T5 Transporter

Home Forum Zeverhoekje T5 Transporter

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een rondje Nederland gedaan op zoek naar een T5 Transporter…
    Behalve het fileleed moet ik het begrip “nieuwstaat” anders gaan bekijken vrees ik (want ‘t zal wel aan mij liggen) :puke:
    Ik zoek dus een T5 om die meer als daily te gaan gebruiken om alzo de 4S meer te gaan ontlasten.
    Veel wil ik niet maar toch teveel als ik zo’n beetje rondkijk.
    In eerste instantie was ‘t de bedoeling om rond de 10.000 Euro (BTW in) klaar te zijn. Daarvoor krijg je een echte Transporter (lees: wit met zwarte bumpers) met de lichtste motor en onder de 100.000 km. Ben er vandaag zo’n 3-tal gaan bekijken en blijkbaar worden die T5’s nieuw met blutsen, roest, siliconenresten, beschadigde zetels etc geleverd in Nederland (het T5-walhalla) want volgens de ad waren ze dus in nieuwstaat.
    Pietje precies in mij begint dan direct te denken “Wetewa? ‘k Zal mij ne nieuwen kopen”, eens gaan snollen op de site van VW en 25.000 Euro (BTW in) ben je snel kwijt :wtf: 😕 😥 (ook met de lichtste motor), da’s dan wel zonder enige dealerkorting oid…

Vandaar mijn vraag aan jullie: weet er iemand een mooie T5 te koop in occazie, of heeft er iemand connecties in een VW garage om een mooie prijs te bedingen, of heeft er iemand access tot de lijst van reeds gefabriceerde T5’s die daar nu ergens op een parking staan te wachten?
    :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 298)
  • PB

thx, heb de pics @ontvangen. :drink:

Pics @ bod :sarcastisch 💡

PB

Pics ? :what:

We zitten nog maar aan pagina 6??!! :mrgreen: ‘k Heb nog wat tijd :popcorn:
            Daarbij, had ik al verteld dat ik zonder werk zit? :sarcastisch :happy:

Die van Terrum zal wel Spic & Span zijn, maar ik wil hem nu-hu-hu-hu-hu-huuu 😳
            Of beter gezegd, ik heb hem nu nodig, of toch asap.

Had ik woensdag antwoord gekregen ivm dat open dak, ik was naar de garage gereden en getekend (dat moet allemaal niet te lang duren bij mij, en hoe langer ik wacht, hoe meer ik twijfel aan alles). Doch…
            Ondertussen is die zwarte van hierboven roet in ‘t eten komen gooien en -als ik eerlijk moet zijn- zie ik de MK1 T5 nog ietsje liever dan de MK2 😳
            Daarnet nog foto’s gekregen van ‘t interieur en… looking good…
            Misschien morgen op trektocht! :happydance:

Ziet der nog héél goed uit, heb deze winter wel wat schade gereden maar die wordt gemaakt tijdens mijn verlof, heb een heel klein deukje gerden aan de wielboog rechts achter en de voorbumper is gebarsten van door een sneeuwhoop te rijden, verder is hij puntgaaf, tegen dat hij de deur uitgaat is hij weer helemaal mooi :relaxman:

… Jou kennende moet’ie er nog picobello uit zien :respect2:

de mijne mag tegen het einde van dit jaar weg, heeft nu 87000km, 174PK tiptronic, heeft de facelift en is in oktober 5 jaar oud, heeft een bleek lichtgrijs audi S5 interieur, lichte vacht met 5 plaatsen, ik wil ne nieuwe 😀

grtz Geert

Ja hij is er al uit het wordt een VW T5 :happy:
                    Ik vind die Ford Transit custom anders ook wel mooi.

Ben je er al uit Mush wat het gaat worden !

Mush weet al wel wat hij wel wilt… groot verschil, volgens mij haalt deze de 50 paginas niet hoor 😛

Deze topic doet mij denken aan iemand anders zijn topic… :think: 😀

Een automaat :puke:
                            Maar bedankt om mee te denken ! 😉
                            Vele van die busjes hebben zo’n kilometerstanden hoor, maar ik zou toch liever eentje hebben met wat minder kilometers erop :driver:

Deze misschien?

Al je niet bang bent voor een paar Km’s en een beetje handig bent 😆

Als ‘t zo blijft doorgaan wordt het niks.
                                Eergisteren een mail gestuurd met de vraag of -als ik een open dak erbij neem- er dan nog extra (te betalen) opties automatisch bijkomen maar so far geen antwoord…
                                Je vraagt dus om zijn dure auto nog duurder te maken maar antwoord krijg je er niet op 😕
                                De vraag stelde ik vanwege het nemen van een sportstuur met bediening van de radio geïntegreerd want als je dat neemt komt er ook automatisch de optie “Boordcomputer Plus” bij. Automatisch hé… niet gratis 😉 Je moet dan het stuur betalen en je bent verplicht om ook de boordcomputer te betalen, vandaar mijn vraag ivm het open dak.

Gisteren een verkoper van een andere garage aan de telefoon gehad, die ging me gisteren nog een offerte doorsturen, maar ook hiervan nog niks gezien…

Ondertussen geen misse okkazie zien staan…
                                De extra kosten die nog eens bovenop de aankoop komen zijn hier dan wel al gedaan ook: KW variante 3, 20″ Q7 velgen :coolness:
                                Verder rijkelijk uitgerust met leder, cruise control, kapiteinszetels, etc… 135 PK (dus zoals mijn vorige) en die gaan van 0-100 in 10 sec 8) Niet slecht voor een camionetje, allezja, de chiptuning had er prolly ook iets mee te maken :mrgreen: :happy: :first:

27886643.jpg

Mush ik zou de bus Dovena-bus noemen . :happydance: 😉

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 298)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.