TACB 5-jarig Bestaan 18 Mei: Sint-Niklaas

Home Forum Porsche Uitstappen TACB 5-jarig Bestaan 18 Mei: Sint-Niklaas

• Maker
    Discussie
  • TACB wat is dat?
    De specifieke club voor Porsche 924-944-968 en 928
    We hebben op dit moment een 75-tal leden in belgië en ook een paar uit Nederland.

Dit jaar viert TACB zijn eerste Lustrum. Dit doen we met een meeting op 18 mei waarop we zoveel mogelijk Porsche TransAxles willen verzamelen.
    Zorg dat je ook aanwezig kan zijn ! Ook niet-leden zijn welkom !

PROGRAMMA

14:00h:
    Start bijeenkomst (Ook later toekomen kan nog, echter bij voorkeur om 14:00h)
    Bij aankomst krijgt iedere deelnemer en bijrijder een verfrissing aangeboden.
    14:30h:
    Er is de mogelijkheid een kleine rondrit door Sint-Niklaas te rijden (+/- 20min)
    16:15h:
    Uitreiking van 3 TACB trofeeën onder de deelnemende wagens:
    – de ‘Lady’s’ Choice(wordt verkozen door willekeurig aangeduide vrouwen onder het publiek)
    – de ‘Best of Show’ auto (door een jury met autotechnische kennis)
    – de Oudste aanwezige auto(door TACB)
    17:00h:
    Start Lustrum receptie voor alle aanwezige TACB leden in brasserie ‘Brasseurs’.
    (leden kunnen hier aanmelden voor het bijwonen van de receptie)

Enkel Porsche transaxles mogen op het marktplein zelf parkeren.
    Omdat het onze bedoeling is zoveel mogelijk transaxles te verzamelen hebben we deze regel ingevoerd.
    Iedere Porsche liefhebber is echter welkom laat dat duidelijk zijn.
    Die dag is er ook een bloemenmarkt op het plein dus best de moeite om je vrouw ook mee te nemen.
    Er is ook een shoppingcenter in de buurt.
    De combinatie creditcard en vrouw achterlaten kan ook natuurlijk 🙂

TACB:
    Onze club is een aanspreekpunt voor liefhebbers van Porsche transaxle auto’s, en biedt haar leden een platform voor het uitwisselen van kennis en informatie over deze porsche modellenreeks. We zijn een jonge dynamische vereniging, en proberen vooral een open club te zijn waar rijden, de passie voor techniek en recreatie voorop staan.

Voor de receptie kan je als niet- lid inschrijven.
    Hiervoor vragen we 15€ per persoon.
    Neem even contact met me op hiervoor: aporsche944@hotmail.com

Als je langskomt is het leuk dat je even laat weten dat je komt.
    Indien je met een transaxle komt laat dan even weten met welke.

Met vriendelijke groeten,

Kevin
    TACB
    0485/539495

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 97)
    • Ik kom ook eens af met mijn zoon, alleen nog vlug een schoonmoeder vinden om op de P te passen, t’is veel te goed weer om nu er niet van te profiteren he

An offer I can’t refuse… 😆

Ik stuur je even een PB. :up:

Wes RS, je mag altijd eerst even stoppen in Temse,andere ook natuurlijk, Ik heb ne groten oprit waar je de vliegen kan komen afwassen en van bij mij is’t maar vijf minuten tot aan de markt in Temse :relaxman:

Z28 weg en nen 968 CS of 968 cabrio zie ik ook wel zitten *luv

@terrum: Als de dikke kont van die Z28 weg is, heb je plaats voor twee 924’s. :mrgreen:

Normaal gezien ga ik aanwezig zijn. :up:
            Morgen de P wassen en hopen dat ik niet teveel vliegen tegen ga komen onderweg. 👿

dat we met ons elfje op het plein mogen :happydance: [quote=”993″ post=168998]Komaan mannen….allen daarheen….wordt prachtig weer, mooie porsches kijken en lekker glaasje drinken….wat wil je nog meer[/quote]

Ik kom zeker ne keer kijken, is 6 km van mijn deur maar bij gebrek aan 968 zal het met een 964 zijn :happydance:

Komaan mannen….allen daarheen….wordt prachtig weer, mooie porsches kijken en lekker glaasje drinken….wat wil je nog meer

klote dat mijn wagen in panne staat :'(

Ik kan er ook niet zijn met de P,
                      Hij is patiënt bij de wonderdokters van CCR Hulst…
                      Mogelijks passeer ik even,

Tot mijn grote spijt!!? :bounce:
                        Kan ik niet aanwezig zijn zondag.
                        GVD

De 928 vandaag binnen gedaan in de garage voor nieuwe dichtingen aan de uitlaat.
                          Zal hem pas volgende week terug hebben, anders was ik er wel mee naar de meeting gekomen…

De jury voor Best of show:
                            Djurre Menges(944racing.nl en vof de loods)
                            Harry Verkerk(RFF: race for fun)
                            Ludy Wolfs(automobielbedrijf Wolfs)

De jury voor ladies car wordt voorgezeten door Christel Geerts: Schepen Sint Niklaas.

We hebben 2 raceteams aanwezig, heel wat aanmeldingen en de zon zou ook van de partij zijn.

Prima, we maken een tussenstop in Kruibeke

Wij stoppen even op de parking langs de E17 in Kruibeke rond 13u15, wij vertrekken richting St-Niklaas op 13u45.

Als er nog zijn die over Antwerpen komen en mee willen rijden…… You know where to find us

Staan achter de shop…..

@ Ward, als jullie dezelfde weg nemen 😉

@Ward ik bekijk het morgenavond even op de vergadering wie er vanuit die richting komt.
                                  Als er nog zijn dan breng ik ze met je in contact.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.