TACB 5-jarig Bestaan 18 Mei: Sint-Niklaas

Home Forum Porsche Uitstappen TACB 5-jarig Bestaan 18 Mei: Sint-Niklaas

• Maker
    Discussie
  • TACB wat is dat?
    De specifieke club voor Porsche 924-944-968 en 928
    We hebben op dit moment een 75-tal leden in belgië en ook een paar uit Nederland.

Dit jaar viert TACB zijn eerste Lustrum. Dit doen we met een meeting op 18 mei waarop we zoveel mogelijk Porsche TransAxles willen verzamelen.
    Zorg dat je ook aanwezig kan zijn ! Ook niet-leden zijn welkom !

PROGRAMMA

14:00h:
    Start bijeenkomst (Ook later toekomen kan nog, echter bij voorkeur om 14:00h)
    Bij aankomst krijgt iedere deelnemer en bijrijder een verfrissing aangeboden.
    14:30h:
    Er is de mogelijkheid een kleine rondrit door Sint-Niklaas te rijden (+/- 20min)
    16:15h:
    Uitreiking van 3 TACB trofeeën onder de deelnemende wagens:
    – de ‘Lady’s’ Choice(wordt verkozen door willekeurig aangeduide vrouwen onder het publiek)
    – de ‘Best of Show’ auto (door een jury met autotechnische kennis)
    – de Oudste aanwezige auto(door TACB)
    17:00h:
    Start Lustrum receptie voor alle aanwezige TACB leden in brasserie ‘Brasseurs’.
    (leden kunnen hier aanmelden voor het bijwonen van de receptie)

Enkel Porsche transaxles mogen op het marktplein zelf parkeren.
    Omdat het onze bedoeling is zoveel mogelijk transaxles te verzamelen hebben we deze regel ingevoerd.
    Iedere Porsche liefhebber is echter welkom laat dat duidelijk zijn.
    Die dag is er ook een bloemenmarkt op het plein dus best de moeite om je vrouw ook mee te nemen.
    Er is ook een shoppingcenter in de buurt.
    De combinatie creditcard en vrouw achterlaten kan ook natuurlijk 🙂

TACB:
    Onze club is een aanspreekpunt voor liefhebbers van Porsche transaxle auto’s, en biedt haar leden een platform voor het uitwisselen van kennis en informatie over deze porsche modellenreeks. We zijn een jonge dynamische vereniging, en proberen vooral een open club te zijn waar rijden, de passie voor techniek en recreatie voorop staan.

Voor de receptie kan je als niet- lid inschrijven.
    Hiervoor vragen we 15€ per persoon.
    Neem even contact met me op hiervoor: aporsche944@hotmail.com

Als je langskomt is het leuk dat je even laat weten dat je komt.
    Indien je met een transaxle komt laat dan even weten met welke.

Met vriendelijke groeten,

Kevin
    TACB
    0485/539495

7 reacties aan het bekijken - 91 tot 97 (van in totaal 97)
    • van hetzelfde, hem ergens achterlaten zonder zicht op te hebben, neejeh, al is het niet de mooiste maar voor mij is hij onbetaalbaar

Gun die arme Kosovaren, Roemenen,… toch ook iets. Egoïst. 😐 :mrgreen: 😉

Je hebt 100% gelijk hoor. Ik zou mijn wagen ook niet zomaar ergens neerzetten.

Ik mag niet op het plein met m’n elfje, dus ik twijfel … niet veel zin om die daar ergens te parkeren … Waarschijnlijk dus met de daily-diesel ;).

Ik ben nog zoekende maar misschien kom ik wel eens een kijkje nemen naar die motor verkeerde kant geplaatste Porsche’s 😉

Is maar een 1,5u van hier dus misschien wel aanwezig… 🙂

Mooi Esteban en komaan mannen….Remmel, Koen, Wes. Igordiver…wie heeft er nog een transaxle….

Zal er zijn met mijn 928 en eventueel voor de :driver: ook…..

7 reacties aan het bekijken - 91 tot 97 (van in totaal 97)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.