nieuwen kopen”, eens gaan snollen op de site van VW en 25.000 Euro (BTW in) ben je snel kwijt :wtf: 😕 😥 (ook met de lichtste motor), da’s dan wel zonder enige dealerkorting oid…

Vandaar mijn vraag aan jullie: weet er iemand een mooie T5 te koop in occazie, of heeft er iemand connecties in een VW garage om een mooie prijs te bedingen, of heeft er iemand access tot de lijst van reeds gefabriceerde T5’s die daar nu ergens op een parking staan te wachten?
    :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 298)
    • Die X5 velgen zeggen niets als je ze zo ziet staan, maar staan enorm dik onder een T5 :respect2:
      Natuurlijk, zo’n gepolierd randje… zoals die die PatrickB hier laat zien… :coolness: Dan het hart in ‘t zwart om wat uit te komen tov de bleekgrijze kleur van de T5 :popcorn:

@patrick +1 .
        Mush toch niet die Bmw-velgen . :applaus:

[quote=”PatrickB” post=125725]Set 19″ SAT velgen:

KLIK

Moest je toch jhonny willen gaan. :mrgreen:[/quote]

Hmmmm, had nochtans gezegd van deze keer *zonder* gepolierde rand te nemen… Maar ja, als je dat ziet staan… :coolness: :coolness: :coolness:
          Hij zegt 5×112, maar is de T5 geen 5×120? 🙁

Deze vind ik vetjes:

Zijn van een X5 en 19″ :driver:

PB

Set 19″ SAT velgen:

KLIK

Moest je toch jhonny willen gaan. :mrgreen:

De oranje op de 996 zijn gepoederlakt en als je er naar kijkt springt er altijd wel ergens een brokje lak af :puke: Geen poederlak meer voor mij 😆
                De meeste sets die ik al gezien heb kosten rond de 7 à 800 Euro, met dikwijls nog goede banden op, deze zijn 1500 *zonder* banden… 😥
                Ietsiepietsie te duur toch voor 2ehandsjes :mrgreen:
                Persoonlijk zou ik voor 19’ers gaan, ik had 20’ers op de vorige Bangbus en dat was toch wel beenhard, maar ja, ‘t oog wil ik ook wat :sarcastisch

PB

Setje 19″ Helios velgen:

Klik <

PB

Poederlakken kost je een 200€/ set, en kan je de kleur nog kiezen. :coolness:

Niet “afneembaar” genoeg! Geloof me 😉
                      Die witte… direct! Hadden ‘t grijze / anthraciete geweest… Witte velgen op een bleekgrijze T5 gaan niet tot hun recht komen, da’s goed op een zwarte (zoals waar ze nu op staan) maar ik had eerder iets donkergrijs in gedachten :coolness:

PB

Witte 20’ers voor je Bin Bus!

KLIK HIER

PB

Je kan die dingen ook afneembaar krijgen. 😎

Afgezien van een Porsche is de T5 the next best thing :respect2:
                            Twee auto’s die zo ver uit elkaar liggen en die me toch allebei aanspreken.

Heb nu voor de gein al eens zitten rekenen hoeveel onze regering misloopt door hun VAA-draak…
                            Het verschil tussen de aankoop van een 991 en een T5, met aankoop en inschrijving alleen al zit ik op meer dan 10.000 Euro die ze NOOIT te zien zullen krijgen, maar hey, de zelfstandigen hebben geen dikke bakken meer dus ‘t is cool 😕

Er staat geen trekhaak op (ik vind dat niet mooi 😳 Mijn eerste auto ooit, een Golf I, kwam ook met een trekhaak erop en ik heb die er direct vanonder gevezen tot grote razernij van mijn pa)

Straks es naar AB Auto gaan kijken! Thx!! :drink:

[quote=”Bert V.” post=125703]Proficiat

Er gaat niks boven de look van een T5 :respect2:[/quote]

Toch wel de looks van een Porsche .

Proficiat

Er gaat niks boven de look van een T5 :respect2:

Proficiat Mush.
                                  Veel volgeladen ritten ermee.
                                  Dan brengt de BUS nog iets op. 😛

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 298)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.