T5 Transporter

Home Forum Zeverhoekje T5 Transporter

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een rondje Nederland gedaan op zoek naar een T5 Transporter…
    Behalve het fileleed moet ik het begrip “nieuwstaat” anders gaan bekijken vrees ik (want ‘t zal wel aan mij liggen) :puke:
    Ik zoek dus een T5 om die meer als daily te gaan gebruiken om alzo de 4S meer te gaan ontlasten.
    Veel wil ik niet maar toch teveel als ik zo’n beetje rondkijk.
    In eerste instantie was ‘t de bedoeling om rond de 10.000 Euro (BTW in) klaar te zijn. Daarvoor krijg je een echte Transporter (lees: wit met zwarte bumpers) met de lichtste motor en onder de 100.000 km. Ben er vandaag zo’n 3-tal gaan bekijken en blijkbaar worden die T5’s nieuw met blutsen, roest, siliconenresten, beschadigde zetels etc geleverd in Nederland (het T5-walhalla) want volgens de ad waren ze dus in nieuwstaat.
    Pietje precies in mij begint dan direct te denken “Wetewa? ‘k Zal mij ne nieuwen kopen”, eens gaan snollen op de site van VW en 25.000 Euro (BTW in) ben je snel kwijt :wtf: 😕 😥 (ook met de lichtste motor), da’s dan wel zonder enige dealerkorting oid…

Vandaar mijn vraag aan jullie: weet er iemand een mooie T5 te koop in occazie, of heeft er iemand connecties in een VW garage om een mooie prijs te bedingen, of heeft er iemand access tot de lijst van reeds gefabriceerde T5’s die daar nu ergens op een parking staan te wachten?
    :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 298)
    • Nee, dit 😉

800PS VW BUS TH2RS  UND 2010 PORSCHE 911 TURBO

Want met die Porschkes blijft het toch altijd behelpen qua PK’s :sarcastisch :happydance:

0

Misschien zoek je eerder dit?
        :driver: 😉

0
        PB

In dit geval dus de “Bin Bus” :mrgreen:

0

Een schoon prijske voor de bumpers heb ik al binnen :mrgreen: en -great minds think alike- ik had ook al zitten denken van 2 matte strepen in de lengte over het busje te trekken :coolness:
            Daar nog een verlagingske bij en Fuchs’kes… :coolness: :respect2:

In ‘t vervolg kom ik met de bus naar de RLC’s en rondritten :driver:

Oja, mijn vorige bus (in Mei 5 jaar geleden gekocht en anderhalf jaar geleden domweg verkocht, zie foto) had de nickname “de Bangbus”, ik stel voor dat we zoals bij “de Smurf”, ook voor deze bus die nickname invoeren :sarcastisch :mrgreen:

DSC00348.JPG

0

met wat je uitspaart met die renualt kun je natuurlijk al de bumpers doen spuiten en die 19 duimers kopen :sarcastisch

0
              PB

En dan bespreken we volgende maand je budget voor 19″ Fuchsen en een vaste verlaging voor de Sport Classic T5. :coolness:

0
                PB

Mush heeft zoals hij al zei geen behoefte aan de ruimte, en kiest resoluut voor de looks. :hail: :hail: :hail:

En weet je, zelfs als ik de concurrentie nog maar bekijk, kan het gebruiksgemak en uitrusting
                  die zoveel beter zou zijn me ook geen bal schelen. De T5 is simpelweg de mooiste op de markt. :first:

Vuilzakkengrijs, Wim maakt u een schoon prijske voor de bumpers, en volgende maand rij jij lekker T5! :drink:

0
                  Wim

[quote=”Mushroom” post=124867]
                    Een ander zou denken “Renault, zoveel goedkoper en waarschijnlijk nog iets groter[/quote]

Zonder gekheid, De T5 bus is inderdaad mooi.

Maar wat je schrijft was de reden dat Timo voor de Renault koos, en ook nog het rijgedrag fijn was.
                    Daar passen 2 karts in boven elkaar zonder de wielen eraf te moeten halen, en dit lukte dus met geen andere bus.
                    En dat commentaar heeft hij al veel gekregen op de kartbaan, zo van hééé, gaat die karten er zo in in zijn geheel in.
                    En ja, de rest moet eerst de achter en voorwielen demonteren. :happy:

0

Ik vind een 4WD Porsche ook maar niets 8) Tenzij hij de kont aller konten heeft natuurlijk!! :happydance:

Cement??!!?? 👿
                      Dat komt in mijn bussie niet in hoor, ik vervoer alleen lucht, of misschien een flipperkastje, of wat pc’s ofzo, met de nodige dekens eronder 😆 :driver:

0

[quote=”Mushroom” post=124867]
                        Nen T5 4S… Dat zou het nog zijn :coolness: [/quote]

Las ik toch eerder nog dat je een 4WD bussie niks vond :popcorn:

‘t nadeel van een laag en breed bussie – is dat je er minder zakken cement in kwijt kunt 💡

0

En die antwoorden daarop dan!! :happy:
                          Da’s gewoon ook omdat ik me afvraag waarom ik bepaalde dingen heb die me aanspreken en waarom ik niet de “voor de hand” liggende weg neem zoals velen.
                          Een ander zou denken “Renault, zoveel goedkoper en waarschijnlijk nog iets groter, ik neem die, da’s veel geld in mijn zakken”, maar voor Bibi is dat te simpel hé?! 😕 😈
                          Daarnet nog een Ford gezien, die Transit Custom en dat wordt ‘m toch ook niet hoor. Veel te smal, ik heb liever ne dikke, brede, lompen bak, zoals ne 4S ofzo :first:
                          Nen T5 4S… Dat zou het nog zijn :coolness:

0

Ik heb eerst ne trafic gehad waar ik héél tevreden over was, nu ondertussen mijn tweede VW T5 transporter, kost inderdaad wat meer maar veel verschil zit der echt niet op en je zit in een luxe wagen, den trafic was voor mijn gevoel meer camionette gevoel en zoals de mush aanhaalde, den T5 is de mooiste bus die er is

dit is de mijne, 174 tip-tronic

[IMG]http://imageshack.us/a/img145/6655/picture203.png[/IMG]
                            [IMG]http://imageshack.us/a/img849/8/picture202f.png[/IMG]

0
                            Wim

leutig hè da stangen. :happy:

0

[quote=”SL33PY” post=124838]ja Wim, de Mush is ne collaborateur, die moet niets van Fransosen weten, enkel van Duitsers :P[/quote]
                                :drink: 😉
                                Ik wil hier zeker de Fransozen niet afbreken of zeggen dat ze minder zijn, ik kan ook voor een Vivaro gaan, dat zijn Duitsers en ‘t is krak hetzelfde model. ‘t Is gewoon dat het -bij mij- dikwijls één ding is die me aanspreekt en in dit geval is het een T5, en dan ben ik wel bereid om iets meer te betalen om mijn gedacht te hebben.
                                ‘t Zelfde met Porsche. Ik kon ook een (occasie)Ferrari gekocht hebben, of een splinternieuwe Mégane RS, of ne Jaguar, of weet ik veel wat, maar die dingen spreken me niet aan 😳
                                Zelfs de Vito spreekt me niet aan en da’s dan ne Duitscher 😉 Daar hebben ze teveel een personenwagen willen van maken tov het eerste model (welk ik wel héél mooi vond), maar tegelijkertijd heb ik ook een sweet spot voor VW 😳 waarbij ik niet wil gezegd hebben dat ze beter zijn 😉
                                ‘t Zal het hele concern zijn dat me aanspreekt zeker? :sarcastisch :mrgreen:

0
                                Wim

[quote=”SL33PY” post=124838]de Mush is ne collaborateur, die moet niets van Fransosen weten[/quote]

Dat is ook een mengeling van Duits,Frans en Japanees, die Renault dan hè. 😆

0
                                15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 298)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.