T5 Transporter

Home Forum Zeverhoekje T5 Transporter

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een rondje Nederland gedaan op zoek naar een T5 Transporter…
    Behalve het fileleed moet ik het begrip “nieuwstaat” anders gaan bekijken vrees ik (want ‘t zal wel aan mij liggen) :puke:
    Ik zoek dus een T5 om die meer als daily te gaan gebruiken om alzo de 4S meer te gaan ontlasten.
    Veel wil ik niet maar toch teveel als ik zo’n beetje rondkijk.
    In eerste instantie was ‘t de bedoeling om rond de 10.000 Euro (BTW in) klaar te zijn. Daarvoor krijg je een echte Transporter (lees: wit met zwarte bumpers) met de lichtste motor en onder de 100.000 km. Ben er vandaag zo’n 3-tal gaan bekijken en blijkbaar worden die T5’s nieuw met blutsen, roest, siliconenresten, beschadigde zetels etc geleverd in Nederland (het T5-walhalla) want volgens de ad waren ze dus in nieuwstaat.
    Pietje precies in mij begint dan direct te denken “Wetewa? ‘k Zal mij ne nieuwen kopen”, eens gaan snollen op de site van VW en 25.000 Euro (BTW in) ben je snel kwijt :wtf: 😕 😥 (ook met de lichtste motor), da’s dan wel zonder enige dealerkorting oid…

Vandaar mijn vraag aan jullie: weet er iemand een mooie T5 te koop in occazie, of heeft er iemand connecties in een VW garage om een mooie prijs te bedingen, of heeft er iemand access tot de lijst van reeds gefabriceerde T5’s die daar nu ergens op een parking staan te wachten?
    :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 298)
    • Geweldig :happy: :first:

Perfecte sticker voor achterop een camionette! :first:

Want hoe komt het toch dat mensen die achter een camionette komen rijden, zich opeens als volslagen idioten moeten gaan gedragen en die camionette voorbij MOETEN steken? Desnoods langs rechts, ook al rijd die camionette 120+! En eens ze die dan voorbij zijn, gaan ze terug trager rijden en meestal ook nog voor de camionette zodat die moet vertragen of zelf voorbij moet steken. :bounce:

Every day there are idiots behind me… 🙄

:first: :first: :first:

Voor achterop de bus heb ik deze sticker al :

[quote=”Ghost” post=135783]Maar bijna niemand onderweg weet het natuurlijk dat je ook nog 2 Porsches hebt :happy:[/quote]

Misschien achterop de bus nog een sticker “My other ride is a Porsche”. :mrgreen:

Goed bezig Mush .
                Die velgen zijn vet en die lip maakt het af . :up:

Maar bijna niemand onderweg weet het natuurlijk dat je ook nog 2 Porsches hebt :happy:

De 2 strepen had ik ook al aan gedacht (dus uwe zoon heeft smaak :sarcastisch :mrgreen: ) maar het grijs van de T5 is echt wel een pak donkerder dan de Sport Classic, ‘t zou dus al een hele donkergrijze streep moeten zijn. Een zwarte streep zal prolly “te hard” zijn.
                    Ik had ook al gedacht aan de haaievinnen zoals op een 997, maar dan WEL in ‘t zwart, maar eerst zien wat de verlaging doet 😉
                    Ik denk dat ik naafkapjes met ‘t Porsche-logo zal nemen (om de verwijzing naar Porsche te maken). Langs de ene kant is dat fout (Porsche-logo’s op een VW, en dan nog wel een camionette), maar als je (binnenkort) 2 Porschkes in je garage staan hebt gaat dat toch niet overkomen als “willen maar niet kunnen” 😉

XXX

En Bart, op de zijkant een sticker laten maken met ‘CARRERA T5’ kwestie van toch een porschezaadje erin te verwerken.
                      Dan nog twee streepjes erover a la Sport Classic. Enfin ‘t is maar een tip van m’n zoon en ‘t heeft wwel wat denk ik :relaxman:
                      — chaqu’un son gout — :engeltje:

Die spatlappen zijn lelijk hé, die staan der niet factory op maar die worden der hier opgezet bij dieteren in België bij de ombouw naar lichte vracht, wij hebben al tevergeefs drie maal geprobeerd om die mannen der van te overtuigen om ze der niet op te zetten omdat ik ze der steevast toch terug afhaal maar dat willen ze niet

Dit is nu mijn derde T5 en drie keer van jan dat ik de nieuwe achterbumper moet herstellen 😕

Spatlappen staan er factory op en laten langs elke kant 3 gaatjes achter in de bumper als je ze verwijdert.
                          Ik had gevraagd om ze er af te laten en hij ging ze er waarschijnlijk terug afnemen ook (de T5 staat nog steeds bij de carrossier), otoh denk ik dat ze -langs achter bekeken- door die spatlappen “lager” zal overkomen. Vandaar ook dat ik de 3 gaatjes niet laat opvullen. Waarschijnlijk ga ik ze er toch weer terug opzetten. Vind ze eigenlijk best nog stoer. ‘t Is een camionette hé? :up:

O ja… verlaging was voorzien voor morgen maar dit gaat niet door :bounce:
                          Morgen vertrekken voor een week en daarna weer weg voor een week… ‘t Zal dus nog effe duren voor ze verlaagd wordt maar o boy, gaat dat de moeite zijn, want de foto’s doen haar momenteel geen recht 😉

het ziet er goed uit,nu nog verlagen :up: :driver: 😉

[quote=”David911cabrio” post=135434]Waarom spatlappen?[/quote]

om kiezelsteentjes tegen te houden voor achterliggend verkeer

Nummerplaat :first:

Waarom spatlappen?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 298)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.