T5 Transporter

Home Forum Zeverhoekje T5 Transporter

• Maker
    Discussie
  • Vandaag een rondje Nederland gedaan op zoek naar een T5 Transporter…
    Behalve het fileleed moet ik het begrip “nieuwstaat” anders gaan bekijken vrees ik (want ‘t zal wel aan mij liggen) :puke:
    Ik zoek dus een T5 om die meer als daily te gaan gebruiken om alzo de 4S meer te gaan ontlasten.
    Veel wil ik niet maar toch teveel als ik zo’n beetje rondkijk.
    In eerste instantie was ‘t de bedoeling om rond de 10.000 Euro (BTW in) klaar te zijn. Daarvoor krijg je een echte Transporter (lees: wit met zwarte bumpers) met de lichtste motor en onder de 100.000 km. Ben er vandaag zo’n 3-tal gaan bekijken en blijkbaar worden die T5’s nieuw met blutsen, roest, siliconenresten, beschadigde zetels etc geleverd in Nederland (het T5-walhalla) want volgens de ad waren ze dus in nieuwstaat.
    Pietje precies in mij begint dan direct te denken “Wetewa? ‘k Zal mij ne nieuwen kopen”, eens gaan snollen op de site van VW en 25.000 Euro (BTW in) ben je snel kwijt :wtf: 😕 😥 (ook met de lichtste motor), da’s dan wel zonder enige dealerkorting oid…

Vandaar mijn vraag aan jullie: weet er iemand een mooie T5 te koop in occazie, of heeft er iemand connecties in een VW garage om een mooie prijs te bedingen, of heeft er iemand access tot de lijst van reeds gefabriceerde T5’s die daar nu ergens op een parking staan te wachten?
    :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 298)
    • De houder zou eind deze week, begin volgende week aankomen :happydance:
      Shit gets serious *luv
      -Hoe heette die bandencentrale ook alweer in Brugge waar eventueel die 19″ Sport Classic wheels eens konden gepast worden? Ik zou graag proberen of de achterste velgen (met bredere rand) ook op de T5 passen.
      -Kent er iemand een bedrijf in de buurt van Dendermonde waar ze een verlaagde vering kunnen steken op een T5 en deze ook elk jaar er voor de keuring willen afhalen en terug monteren? 👿

PB

lol, die zag ik niet aankomen. :respect2:

Met “houder” bedoel ik de T5 zelf :sarcastisch :first:

Moet eens kijken bij Caliber als je een houder voor je radio moet hebben….

Komt goed…

Alibaba is van zijn woord.
              De autoradio staat hier al te blinken :relaxman:
              Nu de “houder” nog :think: :think: :think:

‘t Mijne zal ook wel zoiets gaan 😉

@Ghost
                : ik denk dat Focal quasi krak dezelfde maakt. Kenwood otoh heeft ook een goeie warme klank…
                We zien wel wat mijn pad kruist :think:

mijn busje gaat 180 :what: :driver:

😯
                    Dat zal dan ook mijn laatste busje worden…

Je hebt hem juist op tijd besteld :

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130508_00572938

:censored: :bounce: 👿 😐

Ik heb voor mijn P de Kenwood KSC-SW01 160mm Subwoofer besteld via coolsound.nl.
                        Neem weinig plaats in en speelt verrassend goed, heb deze gehoord in een andere wagen.
                        Kan niet wachten om te gaan monteren in de P, zal best goed klinken denk ik met de 4 Alpine speakers van onze groepsaankoop.

ik zal ook eens bij den ali kijken dat’m wat kan leveren dat kan dienen 🙂

Hoe oud is enkele jaren?
                            Heb uit ervaring ondervonden dat de mousse tussen cone en frame versterft na enkele jaren.

Anders koop ik er hier wel in Lebbeke hoor, de kasten puilden uit toen ik daar de laatste keer geweest ben (om een ander zijn fuck-ups proberen goed te maken), dat krijg je als je je leveranciers betaalt hé… :sarcastisch :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=130112]
                              Daar nog een stelletje Focals bij en een subwoofer :music: Iemand een goed adresje voor een paar Focals? :sarcastisch :mrgreen: 👿 [/quote]

Ik heb nog volledige sets 16cm, 13cm compo utopia en 10cm liggen
                              Sub eventueel soundstream….
                              Alles in perfecte staat, maar wel enkele jaren oud maar ook al jaren ongebruikt.

PB

[quote=”Mushroom” post=130112]
                                Daar nog een stelletje Focals bij en een subwoofer :music: Iemand een goed adresje voor een paar Focals? :sarcastisch :mrgreen: 👿 [/quote]

Contacteer anders Audiotronics eens, hij ontvangt wel enkel cash op voorhand. :mrgreen:

Owja, 1klein nadeeltje, hij bezorgd je wel de goederen niet achteraf. :ass:

Goeie Tip – van die Ali :first:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 298)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.