T5 Transporter

Home Forum Zeverhoekje T5 Transporter

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een rondje Nederland gedaan op zoek naar een T5 Transporter…
    Behalve het fileleed moet ik het begrip “nieuwstaat” anders gaan bekijken vrees ik (want ‘t zal wel aan mij liggen) :puke:
    Ik zoek dus een T5 om die meer als daily te gaan gebruiken om alzo de 4S meer te gaan ontlasten.
    Veel wil ik niet maar toch teveel als ik zo’n beetje rondkijk.
    In eerste instantie was ‘t de bedoeling om rond de 10.000 Euro (BTW in) klaar te zijn. Daarvoor krijg je een echte Transporter (lees: wit met zwarte bumpers) met de lichtste motor en onder de 100.000 km. Ben er vandaag zo’n 3-tal gaan bekijken en blijkbaar worden die T5’s nieuw met blutsen, roest, siliconenresten, beschadigde zetels etc geleverd in Nederland (het T5-walhalla) want volgens de ad waren ze dus in nieuwstaat.
    Pietje precies in mij begint dan direct te denken “Wetewa? ‘k Zal mij ne nieuwen kopen”, eens gaan snollen op de site van VW en 25.000 Euro (BTW in) ben je snel kwijt :wtf: 😕 😥 (ook met de lichtste motor), da’s dan wel zonder enige dealerkorting oid…

Vandaar mijn vraag aan jullie: weet er iemand een mooie T5 te koop in occazie, of heeft er iemand connecties in een VW garage om een mooie prijs te bedingen, of heeft er iemand access tot de lijst van reeds gefabriceerde T5’s die daar nu ergens op een parking staan te wachten?
    :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 298)
    • [IMG]http://img833.imageshack.us/img833/870/8fp7.jpg[/IMG]

Voor dit resultaat moet der achter ne 255 op

Dit was mijn eind resultaat en om dit te overtreffen gaat ge nog wat moeten investeren hoor, chique bus toch?

en in de week met ladderkes der op :relaxman:

[IMG]http://img829.imageshack.us/img829/9950/9rde.jpg[/IMG]

geen idee meer, ik heb destijds de originele van rials gebruikt waar ik het rial logo af gehaald heb en dan heb ik mij ik dacht de originele van een touareg gekocht vaar ik ook het logo afhaalde en op die rials kleefde

als ge uw bus verlaagd gaat de bovenkant velg noor binnen draaien en dat gaat het mooi maken

Ik zal ne keer zien of ik nog nen detail foto heb van toen mijne witte plat lag

Awel, ‘t is idd volledig mijn gedacht en volledig geschikt voor den Bangbus :up:
          Btw… heb jij enig idee welke maat naafkapjes er op moeten?

ik had het toch gezegd dat dit was wat je zocht en die zijn berresterk als je weet wat ik daar mee gedaan heb en dit alles goed volgeladen stevast meer dan 500 kg in de laad ruimte en in kombinatie met nen aangepaste kw variant 3 waarvan je zéér kreeg in uwe rug wegens gene veerweg meer, ge gaat der content van zijn. ’tis dat ik nu zelf geen budget heb anders had ik ze zelf terug gekocht voor mijnen T5

Toch wel mooie ‘roemel’ hoor, passen zeer mooi onder uwe T5

Ferm Mush!!!!

[quote=”WES-RS” post=134792]Knappe “roemel”. 😆 Heeft wel dringend een verlagingskuurtje nodig, amai… :roll:[/quote]

KW….. :up:

Knappe “roemel”. 😆 Heeft wel dringend een verlagingskuurtje nodig, amai… 🙄

Allez, ik ben dan den Terrum zijnen ouwe roemel gaan halen :mrgreen:
                      and I couldn’t be happier!! 🙂

2013-06-2012.58.43.jpg

Ze passen idd perfect en de uitslag op de wielen is verwaarloosbaar, hier en daar lichte stoeprandbeschadiging (of van nen dikke steen oid, want met die platte bandjes…) maar dat maakt dat ik geen schrik moet hebben om zelf de eerste krasjes erop te maken 8)
                      Perfecte velgen en volledig mijn gedacht…
                      Volgende week: bumpers en voorspoiler spuiten (op kosten van de garage)
                      De week erna: KW Variante3 :coolness:

doen Mark, wil hem wel ne keer grondig inspecteren en dan toegeven dat ik der niets van ken alleen een mooie auto herken 😀 proficiat btw

Mush, de velgen zijn voorzien van inox boorden waar gewoon wat vuil aanslag opzit, niet aangetast dus, de aanslag is van ne winter in mijnen hof te liggen, was te lui om ze binnen te leggen. Ik heb één boord al proper gemaakt waar ik een uur of twee mee bezig was en toen geen goesting meer had maar met een beetje liefde(geen geld dus) maak je ze als nieuw . Banden zijn redelijk maar doordat de bus verlaagd was slijten ze steeds een beetje aan de zijkant

Dit is de enigste set wereldwijd met die dimensies dus is de prijs redelijk denk ik, voor de prijs van de edelstaal boorden alleen ben je meer kwijt, ik kan zoiets weten omdat ik ze zelf samenstelde :happy:

grtz Geert

Cool!
                          Benieuwd naar foto’s want de velgen op zich zien er :up: uit!

Rial daytona kom je ook geregeld tegen bij de beter bmw’s…. zijn zeker gerenomeerde velgjes met een degelijke achtergrond, geen twijfel aan kwaliteit!

@terrum
                            , Geertje, als ik den boxster ga halen kom ik wel effe langs voor uw goedkeuring :coolness:

@john: Thx!! :drink:

Ik dacht eerlijk dat Rial namaakbrol was 😳 😳
                              Wist niet dat dit een gerenommeerd merk was, still, als je 2000 Euro vraagt voor 3e-hands velgen mag toch de boord al proper zijn vind ik. Liggen er goeie banden op?
                              Heb je ‘n fotootje van hoe ze er nu uitzien?
                              Ruilen voor mijn Cargraphics van op de 996 4S?

proficiat Bart :applaus:
                                die nummerplaat is :coolness:

Rial daytona race, die prijs is weggeven hoor als je weet wat deze nieuw gekost hebben en dan nog omgebouwd met edelstaal boorden, velgen zijn dan nog eens op maat gemaakt voor de T5 en passen als gegoten

Het grootste probleem is volgens mij dat iedereen het beste en het mooiste wil maar enkel wil betalen voor after-market brol en namaak
                                  als je die dingen koopt kom je achteraf duurder uit dus beter van in het begin de juiste dingen kopen en hou je ze heel dan kan je ze later terug verkopen meestal zonder verlies, just my opinion

ik zou ze eventueel zelf terug willen kopen maar heb door mijn verbouwing nu niet het nodige budget vrij 😥

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 298)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.