T5 Transporter

Home Forum Zeverhoekje T5 Transporter

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een rondje Nederland gedaan op zoek naar een T5 Transporter…
    Behalve het fileleed moet ik het begrip “nieuwstaat” anders gaan bekijken vrees ik (want ‘t zal wel aan mij liggen) :puke:
    Ik zoek dus een T5 om die meer als daily te gaan gebruiken om alzo de 4S meer te gaan ontlasten.
    Veel wil ik niet maar toch teveel als ik zo’n beetje rondkijk.
    In eerste instantie was ‘t de bedoeling om rond de 10.000 Euro (BTW in) klaar te zijn. Daarvoor krijg je een echte Transporter (lees: wit met zwarte bumpers) met de lichtste motor en onder de 100.000 km. Ben er vandaag zo’n 3-tal gaan bekijken en blijkbaar worden die T5’s nieuw met blutsen, roest, siliconenresten, beschadigde zetels etc geleverd in Nederland (het T5-walhalla) want volgens de ad waren ze dus in nieuwstaat.
    Pietje precies in mij begint dan direct te denken “Wetewa? ‘k Zal mij ne nieuwen kopen”, eens gaan snollen op de site van VW en 25.000 Euro (BTW in) ben je snel kwijt :wtf: 😕 😥 (ook met de lichtste motor), da’s dan wel zonder enige dealerkorting oid…

Vandaar mijn vraag aan jullie: weet er iemand een mooie T5 te koop in occazie, of heeft er iemand connecties in een VW garage om een mooie prijs te bedingen, of heeft er iemand access tot de lijst van reeds gefabriceerde T5’s die daar nu ergens op een parking staan te wachten?
    :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 298)
    • Metamorfose Part II: de bumpers en spiegels in carrosseriekleur + minuscule voorspoiler die de snuit wat meer maturiteit geeft (Ja, ‘t zit hem in de details..) :coolness:

2013-06-2815.59.53.jpg

2013-06-2815.59.15.jpg

2013-06-2815.59.41.jpg

Volgende stap: drop that bass :engeltje:

Ik kan maar één ding zeggen: doen! 8)
        Zo’n busje is de max :first:

Vet fotooke van de opa trouwens :up:

XXX

Heb dit draadje even niet gevolgd en zie nu net de foto met de velgjes eronder, netjes :salut:
          Zou zelf precies beter ook zulk een busje kopen ipv naar een beemer uit te kijken voor mijn madam…

ik heb de opa gezien mush’s T5 😀

[quote=”Datake” post=134997]correct me if I’m wrong, maar elke mod die je doet moet je elk jaar ongedaan maken voor de keuring right? Want “tuning” en lichte vracht op de keuring is a no-go ?[/quote]
              Idd, elk jaar de hele zwik eronderuit, en de originele velgen erop 🙁 om dan naar de keuring te rijden en terug de hele zwik te monteren…

Alleen verlagen of verhogen is een probleem tenzij je toestemming krijgt van de constructeur

Ik heb op mijnen T5 alles veranderd van interieur tot velgen en telkens ik op de keuring sta hoor ik hetzelfde…. amai meneer, schoon buske om te werken heb jij 🙂

knappe bus Mush, vindt het een schitterende kleur, mss de harten van de velgen in carosseriekleur zetten *luv

Op lichte vracht is meer toegestaan dan op personen wagens,
                    Vrachtwagens worden dikwijls aangepast in functie van de job waarvoor ze gaan worden gebruikt 😉

correct me if I’m wrong, maar elke mod die je doet moet je elk jaar ongedaan maken voor de keuring right? Want “tuning” en lichte vracht op de keuring is a no-go ?

[quote=”Mushroom” post=134881]Ik heb liever mijn “kapiteinsstoel” met armleuningen langs weerszijden :up:
                        Ik zit ook met zo’n tussenschot dus kan de zetels niet te ver naar achter laten doorleunen… :?[/quote]

Da zijn maar een paar boutjes en da schot is eruit he.
                        En dan 1 terugzetten van 50cm, ofwel u orig verder naar achter zetten.

Dan maar goed dat de nr-platen achtereen 8 cijfers/letters mogen bevatten, hij zal ze nodig hebben! :mrgreen:

Vandaar waarschijnlijk ook de keuze van verlaging: in hoogte en hardheid instelbaar… 🙄 😆

Mush is precies wel een sletje hé, als we mogen afgaan op de nummerplaat

I Fuck 770… Amai menne frak!

En nu met zen buske, matras erin en den teller zal nog wel omhoog gaan 😀 😀 😀

Ik heb liever mijn “kapiteinsstoel” met armleuningen langs weerszijden :up:
                              Ik zit ook met zo’n tussenschot dus kan de zetels niet te ver naar achter laten doorleunen… 😕

stoeltjes uit nene RS5 zijn eenvoudig in te bouwen hoor 😀

[IMG]http://img404.imageshack.us/img404/1026/gxqu.jpg[/IMG]

go for it

:applaus: 8)
                                  Wacht maar… De mijne moet ook zoiets worden… :first:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 298)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.